„Vykstant namo, kai užsukome pasiimti uošvių į Palangą, smalsumo vedamas užsukau į mūsų nepriėmusių viešbutį pasižiūrėti, kokios techninės kliūtys sutrukdė mums jame apsilankyti. Buvau maloniai nustebintas“, – pasakojo DELFI skaitytojas, prisiminęs savo dar 2015 m. buvusių atostogų nesėkmę. Dalijamės jo mintimis ir kviečiame jus pasidalyti savo istorija – už ją skaitytojus apdovanosime.
© DELFI / Domantas Pipas

Planuojant 2015 metų atostogas, susidėliojome darbus ir nutarėme savaitę praleisti Lietuvos pajūryje. Balandžio mėnesį užsisakėme nakvynę 6 naktims, su galimybe atšaukti iki atvykimo likus 48 valandomis.

Atostogauti turėjome pirmą birželio savaitę, tuo pačiu ir uošviai buvo sanatorijoje, pagalvojome bus linksmiau visiems. Bet mūsų planams nebuvo lemta išsipildyti – likus mažiau nei savaitei paskambino iš mūsų pasirinkto viešbučio ir informavo, kad dėl techninių kliūčių mūsų nepriims.

Na ką, teko keisti planus, pasidairius po Palangos, Šventosios apgyvendinimo sektorių, nutarėme pasižvalgyti toliau į Latviją. Ir likome maloniai nustebinti Jūrmaloje buvusiu pasiūlymu: kaina – beveik dvigubai pigiau, pasiskambinome likus 2 dienoms iki išvykimo ir vietą rezervavome telefonu.

Nuvykus dar labiau nustebino poilsis – jūra už 50 metrų, pasivaikščiojimui vietos apstu, bet jei pritrūktume, Rygos senamiestis – vos už 20 kilometrų. Vykstant namo, kai užsukome pasiimti uošvių į Palangą, smalsumo vedamas užsukau į mūsų nepriėmusių viešbutį pasižiūrėti, kokios techninės kliūtys sutrukdė mums jame apsilankyti.

Buvau maloniai nustebintas. Pamačiau viešbutyje gyvenančius garbaus amžiaus senjorus iš Vokietijos. Na, suprantu aš tą viešbutį, jam pinigine prasme vokiečiai tikriausiai naudingiau nei mes, lietuvaičiai, bet daugiau nekeliu kojos į Palangą, geriau jau renkuosi Latvijos pajūrį, nebūtinai Jūrmalą. Ventspilis, Liepoja taip pat jau aplankyti.

Klausiame jūsų – kas jus nustebino, nuvylė, su kokiomis gudrybėmis atostogaudami susidūrėte, ko patartumėte vengti, kur važiuoti, o ką praleisti? Papasakokite ir padėkite kitiems susiorganizuoti svajonių atostogas! Pasidalykite patirtimi, papasakokite, kiek išleidote, ir atskleiskite, kokią sumą vis dėl to reiktų skirti skirtinguose pasaulio kraštuose ir Lietuvoje.

Už geranoriškumą dalijantis patirtimi su kitais, trims jūsų skirsime po prizą – po V. Papievio knygą „Vienos vasaros emigrantai“. Savo patirtis siųskite spausdami pilką mygtuką žemiau arba el. paštu pilieciai@delfi.lt su prierašu „Atostogos“ iki gegužės 18 d.

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Apsiverkė pamačiusi lietuvių pirkinius iš Lenkijos: vargšai, vargšai žmonės (447)

Jau kurį laiką girdėdavau apie turnė į Lenkiją pigesnių prekių, ir sykį nutariau...

Atsakymas jaunajam verslininkui Rokui: Lietuva vis dar yra mokesčių rojus verslui (53)

Lietuva yra vienas iš nedaugelio Europos Sąjungoje likusių mokesčių rojų... „Contus“,...

Istorikas A. Vyšniauskas. Ką statysime vietoj nugriauto Lenino? (121)

Artėjant Lukiškių aikštės atidarymui po rekonstrukcijos, žiniasklaidoje netyla diskusijos ką...

Ieškojo vaikino „Tinderyje“: papasakojo apie dažniausiai jų daromas klaidas (106)

Pradėsiu nuo to, kad man 25 – eri metai, gyvenu Kaune ir jau esu baigusi studijas. Beveik iš karto...

Septyniolikmetis suskaičiavo: verslą geriau kursiu užsienyje (55)

Verslas – įdomi ir pilna iššūkių veikla. Jis gali mano tikslus ir idėjas paversti realybe. Aš...

R. Vanagaitė išklojo, ką patyrė su politikais Maskvoje matė palūžusį V. Uspaskichą (76)

Autobiografinę knygą „Višta strimelės galva“ pristatanti rašytoja, viešųjų ryšių...

Latvių pasiekimas išjudino lietuvius: už mane daugiau uždirba net Panevėžio duobkasys feisbuke plinta kvietimas streikuoti

Latvijos sveikatos apsaugos ministerija pranešė, kad Latvij os ligoninė se dirbančių gydytojų...

Naudinga žinoti perkantiems NT: praktiniai patarimai (13)

Šiame straipsnyje kalbėsime apie pasirengimo nuomai etapą nuo objekto paieškos iki įsigijimo...

Policininkai talkino slaptam detektyvui: klientus domino ne tik meilužių gyvenimas (3)

Dabar jau į pensiją pasitraukę du Vilniaus policininkai ne vienerius metus galėjo talkinti...

A. Kilkaus pėdsakais: kas tas žmogus, įtariamas jo dingimu (126)

Mįslingai dingusio baikerio Aivaro Kilkaus artimieji beveik neabejoja, kad vienas paskutinių...

Lauko tualetus griauti skuba ne visi: vien už pažiūrėjimą kavinė ima po 5 eurus (48)

Menininkė Jurgita Minderytė-Motiekaitė, kartu su vyru Arūnu atidariusi pirmąjį namų restoraną...

Vaizdai, kurie kursto norą kuo greičiau keliauti į Portugaliją

Portugalija visuomet buvo viena tų krypčių, kuri lankytinų šalių sąraše atrodė trokštama...

Kuršėnuose neaiškus sprogimas sugriovė dalį namo (17)

Pirmadienio vakarą, apie 19 val., Kuršėnuose, Parko g., name įvyko sprogimas . Pirminiais...

Prancūzijos prezidento šuo filmavime privertė šeimininką raudonuoti (4)

Kaip ir jo pirmtakams, dabartiniam Prancūzijos prezidentui Emmanueliui Macronui kuo puikiausiai...

Panika dėl nesaugaus interneto: patarimai norintiems apsaugoti savo duomenis (15)

WPA2 protokolas buvo laikomas saugiu beveik 13 metų. Bent jau iki šio savaitgalio, kai šiame...