aA
Esu mergina, kuri važinėja Vilniaus viešuoju transportu ir esu labai juo nusivylusi. Nori, kad žmonėms patiktų važinėti autobusais ir troleibusais, tačiau niekas nieko nekeičia...
Vilniaus viešasis transportas
© DELFI / Šarūnas Mažeika

Važinėja miesto gatvėmis seni autobusai, kurie garsiai dirba, kai lyja – per stogą teka vanduo ant keleivių galvų. Kiek tenka važinėti, gatvėse važinėja labai seni 43, 56, 40, 46, 24, 3g autobusai, juose visada nemalonus kvapas, juose važinėja visiškai girti keleiviai...

Vasarą turėtų būti kondicionierius, atsidarinėti langai, o žiemą – šildyti. Be to, autobusų grafikas visiškai nepalankus. Esu labai nepatenkinta tokiu grafiku, kad nei vieno autobuso negalima sulaukti ir normaliai nuvažiuoti į darbą. Koks čia malonumas, kai 15-20 min. nėra jokio transporto. Laikas būtų prisitaikyti prie važiuojančių žmonių, o ne bet kokį grafiką sudaryti.

Savaitgaliais taip pat žmonės dirba, tad šeštadienį, jei reikia 8.30 val. būti darbe, nuo 8 val. taip pat nevažiuoja 20 min. joks autobusas. Jei atsižvelgtų į keleivių norus, jie būtų patenkinti važiuodami viešuoju transportu.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Nori pasidalinti naujiena ar istorija? Rašyk el. p. pilieciai@delfi.lt.

Komentuoja „Susisiekimo paslaugų“ Viešųjų ryšių ir komunikacijos specialistas:

SĮ „Susisiekimo paslaugos“, kaip viešojo transporto eismo organizatorius, siekia užtikrinti kokybiškas, patogias ir saugias viešojo transporto paslaugas.

Netvarkingų asmenų keliamas problemas siekiama išspręsti sistemiškai, įgyvendinant visas numatytas priemones, į pagalbą pasitelkiant ir įvairių institucijų specialistus. Liepos pabaigoje dalyje stotelių keleivius į viešąjį transportą pradėta įlaipinti tik pro priekines duris. Esame nustatę problemines viešojo transporto stoteles, kur dažniausiai sutinkami netvarkingi, didžiausios socialinės rizikos asmenys. Įvertinus šių asmenų tikslines kelionių kryptis, didžiausią koncentraciją maršrutuose, dabartinius keleivių srautus stotelėse, sudarytas probleminių stotelių sąrašas. Į jį patenkančios stotelės yra išskirtinai paženklintos informacinėmis žalios spalvos lentelėmis, o šiose stotelėse įlipimas į viešąjį transportą galimas tik per priekines duris.

Taip siekiame užtikrinti, kad į viešojo transporto priemones nebūtų galimybės įlipti neblaiviems ar apsvaigusiems nuo psichiką veikiančių medžiagų, skleidžiantiems aitrų kvapą, apsirengusiems nešvariais drabužiais asmenims, kitokiais veiksmais pažeidžiantiems galiojančias Keleivių ir bagažo vežimo autobusais ir troleibusais Vilniaus mieste taisykles. Be to, viešojo transporto keleivių kontrolieriai šių stotelių patikrai skiria didesnį dėmesį.

Siekiant užtikrinti tikrai saugias keliones Vilniaus viešuoju transportu, taikomos kompleksinės priemonės: bendradarbiaujant su policijos pareigūnais 1 kartą per savaitę organizuojami tiksliniai viešojo transporto kontrolės reidai dėl asocialių asmenų. Nors šios priemonės pagrindinis tikslas – kontroliuoti asocialių asmenų važiavimą viešuoju transportu, tačiau per šiuos reidus sulaikomi ir policijos ieškomi asmenys; bendradarbiaujame su UAB „Vilniaus viešasis transportas“ – viešojo transporto vairuotojai yra įpareigoti pastebėjus transporto priemonėje apsvaigusius nuo alkoholio ar narkotinių medžiagų asmenis, netoleruoti tokių pažeidimų ir apie tai informuoti policijos pareigūnus arba išlaipinti minėtus asmenis iš viešojo transporto priemonių;

UAB „Vilniaus viešasis transportas“ transporto priemonėse planuoja įrengti vaizdo stebėjimo sistemas, užtikrinsiančias keleivių saugumą. Vilniaus mieste važinėjančiuose naujuose autobusuose jau yra sumontuotos vaizdo stebėjimo kameros.

Viešasis transportas turi tapti patrauklesniu, o viešojo transporto paslaugos – kokybiškos. Prasidėjęs esminis viešojo transporto parko atnaujinimas yra svarbus žingsnis siekiant pagerinti viešojo transporto paslaugų kokybę. Per artimiausius metus į Vilniaus gatves iš viso išriedės beveik 250 visiškai naujų autobusų. Tokio masto viešojo transporto atnaujinimo sostinėje nebuvo jau gerą dešimtmetį – bus atnaujinta kone 60 proc. visų miesto autobusų. Be to, baigėsi ir naujų troleibusų pirkimo konkursas, todėl jau kitų metų antroje pusėje vilniečiai ir miesto svečiai važiuos 41 nauju troleibusu.

