Nesu Kaziuko mugės aistruolė, nesu „turginės“ kultūros fanė, pro dešras ir visokį kitokį „paveldą“ plaukianti minia - ne mano skoniui. Bet taip jau nutiko, jog savaitgalį atsidūrėme Gedimino prospekte.
© DELFI / Kiril Čachovskij

Dukra labai norėjo spalvoto saldainio, tad ties Katedros aikšte „įlindome“ jo ieškoti. Jau geriau būtume to nedariusios. Maždaug pusiaukelėje (ties paštu) minia pasidarė tokia tiršta, jog tiesiog „plaukėme“ pasroviui, net nesidairydamos į prekystalius. Ir tada priešais esanti minios dalis sustojo.

Tiesiog sustojo ir nejudėjo nė per metrą, o už mūsų žmonės ėjo ir ėjo... Esu buvusi minios spūstyje, žinau, koks tai pavojingas dalykas, to nelinkėčiau niekam. Dukra pradėjo panikuoti, man pasidarė baisu, jog prasidės spūstis. Prasibrovus į prekiautojų pusę paprašiau vienos iš pardavėjų, kad mus išleistų pro jų palapinę, net pasiūliau ką nors už tai nusipirkti.

Moteris atsakė, jog jos palapinė neturi išėjimo. Taip mes išbandėm tris prekeivius (abejoju, jog jie visi neturėjo išėjimo). Ties ketvirta palapine ir pardavėju, sėdinčiu prie savo palapinės išėjimo skylės, sustojome. Ir kaip bebūtų baisu, mano nuostabai žmogus atsisakė mus išleisti.

Minia už mūsų stovėjo vietoje, o vyras kėde užtvėręs savo palapinės išėjimą atsisakė leisti man su mažamečiu vaiku išeiti. Jo akimis mes kaip karvių banda turime brautis toliau. Nežinau, gal jo jau dažnai buvo prašoma praleisti, gal jam jau ir buvo atsibodę vaikščiojantys žmonės, bet man tai nebuvo argumentas. Aš buvau vienintelė jo prašanti pagalos tuo metu.

Po bevaisių prašymų mes turėjome „irtis“ toliau, kol tarp palapinių radome mažulytį plyšelį, pro kurį lindome kaip silkės. Aš neklausiu prekeivių, ar jų manymu toks elgesys yra pilietiškas. Aš taip pat neklausiu policijos, ką jie darytų tuo atveju, jei prašantis pardavėjo pagalbos asmuo būtų buvęs ne mama su vaiku, o pensininkas, kuriam nuo minios spūsties būtų pasidarę bloga ir ištikęs infarktas.

Aš noriu paklausti mugės organizatoriu, negi būtina palapines sustatyti be menkiausios galimybės išeiti iš prekybos koridoriaus? Be jokio „avarinio“ išėjimo, be galimybės apsigalvoti? Nerizikuočiau eiti į Kaziuką, ir nelinkėčiau to kitiems.

Įvertink šį straipsnį
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Idėja Lietuvai – visus veltėdžius siųsti į kariuomenę (17)

Kai išgirdau, kad grąžinami šauktiniai, pasipiktinau, ir piktinausi ilgai. Atrodė nesąmonė –...

Nelaimės Marijampolėje sukrėsta mergina: nesmerkime kaltojo (244)

Tikriausiai visi girdėjome dabar taip aptarinėjamą įvykį, nutikusį Marijampolėje . Aš...

Bijojau grįžti į Lietuvą, bet pokyčiai mane pribloškė (186)

Dažnai tenka skaityti neigiamus emigrantų atsiliepimus apie Lietuvą: „bananų šalis“,...

Atsakymas Sandrai Vilimaitei. Šiandien jie keistuoliai – rytoj genijai (4)

Lyg jau kažkur girdėta, skaityta, gal tai tiesiog pasikartojantis atsitiktinumas, gal pasirodė,...

Vyrą žmonos abejingumas lovoje veda iš proto (202)

Man 30 metų, aš esu išsiavinęs, dirbantis, vidutinės išvaizdos vyras. Prieš 8-erius metus...

Trumpas priėmė Putino iššūkį: šių ginklavimosi varžybų Kremlius tęsti tiesiog nepajėgs (278)

Tebūnie ginklavimosi varžybos. Mes juos pranoksime visur. Taip dar 2016-ųjų gruodį sakė tuomet...

Audra niokoja Kauną: vanduo apsėmė gatves, vėjas vartė reklamų stendus ir medžius (46)

Antradienio popietę Kauną užklupo škvalas. Smarki liūtis užtvindė kai kurias svarbias Kauno...

Už grasinimus susidoroti su DELFI žurnalistu Vitai Jakutienei skirta kardomoji priemonė (300)

Po straipsnio „ Pravieniškių mafija. Kruvina Kauno nusikaltėlių kova: „pupytės“ mylimasis...

Patikrino kavines kelyje į pajūrį: rezultatas kraupus (123)

Patiekalai iš neaiškios kilmės žaliavų, nešvara, žalia mėsa šalia ką tik paruoštų...

Patarė, ko geriau nedaryti, jei per liūtį automobilis įstrigo baloje (3)

Dažnas atvejis per smarkias liūtis – kirsti gilių balų nesiryžtančių vairuotojų tuntai ir...

Tragedija Italijos greitkelyje: įgriuvo didžiulio viaduko dalis, žuvo dešimtys žmonių papildyta 18:27 (190)

Greitkelyje netoli Italijos miesto Genujos sugriuvo didžiulio viaduko dalis, skelbia BBC. Žuvo...

Gydytojas nebegali tylėti: nesuvokiu, ką padaro vaikas, kad tėvai jį apipila karšta sriuba ar kava? (111)

Skubiosios medicinos vyresnysis gydytojas rezidentas, tinklaraščio „ Pragaro ambulatorija “...

16-mečiai aštuntfinalyje neturėjo vargo su Nyderlandais: taškų pelnė visi 12 žaidėjų (15)

Lietuvos jaunučių (iki 16 metų) krepšinio rinktinė Europos čempionate Serbijoje vis dar nesutiko...

Kambariniai augalai, kurių negalima laikyti namuose (12)

Kiekviena gėlė turi tik jai vienai būdingą energetiką. Kai kurios teigiamai veikia namų...

Guoga sako planuojantis baigti politinę karjerą, bet užsimena ir apie kitus scenarijus (52)

Europos Parlamento narys Antanas Guoga sako planuojantis kitąmet pasibaigus kadencijai nutraukti...