DELFI skaitytoja: jei tik kas nors nepatinka, iškart bėga skundus rašyti

Miela kasininkė dar tik labai gražiai aprašė, ką tenka ištverti. Pirkėjų manymu, mes, kasininkės, ir prekes dėliojam, ir kainas nustatom, ir apgaudinėjam, kai kaina kvite neatitinka kainos lentynoje.

Visi nori, kad mes šypsotumėmės, bet nepamąsto, kad gal mes prastai jaučiamės, gal ir mes pavargstam... Jei tik kas nors nepatinka, iškart bėga skundus rašyti, ateina išsilieti ant mūsų.Pirkėjai mano, mes net pertraukų nevertos, net į tualetą išbėgti negalim, nes, neduok Dieve, jie nespės nusipirkti kokio šampano butelio.

Pasak jų, mes nežinom, kas yra universitetai, mes nebaigę mokslų... Norėčiau, kad būtų tokia akcija, kur kiekvienas galėtų atsisėsti į mūsų vietą ir nors penkias minutes padirbti šį darbą. Kažin, ar daugelis nors tas kelias minutes ištvertų? Mieli žmonės, susimąstykit. Ar norėtumėt būti žeminami savo darbe taip, kaip kartais žeminat mus?

DELFI skaitytoja: kasininkas yra kasininkas

Taip pat darbavausi kasoje, žinoma, ne tokį ilgą laiką, bet tikrai teko matyti visko. Iš vienos pusės, bendravimas yra privalumas kasininkui, nes tas sėdėjimas 12 valandų tikrai atsibosta: paskausta nugara, pradedi maišyti pinigus, poilsis tikrai reikalingas.

Bendravimas su klientu iš tiesų praskaidrina dieną, būna dienų, kai jautiesi ne kaip darbe, o kaip kokiam pažinčių portale. Realiai yra ir nepatenkintų, ir patenkintų. Bet vis tiek turi šypsotis visiems.

Taip, žmonės ir bus nepatenkinti, nes kasininkas yra kasininkas, vienintelis darbuotojas parduotuvėje, kuris su tavimi bendrauja. Taip ir turi būti. Klientas liks klientu, tai yra nepažįstamas žmogus, reiškiantis savo nuomonę, kuri kasininkui yra iš esmės niekas. Kasininkas yra tiesiog žmogus, kuris nuskaito žmonių prekes, atsisveikina ir tiek.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite pasidalinti savo mintimis? Esate dirbę aptarnavimo sferoje? Papasakokite kaip sekėsi! Rašykite žemiau arba el.paštu pilieciai@delfi.lt: