Negaliu nepasidalinti savo patirtimi. Pati jau porą metų dirbu klientų aptarnavimo srityje ir galiu pasakyti tik tiek, kad labai sunku yra atrasti tą aukso vidurį.

Visuose savo darbovietėse stengiuosi su kiekvienu klientu bendrauti itin maloniai ir taip lyg kiekvienas jų būtų ypatingas. Deja, ne visada kai tu, aptarnaujantis žmogus, stengiesi nuotaikingai pasitikti naują klientą, jis taip pat bendrauja su tavimi.

Suprantu, juk ne visada mes būname geros nuotaikos ir toli gražu ne kiekvieną dieną mums sekasi ir esame laimingi ir mūsų veido nepuošia šypsena, bet kodėl reikia ateiti į viešą įstaigą ir ten išsilieti ant aptarnaujančio personalo?

Per tuos metus, kuriuos dirbu klientų aptarnavimo srityje, sutikau labai daug žmonių, kurie patys net nesiruošia su tavimi pasisveikinti, net ir tuomet kai tu kaip pardavėjas tai padarai pirmas. Ateina pirkėjas ir net nesiklauso tavęs, tiesiog užsipuola tave be jokios priežasties ir net nenori klausytis.

Žinau, kad nevalia ginčytis su klientais, bet kasdien matant vis tą patį žmogų surūgusiu veidu ir vos įžengusį pro duris žiūrintį į viską negatyviai, po keleto tokių jo apsilankymų jau žinai – kad ir ką besakytum ar bedarytum, jam neįtiksi.

Nereikia sakyti, kad visi pardavėjai yra blogi, žinoma, pati ne kartą susidūriau su jų aplaidumu. Pavyzdžiui, atėjau vieną diena į mobiliųjų telefonų parduotuvę nusipirkti tam tikrų telefono aksesuarų. Tą dieną atrodžiau visai paprastai, nebuvau užsidėjusi aukštakulnių ir pasidažiusi, todėl atrodžiau keliais metais jaunesnė. Ir ką jūs sau galvojate? Pardavėja pažiūrėjo į mane per šoną ir net nesiteikė su manimi pasisveikinti, nors aš tai padariau pirma.

Ji sėdėjo prie kompiuterio ir nekreipė į mane dėmesio. Nesuprantu, jeigu aš neatrodau kaip aukštuomenės dama, tai visai neverta į mane kreipti dėmesio? Kažkas baisaus. O paskui ta pati pardavėja atėjusi pas mane į darbovietę tikisi ypatingo dėmesio jai.

Aš manau, kad pardavėjas ar bet kuris kitas žmogus, kuris dirba aptarnavimo srityje, turi pamiršti visus stereotipus ir kiekvieną klientą pasitikti su gera nuotaika, stengtis jam padėti, o ne tik laukti turtingų pirkėjų, kurie atneštų naudą tiek įmonei, tiek jiems patiems. Manau, kad mes visi esame žmonės ir turime elgtis su visais taip, kaip norėtume, kad elgtųsi su mumis pačiais.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Ar Lietuvoje tenka susidurti su nemaloniais pardavėjais, kitais aptarnavimo sferos darbuotojais? O gal pats dirbate aptarnavimo sferoje ir baisitės, kaip su Jumis bendrauja klientai? Savo mintimis galite pasidalinti žemiau: