Toks tas ir pigumas. Už įrangą iškart reikėjo sumokėti beveik 1000 Lt. Ir dar reikėjo iš savo kišenės mokėti meistrui, kad įrengtų lėkštę. Bet sumokėjus tiek, vėliau televizija beveik nekainuoja. Išskyrus nervus. O kiek aš jų „sugadinau“...

Jau pirmą savaitę pradėjo strigti vaizdas, skambinau į tą kioskelį, iš kurio įsigijau visa įrangą, sakė, kad reikia kviestis meistrą, kad tas pažiūrėtų antena. Išsikviečiau meistrą, tas patikrino ir sako, kad antena negerai įrengta. Na gerai, sumokėjau už pataisymą. Dažnai kažkokių problemų vis iškildavo, bet kažkaip nesinorėjo mokėti patiems, o pardavėjas tai už nieką neatsako.

Kentėjau, nes pagalvodavau, kad per mėnesį man televiziją kainuoja tik simboliškai. Tai kaip už tokią kainą, tai neblogai. Bet vieną dieną ėmė ir sugedo imtuvas. Nuvykau į Gariūnus, sakė, kad jie nieko negali padaryti, reikia kreiptis į meistrą. Sakau, tai vėl mokėti pačiam? Nieko nepavyko susitarti, pinigų grąžinti jie nenorėjo, o kito imtuvo pakeitimui neturėjo.

Nuvežiau imtuvą į taisyklą. Pasakė, kad jo taisymas kainuoja apie 200 litų, bet, sako, geriau pirkti naują imtuvą, nes šitas yra praktiškai antikvariatas. Tai jei už TV kokybę pyktis neėmė, nes beveik nemokėjau, tai tiek sumokėjus už įrangą ir gavus kažkokį metalo gabalą yra labai pikta. Važiavau darkart į Gariūnus, tai pardavėjas man pasakė, kad jei primokėčiau, tuomet jis man geresnį imtuvą pasiūlytų. Nesutikau, nes kiek galima žmogų „durninti“? Man tuomet buvo pasiūlyta neverkti, nes jie negali garantuoti kokybės.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI primena, kad pirkėjai būtų atsargūs ir užtikrinti, kad įsigija įrangą legaliai. Vilniaus policija neseniai pranešė, kad Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Nusikaltimų tyrimo valdybos Ekonominių nusikaltimų tyrimo skyriaus pareigūnai, gavę informaciją apie neteisėtą dekoderių, kitų dekoduojančių įrenginių ar programinės įrangos, suteikiančios galimybę neteisėtai gauti prieigą prie apsaugotųjų, už mokestį teikiamų paslaugų platinimą komerciniais tikslais, atliko patikrinimą Gariūnų turgavietėje.

Buvo nustatytos dvi prekyvietės, kuriose platinta palydovinių televizijų „NTV Plus“ ir „Tricolor“ įranga. Patikrinimo metu pardavėjai negalėjo pateikti leidimo ar sutarties, kurių pagrindu buvo platinami „NTV Plus“ ir „Tricolor“ palydovinės televizijos įranga. Nustačius pažeidimo požymius, numatytus Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimo kodekso 15310 str. 1 d., visa surinkta medžiaga tolimesnei administracinei teisenai vykdyti persiųsta Valstybinei ne maisto produktų inspekcijai prie Ūkio ministerijos.

Vartotojas, įsigijęs netinkamos kokybės prekę, turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti netinkamos kokybės prekę pakeisti tinkamos kokybes preke arba atitinkamai sumažinti prekės kainą, per protingą  terminą  neatlygintinai pašalinti  daikto trūkumus ar atlyginti vartotojo išlaidas prekės trūkumams pašalinti, jeigu to neatliko pardavėjas. Kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės,  pirkėjas turi savo reikalavimus pateikti pardavėjui raštu. Pardavėjui nevykdant pirkėjo nurodytų reikalavimų, nepateikus pirkėjui atsakymo arba pirkėjui nesutinkant su pardavėjo atsakyme pateiktais argumentais, pirkėjas dėl prekių kokybės įvertinimo gali kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos.