Aš užaugau kitoje valstybėje, Latvijoje, ne taip jau ir toli. Visas mokymosi įstaigas baigiau irgi ten. Taip jau gyvenime atsitiko, kad gyvenimą susikūriau Lietuvoje. Mano sūnus šį rudenį pradėjo eiti į antrą klasę. Ir aš niekaip nesuprantu, kodėl vaikas turi kankintis rašydamas rašaliniu parkeriu? Aš neradau jokių tą pagrindžiančių tyrimų, kad naudojimasis parkeriu darytų poveikį vaiko rašybai.

Mano septynmetis, kaip ir daugelis jūsų, šiuo ypatingu daiktu priterlioja viską, ką įmanoma, jo rašyba vingiuota, netvarkinga, pritaškuota. Parkeris dažnai stringa, nerašo, kol nepakalatoji. Sąsiuviniai atrodo klaikiai, mokytoja vis stengiasi jam padėti, bet nelabai sekasi. Kai tik vaikas rašo paprastu tušinuku, jokių problemų.

Nežinau, ar ši nedidelė bėda kamuoja tik mano sūnų ir kartu nesuprantu, kodėl negalima pasirinkti, kokia priemone rašyti. Latvijoje nėra jokių ribojimų, tai yra kiekvieno vaiko pasirinkimas. O čia visur reikalaujama tik taip ir ne kitaip. Ir nesiųskite, brangieji, manęs atgal, tik noriu padiskutuoti ar niekam nekilo toks klausymas, o gal kas žino tam svarų atsakymą.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite pranešti naujieną, pasidalinti istorija ar mintimis? Rašykite el. p. pilieciai@delfi.lt.