Tačiau, realybė gali Jūs labai nuvilti jeigu atsidursite tokioje pačioje situacijoje, kaip atsidūriau aš praeitą savaitę. Lapkričio 15 dieną nusprendžiau apsilankyti prekybos centre RIMI, esančiame Vilniuje. Įvažiuojant į aikštelė buvo nuskaitytas automobilio numeris ir informacinis pranešimas informavo, kad 1,5 val. galiu nemokamai palikti automobilį aikštelėje, užtrukus ilgiau tektų sumokėti 2 Eur/val. mokestį. Taip pat akį patraukė užrašas, kad „Asmenų ir turto apsaugos tikslu vykdomas vaizdo stebėjimas”. Užrašas sukėlė malonia šypseną ir iš karto pasijutau saugesnė, nes visada ramiau, kai žinai kad teritorija ir joje esantis turtas yra stebimas.

Smagiai apsipirkusi RIMI parduotuvėje, grįžusi prie automobilio pastebėjau, kad automobilio sparnas yra stipriai įlenktas ir matosi, kad kitas automobilis kliudė mano pagal taisykles ir linijas pastatytą automobilį. Ištikta šoko paskambinau visiems žinomu numeriu 112 ir maloni operatorė informavo, kad atsiųs policijos ekipažą, kuris susipažinęs su vaizdo įrašu suras iš eismo įvykio pasišalinusį automobilį. Policijos ekipažas atvažiavo greitai, pareigūnas dirbo profesionaliai ir mandagiai. Tačiau ties šia vieta malonūs įspūdžiai baigėsi...

Policijos pareigūnas nuėjo į prekybos centro apsaugą susipažinti su vaizdo įrašu. Bet... Grįžęs pasidalino šokiruojančia naujiena – pasirodo prekybos centro aikštelė neturi nė vienos vaizdo kameros, o viso prekybos centro išorėje tėra kelios vaizdo kameros, nukreiptos į parduotuvės įėjimą. Susiklosčiusioje situacijoje policijos pareigūnas paragino neprarasti optimizmo, tačiau kaltininkas liks nenubaustas, nes nėra kaip jo nustatyti, o automobilį turėsiu susiremontuoti pati.
Visas apsipirkimo, policijos laukimo ir bendravimo su pareigūnu procesas užtruko ilgiau negu 1,5 val. ir man dar teko susimokėti už viršytą stovėjimo laiką. Labai apmaudu, kad prekybos centro lankytojai man nežinomu tikslu yra klaidinami dėl saugumo užtikrinimo lygio.

Nenoriu net įsivaizduoti, kiek dar prekybos centrų aikštelių yra nesaugomos nepaisant priešingai teigiančių skambių frazių ir užrašų... Ir dabar iš savo kišenės paplosiu triženklę sumelę už sparno tvarkymą ir mintyse padėkosiu prekybos centrui už užtikrintą saugumą...

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Atsidūrėte panašioje situacijoje? Norite išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt arba spauskite apačioje.

Komentuoja „Rimi“ viešųjų ryšių vadovė Giedrė Buivydienė

Visų pirma labai apgailestaujame dėl šios nemalonios situacijos, kuri galėjo įvykti dėl neatsakingo automobilį kliudžiusio vairuotojo elgesio arba dėl paprasčiausio neapsižiūrėjimo – pasitaiko ir tokių atvejų, kai vairuotojai tiesiog nepastebi, kad išvažiuodami iš prekybos centro aikštelės netyčia kliudė kitą automobilį.

Puikiai suprantame, kaip tai nemalonu, ir tokiais atvejais visada stengiamės padėti pirkėjams, bendradarbiaujame su policija, kai jie prašo pateikti vaizdo įrašus ar kitą medžiagą, ir šis atvejis taip pat ne išimtis. Taip pat norėtume grąžinti pirkėjai už aikštelėje praleistą laiką sumokėtus pinigus, tad prašome pirkėją susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo centru tel. 8 800 29000 arba asmenine žinute per „Rimi“ puslapį „Facebook“ socialiniame tinkle.

Kartu norėtume priminti, kad paslauga, kurią mes teikiame savo pirkėjams, atvykusiems automobiliu į mūsų parduotuves, yra stovėjimo vietos suteikimas aikštelėje, o ne fizinė žmonių ar jų turto apsauga. Neturime techninių galimybių užtikrinti savo pirkėjų turto (šiuo atveju automobilių) saugumą, tokios pareigos nenumato ir galiojantys įstatymai, kuriais vadovaujamės savo veikloje. Vaizdo kamerų išdėstymas skirtingose aikštelėse skiriasi, ne visur jis apima visą aikštelės teritoriją. Tad tikrai nesiekiame pirkėjų klaidinti, o informaciniais ženklais tiesiog vykdome savo pareigą informuoti apie patalpų ar teritorijos stebėjimą, kaip to reikalauja įstatymai ir duomenų apsaugos reglamentas.