Pirmas pavyzdys (kai vaizdą pro langą užstojo palmės - DELFI): jei žmonės pirko kambarį su vaizdu į jūrą (angl. sea view), tai reiškia ne „palms view“ (liet.vaizdas į palmes) – gaunasi akivaizdus mulkinimas.

Antras pavyzdys - dėl plaukų džiovintuvo (jei kambaryje nėra plaukų džiovintuvo - DELFI). Jei deklaruojate, kad viešbutyje yra plaukų džiovintuvas arba bet koks kitas daiktas, servisas, kas tik norit, ir jei žmogus atvažiavęs to negauna, akivaizdu, kad jis nusivylęs.

Dėl durnių be vizų (keliautojai neklausė rekomendacijų įsigyti vizą - DELFI) - kosmonautai su šlepetėm - visada tokiu atsiranda, tai nėra kasdieninis atvejis. Vainikuojantis atvejis - su vėluojančiu lėktuvu - jei nugnybote vieną poilsio dieną iš septynių iš egzotinės kelionės su visa šeima, tai pagal penktos klasės aritmetiką gaunasi, kad nesuteikėte paslaugų už X sumą, kuri yra sumokėta.

Bandymas lėktuvo „maistu“ ar neimponuojančiomis kelionėmis kompensuoti patirtą konkretų nuostolį akivaizdžiai buvo per mažas. Patarimas: paskaičiuokite, kiek kainavo tos atimtos poilsio valandos dėl agentūros kaltės, ir pasiūlykite grynųjų ir tegul žmogus renkasi tarp lėktuvo „maisto“, agentūros kelionės ar realios išraiškos litais.

Keliaujame su žmona po du kartus per metus ir visada per agentūrą, nes tingime patys organizuotis, todėl aprašyti atvejai kyla dažnai. Paprastas sprendimas - sąžiningas elgesys su klientu išspręstų 90 proc. klausimų.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Artėjant vasarai ne vienas pradeda svajoti apie metą, kai galės atitrūkti nuo darbų ir pasimėgauti ilgomis, visus metus lauktomis atostogomis. Vis dėlto, ne visuomet nusišypso sėkmė – juk būna, kad skrydžiai vėluoja, autobusai genda, lagaminai pasimeta, o viešbutis, kur po ilgos kelionės norisi ištiesti kojas, pasirodo visai ne toks, kokį regėjote reklaminėje nuotraukoje. Prašome Jūsų – pasidalinkite savo atostogų košmaru ir perspėkite bei padėkite jo išvengti kitiems!

DELFI skaitytojai ne kartą pasakojo apie nesėkmes, kurios juos ištiko keliaujant. Pavyzdžiui, DELFI skaitytoją Laurą jos net privertė atsisakyti planų kada nors grįžti į Paryžių – iš ten neišskridęs lėktuvas, pilni viešbučiai nuotaiką sugadino ilgam laikui ir pamokė vengti vieno oro uosto.

Tuo metu į Prahą norėjusi išvykti Irma ten taip ir neapsilankė – bėdų vėl kilo dėl atšaukto skrydžio.

Prašome Jūsų - pasidalinkite savo atostogų istorijomis ir patarkite, kaip išvengti nesklandumų. Galbūt prasta patirtis jus išmokė, į ką atkreipti dėmesį keliaujant ir atostogaujant? Papasakokite, kiek išleidžiate atostogoms. Laukiame Jūsų minčių el.paštu pilieciai@delfi.lt su prierašu „Atostogos“ iki balandžio 21 d. Vieno teksto autoriui atiteks puiki knyga atostogoms – Ch. Greenhalgh romanas „ Suvilioti Ingridą Bergman“.

Taip pat savo nuomone galite pasidalinti žemiau: