Lietuvoje daug jaunų žmonių dirba šioje sferoje, ypač Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, logistikos ir ekspedijavimo įmonių labai daug, nemažai ir darbo skelbimų, skelbiančių apie logistikos vadybininkų paieškas. Eilinis žmogus pagalvos, jeigu yra logistikos įmonė, vadinasi, ji turi nuosavą transportą. Deja, ne visai taip. Beveik visos logistikos ir ekspedijavimo įmonės Lietuvoje, mano nuomone, tokių yra net 90 proc., neturi nuosavo transporto! Viskas daroma labai gudriai. Jie tik tarpininkauja. Kaip atrodo tarpininkavimo schema? Logistikos vadybininkas įeina į tam tikrą krovinių biržą (trans‘ą, timokomą ar pan.) ir ieško ten krovinių (daugiausia klientai iš Vakarų Europos), jeigu suranda tinkama krovinį (kuo daugiau pinigų moka krovinio savininkas, klientas, tuo geriau vadybininkui), tai rašo arba dažniausiai skambina krovinio savininkui, prisistato kaip vežėjas, nors neturi savo transporto.
Aktyviai meluoja, kad būtent tame regione yra jo transportas, o kai klientas sutinka atiduoti savo krovinį, vyksta dokumentų perdavimas (čia irgi yra savo niuansų, trumpiau sakant, transporto vadybininkas pasirašo ne visus dokumentus, tik deda antspaudus, kad faktiškai, nepriminti sutarties sąlygų, pasirašo jis tada, kada to reikalauja klientas – krovinio savininkas), po to vadybininkas išgalvoja transporto numerius ir siunčia savo klientui. Žodžiu, krovinys remiantis dokumentais, jau perimtas, krovinio savininkas naikina skelbimą biržoje.
Kas toliau? Toliau vyksta transporto paieška! Dažniausiai realūs vežėjai yra iš Lenkijos, jų labai daug ir jie yra visur Europoje. Transporto paieška atrodo paprasčiau, vėlgi, per trans‘ą arba timokomą daromas naujas skelbimas (būna taip, kad paima iš vienos biržos ir deda į kitą, kad nebūtų įtarimų, o jeigu kas iš krovinio savininkų pamatys? Tragedija!). Kai transporto vadybininkas suranda transporto priemonę, jis perdaro sutartį, kurią atsiuntė klientas (tikras krovinio savininkas) taip, kad ji atrodytų taip, kaip iš tos įmonės, kur dirba tas transporto vadybininkas (informacija apie krovinius nesikeičia). Kai reali transporto įmonė patvirtina, kad ji veš krovinį, tada realiam klientui siunčiamas realus transporto priemonės numeris. Trumpai tariant, tai yra tarpininkavimas, jis yra beveik visur šiame sektoriuje. Tarkime klientas moka 1000 Eur už krovinio išvežimą, tuoj pat atsiranda tarpininkai, ima tą krovinį ir ieško vežėjų už 800 Eur, likę 200 Eur atitenka tarpininkui.
Taip primityviai, bent jau, mano nuomone, dabar dirba transporto vadybininkai. O kokie jūsų darbo užkulisiai?
DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!
Norite išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt arba spauskite apačioje.
Apie gėdingą nuotykį su kolega papasakojus moteris – nesitikėjo tokios pabaigos (1)
Yra posakis, kad nuo likimo nepabėgsi. Mano istorija patvirtina šį posakį, kad jeigu kas lemtas,...
Ištikus santykių krizei pora rado pikantišką išeitį: tai – ne nuodėmė, o malonumas (3)
Perskaičiau straipsnį, kaip vyko moters ir vyro pokalbis apie taip vadinamus " atvirus santykius"...
Apie atvirus santykius užsiminusi žmona pasigailėjo: girdint jo kalbas net bloga darėsi
Savaitgalį turėjau tokį keistą pokalbį. Su vyru buvome pasivaikščioti. Prieš tai skaitinėjau...
Po dešimties metų gyvenimo kartu liko sugniuždyta: praleistas laikas kartu nieko nereiškė
Mano istorija tegul būna pamoka visoms moterims, kurios laukia princo ant balto žirgo. Gal tai...
Moteris apie sūnaus mylimąją: prakeikta diena, kai marti peržengė mano namų slenkstį (3)
Mano istorija labai skaudi. Visi mane gali smerkti, vadinti anyta ragana, bet tikrai ne visada...
Top naujienos
Buvęs ES karinio štabo žvalgybos direktorius: yra dalykas, kuris Putinui tikrai svarbiau nei Ukraina
Nuo 2014-ųjų, kai Rusijos grėsmės akivaizdoje pradėjome labiau rūpintis apleistais gynybos...
Artėja svarbus sprendimas: kokį nepriklausomą elektros tiekėją pasirinkti priklausomai nuo kambarių skaičiaus bute
Koks yra mano elektros suvartojimas? Ar galiu rinktis dviejų laiko zonų planą? Kas atsitiks, jei...
Elektronikos prekių didmenininko „ACC Distributions“ vadovas Baušys – apie kainų augimą: šiuo metu vyrauja dvi skirtingos tendencijos
Pasaulio ekonomikoje vis daugiau esant įtampos ją daug greičiau pajunta ir Lietuvos didmeninio...
Absoliutus kviečių kainų rekordas – ko tikėtis toliau
Indijai uždraudus kviečių eksportą, pirmadienį šių grūdų kainos pasaulyje pasiekė rekordines...
Karas Ukrainoje. Ukrainos kariai prasibrovė iki pasienio su Rusija: pone prezidente, mes čia! Ukraina atrėmė Rusijos bandymą pasiųsti karius į Sumų sritį
Ukraina pirmadienį rengiasi naujam Rusijos puolimui rytiniame Donbaso regione, Kyjivui pareiškus,...
Kodėl Kaliningrado sritis priklauso Rusijai?
Į Sovietų Sąjungos rankas Kaliningrado (arba Karaliaučiaus) sritis pateko tik Antrojo pasaulinio...
Prieš du dešimtmečius išgarsėjusi smėlio valgytoja Stanislava iki šiol neatsisakė keisto įpročio: atskleidė, ar metams bėgant kinta skonis
Prieš daugiau nei du dešimtmečius dėl keisto pomėgio – smėlio valgymo – išgarsėjusi...
Tik vienu žalgiriečiu nenusivylęs Maksvytis: nėra ką slėpti, mus sutriuškino
Dar vienoje Lietuvos krepšinio lygos („Betsafe-LKL“ ) pusfinalio serijoje – lygybė. Visiškai...
Naujovė Lietuvos stiliaus rinkoje: už 10-20 eurų galėsite nebesirūpinti, ką apsirengti
Stilingas žmogus ne tas, kuris turi daug madingų drabužių, o tas, kuris turint mažiau, susikuria...
Ši liga vadinama „tyliuoju žudiku“: negydoma gali baigtis infarktu, insultu, širdies nepakankamumu
Aukštas kraujo spaudimas , dar kitaip vadinamas hipertenzija , yra vienas dažniausių sveikatos...