Viešojo transporto eismo tvarkaraščiai sudaromi, o maršrutai – planuojami atsižvelgiant į daugelį veiksnių: darbo vietų koncentraciją, duomenis iš keleivių srautų tyrimų, konkrečiame maršrute dirbančių transporto priemonių skaičių, maršruto ilgį, vairuotojų darbo ypatumus (atstovos ir pan.) ir daugybę kitų. Darbo dienomis keleiviai iš galinių stotelių išvežami ne anksčiau kaip 5.30 val., o vakare – ne vėliau kaip 23.00 val. Tuo tarpu savaitgaliais (kai kurių maršrutų – tik sekmadieniais) autobusų ir troleibusų išleidimas pradedamas nuo 6.30 val. Esant galimybei, kuomet stotelės yra arčiau viešojo transporto parkų, viešasis transportas į jas atvyksta ir anksčiau.

Sudarydami poilsio dienų eismo tvarkaraščius tikrai atsižvelgiame ir į savaitgaliais dirbančių vilniečių poreikius, gautus prašymus iš jų ir pasiūlymus dėl patogesnių eismo tvarkaraščių, ir, įvertinę visas galimybes, juos įgyvendiname.

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Pirmajame darbo vakarėlyje atsivėrė akys – turi tik du pasiteisinimus šiai istorijai (25)

„Mano pirmas darbas“ ir „naivumas“ yra mano pasiteisinimai šiai istorijai. Nerašysiu daug...

Panevėžietę pažemino taksi vairuotojo komentaras (142)

Istorija labai paprasta. Apie Panevėžio taksistų kultūrą.

Skaitytojo verdiktas: privalome mažinti valdžios aparatą (25)

Paskaičius straipsnį ir komentarus apie Registro centrą man kyla keletas įtarimų. Registrų...

Atviras dvyliktokės laiškas: bijau, kad niekur nebeįstosiu (135)

Esu paskutiniuosius metus gimnazijoje žingsniuojanti abiturientė. Šis tekstas nėra skirtas...

Vyro elgesys su žmona sporto klube sukrėtė lankytoją (103)

Vakare sporto klube, sėdėdamas prie registratūros, išgirdau triukšmą ir greitu žingsniu iš...

Top naujienos

Mažas ir visų pamirštas regionas, kurio vertė Kremliui – neįkainojama: mes bijome kalbėti (254)

Kad išvengtų sankcijų, Kremlius suka aplinkkeliais: naudojantis šalia Juodosios jūros esančiu...

Mažo Šveicarijos miestelio triumfas ir tragedija: geriausiais laikais „Ferrari“ ir „Porshe“ net nebuvo prabanga (15)

Sparčiai tiksint laikrodžiui ir artėjant „Brexit“ valandai, Europos miestai varžosi...

Peršalus neskubėkite gerti vaistų: įvardijo 5 žoleles, galinčias efektyviai pagydyti receptai

Vos pajutę pirmuosius peršalimo simptomus – perštinčią gerklę, kimimą, nemalonų kosulį...

Šaltis jau greit sukaustys Lietuvą: ruoškitės – bus ir sniego pusnų (77)

Sekmadienio naktį maloniai paspaus šaltukas ir kai kur truputį pasnigs. Rimtesnio sniego sulauksime...

Nepilnametės išžaginimas mokyklos personalo nesukrėtė: visos jos čia tokios (227)

Stūmė, spyrė kojomis, kando. Prievartautojas atsitraukė, tačiau grįžo ir su visa jėga...

Kalėdų stalas. Šventinė atgaiva, kurią verta išbandyti: pieno kisielius su aguonomis

Nuo seno laikomasi papročio, kad ant Kūčių stalo turi nugulti 12 patiekalų. Artėjant šventėms,...

Šalies rekordą pagerinusi Lietuvos rinktinė plauks pasaulio čempionato finale (1)

Kinijoje vykstančio pasaulio plaukimo čempionato trumpajame (25 m) baseine vyrų kombinuotos...

Žemė atakuoja Marsą: mokslininkai papasakojo, kokie pavojai tyko žmonių Raudonojoje planetoje (58)

Turbūt daugelis matėte filmų apie taikius Žemės gyventojus atakuojančius agresyvius marsiečius....

Praėjus 32 metams po mažamečių nužudymo trūko žudiko kantrybė teisme paskelbta siaubą keliančių nuotraukų (39)

Didžiojoje Britanijoje paskelbtas nuosprendis didžiulio atgarsio visuomenėje sulaukusioje byloje:...

Nusibodo kasmet tos pačios tradicijos: idėjos, kurios paįvairins šventinį laikotarpį

Jei esate dar jauna šeima ir galvojate, kokiomis tradicijomis paįvairinti šventinį laikotarpį,...