aA
Mane mulkino apie 17 metų, gyvenome pas vaikino motiną, kiti broliai sakė, tik ne bendrame kieme, mudu likome atstatyti teviškės, dirbome tik mudu du, dirbome labai sunkiai, vos kojas pavilkdavome.
Anyta su marčia
© Shutterstock nuotr.

Taigi, viską atstatėme, buvome nevedę, jam rūpėjo turtai, matė, kad aš jį myliu, tuo ir pasinaudojo. Praradome sveikatas, bet užtat gražu buvo tėviškėje, jis susirgo vėžiu ir tada pasiūlė tuoktis. Tačiau aš, jau kaip stoviu, su sužalojimais, buvau vejama jo motinos, brolių, brolienių, turtas, pasirodo, žmonėms svarbiau ir už sveikatą, būtume ir dabar dar gyvenę, jei ne motina ir giminė. Jie mus išskyrė. Aš tikrai norėjau būti jo teisėta žmona, būčiau tiek metų kartu negyvenusi.

Veskite, vyrai, savo mylimąsias ne į motinos namus, o iš namų. Tai skaudi patirtis, likau kaip stoviu, nes turtas buvo motinos. Vis dėlto antspaudas reikalingas, bet ne turtuose laimė. Aš dabar bandau atsistoti ant kojų iš naujo.

Neveda – nemyli. Turiu skaudžią pamoką, nežinau, ar rasiu žmogų, ar išvis ieškosiu. Esu tvarkinga, negeriu, nerūkau.

Norite paprieštarauti autoriui? Arba išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt.

|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)

Svajonių mylimasis buvo tobulas ir man, ir vaikams – viltys dužo po lemtingo savaitgalio prie jūros (162)

Viskas prasidėjo labai gražiai, sakyčiau, net fatališkai. Susimatch’inom „ Tinderyje “,...

Draugę pamilusiai merginai tėvai apkartino gyvenimą: jų persekiojimas buvo neištveriamas (206)

Meilė yra dalykas, kuris gali nutikti bet kokiomis aplinkybėmis ir bet kokioje situacijoje....

Praėjus vos pusmečiui po vedybų – skyrybos, atnešusios naują, bet uždraustą, meilę (30)

Viskas prasidėjo, kai aš stovėjau prie altoriaus. Buvo įprastos vestuvės, svečiai, vaišės....

Vyro kankinta moteris pasakė „stop“: valstybė padeda tik alkoholikėms ir neprižiūrėtiems vaikams (130)

Norėčiau pakomentuoti dabartinę situaciją Lietuvoje iš besiskiriančios mamos pozicijos. Kaip jau...

Po tragedijos našlė ramybės ieškojo bažnyčioje, bet viską apvertė ryšys su kunigu (61)

Uždrausta meilė kiekvienam reiškia kažką labai trokštamo, tačiau nepasiekiamo. Vis dėlto...

Šiurpi istorija Čečėnijoje: dukros netekusi motina žmogžudyste įtarė žentą. Tada įsikišo Kadyrovas (98)

Birželio 12 d. 23 metų Čečėnijos gyventoja Madina Umajeva mirė savo namuose. Jos vyro artimieji...

Vilniuje – meilės drama: 17 metų jaunesnį draugą nužudžiusi moteris gyveno prie lavono (93)

Draugystė su net 17 metų jaunesniu vyru baigėsi skaudžia tragedija – vilnietė mylimąjį...

Artimiausių dienų prognozė: įsivyraus vėsūs, tarpais su lietumi orai (8)

Šiandien jau visa šalies teritorija bus šaltos oro masės įtakoje. Dangumi plauks gana nemažai...

Palangos svečiai nesikuklino pozuoti ir parodė šių metų paplūdimio madas (385)

Nors dangus – cepelino spalvos ir saulė Palangą pirmadienį nutvieskė vos retsykiais,...

Išvyskite jautrias akimirkas: lietuviams giedoti himną nesutrukdė net prakiuręs dangus (186)

Lietuvai pirmadienį švenčiant Valstybės dieną tūkstančiai lietuvių šalyje ir svetur giedojo...

Egzotišku kraštu susižavėjusios lietuvių poros atostogas apkartino kelionė namo: už tokią „staigmeną“ gali padėkoti tautiečiams (71)

Jau skrendant iš Kolumbijos namo, Barankilo oro uoste, pareigūnai sulaikė mūsų pasus ilgiau nei...

Liepą – be liemenėles? Tūkstančiai tiki, kad taip pagerins kraujotaką ir sustiprins krūtis (91)

Socialiniame tinkle „Facebook“ vis daugiau dėmesio sulaukia liepos 1 dieną prasidėjusi...

Ruošiasi leisti šeimos gydytojams nedirbti savaitgaliais ir švenčių dienomis: ligoninės įspėja – bus blogai (181)

Seime svarstoma iniciatyva nuimti teisinę prievolę šeimos gydytojo paslaugoms būti prieinamoms...

Valstybės dienos proga Kaune išskleista rekordinio dydžio trispalvė (9)

Vienybės aikštę Kaune trijų krepšinio aikštelių plotui prilygstanti trispalvė papuošė liepos...

Dėl Messi nesijaudinantis „Barcelona“ prezidentas: Šaras visada buvo mūsų klubo ambasadorius (28)

Šarūno Jasikevičiaus pristatymas Barselonos „ Camp Nou “ stadione pirmadienį prasidėjo nuo...