aA
Ne pirmą kartą vykstame atostogauti į nuotykių parkus, tik šį kartą viskas buvo kitaip nei visada. Kadangi susilaukėme vaikelio, tai norėjome su mažu vaiku apsistoti patogiau didesniame kambaryje nei standartinis, užsisakėme liukso kambarį.
Poilsis buvo sugadintas: viešbučio administratorės prašymas pravirkdė mamą
© Shutterstock

Tik atvykę ir įžengę į kambarį nesupratome, kodėl jis liuks klasės, jei mažas kambarys gal tik kokiu metru kitu didesnis už standartinį. Taip pat čia fotelis išskleidžiamas, bet kas jame gali miegoti, jei tai tiesiog pagražinta „raskladuškė“. Aš miegojau su vaiku, o vyras girgždėjo ant FOTELIO. Negana to, nedegė pusė lempučių kambaryje, o minibaras, beje, už kurio panaudojimą turėjome susimokėti, nors nieko neėmėme, su kvapu, neveikiantis.

Kaip ir tylėjome, nes kam gadintis nuotaiką tik atvykus, bet štai pirmieji pusryčiai – viskas šalta. Maistas, kuris turi būti valgomas šiltas yra šaltas ir taip visus tris rytus, o šaltas todėl, kad yra sudedamas tiesiog į nešildomas lėkštes.

Bandelės ne šviežios, o geriausia tai spurgos, kurias jau pats perki – pasibaigusio galiojimo, atšildytos jos keletą valandų galioja, o kai mes nusipirkome jau buvo kietos. Vadinasi, stovi kelias dienas. Tai va, papramogavome, per tris dienas daugiau nei 500 Eur išleidome ir štai jau išvykstant skambina iš registratūros, kad grįžtume padengti minibaro sąskaitą! Mes juo nesinaudojome, bet kaip supratome, vadovė paaiškino, kad gal mes pamiršome, kaip išgėrėme limonadą ir šokoladą suvalgėme. Liepė vis tiek susimokėti. Tai ką sumokėjau, nes vaikas jau mašinoje laukė, be to, kam įrodysiu, kad nevalgėme. Apsiverkiau. Daugiau taip neatostogausime.

Norite išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt arba spauskite apačioje.

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(18 žmonių įvertino)
2.2222

Persikraustė gyventi į mylimo vyro miestą ir dabar lieja ašaras: po šito viskas pakibo ant plauko (19)

Atvejis, kai moteris seka paskui mylimą vyrą gyventi į kitą miestą, ne toks ir retas. Bent jau...

Lietuvio nuotykiai Europoje: „fanaras“ po akim išgąsdino aplinkinius – vieni šokinėjo aplink, kiti net kvietė į vaišes (6)

Viskam savas laikas. Laikas atostogauti, skiepytis, švęsti, dirbti ir net į akį gauti. Nutaikiau...

Karštą vasaros romaną ir bučinius prie ežero prisimena net ištekėjusi už kito: visi turime tą vienintelį žmogų (16)

Ir visgi jaunystės meilė pati saldžiausia ir įsimintiniausia. Vasarą man tie prisiminimai dar...

Išgirdus, ką pažįstama kalba prie mano vaikino, pasidarė bloga: taip elgdamosis atrodot kaip mazgotės (57)

Kartais pasakymas, kad, sustok, pasauli, noriu išlipti, įgauna kita prasmę. Kartais tam tikras...

Suorganizavo dukrai įsimintiniausią vestuvių šventę: tai buvo svajonių savaitė (16)

Tai buvo svajonių savaitė. Savaitė, praleista kartu su brangiausiais žmonėmis, atvykusiais iš...

Įtempta migrantų sulaikymo operacija iš arti: kaip iš tiesų pasieniečiai gaudo sprunkančius atvykėlius (163)

Pasienyje situacija įtempta, tačiau bent jau kol kas – kontroliuojama. Nors kasdien į Lietuvą...

Kur gyvens į Lietuvą atvykstantys baltarusiai: ruošiami nauji objektai, populiarėja kitoks būsto konceptas (73)

Į Lietuvą iš Baltarusijos persikeliančios IT bendrovės dairosi ir senų, ir naujų būstų...

Lietuva – vis dar be medalių: Rapšys olimpinių žaidynių finale liko paskutinis (104)

Viena didžiausių Lietuvos olimpinių vilčių plaukikas Danas Rapšys ankstyvą antradienio rytą...

Arūnas Spraunius | D+

Lukašenka ir Putinas pradeda tuo, kuo Hitleris baigė: viskas jau labai primena diktatūrą Afrikoje

„Iš anksto žinau, kad laimėsiu, už mane Dievas, armija ir mano liaudis. Konstitucija – tai...

Taktiką pakeitęs Rapšys nusivylimo paskutine vieta finale nejautė: šiuo metu negalėjau būti prizininku specialiai Delfi iš Tokijo (22)

„Labai įspūdingai greitas finalas, tikrai negalėjau šiuo metu jokiais būdais būti...

Žmonės negali patikėti, kad trūksta šios statybinės medžiagos: jau galvojama apie sprendimą (12)

Ar pasaulyje trūksta smėlio ? Iš pradžių šis klausimas gali nuskambėti keistai. Juk Žemėje...

Po Viktorijos Siegel vestuvių – kanclerio paaiškinimas, kaip cerkvėje vertinama moterų apranga: mes suvokiame, kur gyvename (24)

Penktadienį nuaidėjusios žinomos verslininkės ir socialinių tinklų nuomonės formuotojos...

Šiaurės ir Pietų Korėja netikėtai atkūrė išjungtas ryšių linijas

Šiaurės ir Pietų Korėja antradienį paskelbė netikėtą santykių atšilimą ir informavo...

Netikėtas posūkis už Atlanto: „Grizzlies“ išmainė Joną Valančiūną (86)

ESPN žurnalistas Adrienas Wojnarowskis skelbia, kad Memfio „ Grizzlies “ klubas nusprendė...

Feisbuke plintanti nuotrauka užkūrė diskusijas: štai kodėl miestuose vis dažniau nepjauna žolės (20)

Turbūt kiekvienas yra pajutęs, kad karštą dieną daugiau laiko praleidę eidami atviru asfalto...