aA
Pavažiavusi viešuoju transportu imu suprasti tam tikras lietuvių savybes. Turistams visų pirma krinta į akis vilniečių paniurę veidai. Na, pasivažinėjus mūsų autobusais ar troleibusais ir jie tokiais vaikščiotų.
Viešasis transportas
© DELFI / Kiril Čachovskij

Vairuotojai vairuoja lyg slalome – staigiai stabdo, staigiai „gazuoja“, staigiai suka į kairę, tada supranta, kad jiems vis dėlto reikėjo į dešinę. NASA galėtų perkelti savo mokymų centrą pas mus – sutaupytų daug lėšų, ruošdama kosmonautus. Beje, turbūt 90 proc. keleivių nuolat pykina, o išlipęs juk „neatpilinėsi“ stotelėje... Tad ir vaikšto surūgę (...).

Miestelėnai turi galimybę pakeisti profesiją: po kasdienių kelionių tampa tikri kvepalų ir dezodorantų kvapų specialistai. Manau, artimiausioje ateityje Vilnius perims kvepalų sostinės statusą iš Paryžiaus.

Beje, viešasis transportas yra tikras rojus tiems, kuriems trūksta artumo – užtikrinu, būsite apčiupinėtas, paglamžytas, o ir pats simpatiškesnio bendrakeleivio/-ės „bandutes“ nesivaržydami galit kilstelėti. „Soriukas, aš nenorėjau, tiesiog vietos nėra.“ Dabar suprantu, kodėl tiek daug pensinio amžiaus žmonių važinėja piko metu.

Dėl viešojo transporto važiavimo ypatumų, lietuviai labai atletiški – puikiai išlaiko pusiausvyrą net ir stovėdami ant vienos kojos apsikrovę „Maximos“ maišais ir/ar vaikais, o dėl prigrūstų autobusų jie dėl praktinių sumetimų neleidžia sau turėti antsvorio. Be to, keleiviai išsiugdo puikų imunitetą – ranktūriai net mirga nuo mikrobų, snarglių ir dar velniai žino ko.

Tad, gerbiamieji, primygtinai siūlau naudotis viešuoju transportu – ne tik ekonomiška bei ekologiška, bet ir sveika!

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Situaciją pakomentavo UAB „Vilniaus viešasis transportas“ Eksploatacijos direktorius Rimantas Markauskas:

„Iš straipsnio autorės neaišku, apie kokį maršrutą konkrečiai yra kalbama. Tačiau turint nusiskundimų dėl tam tikrų maršrutų, vairuotojų elgesio, visada raginame kreiptis į mus, kad galėtume spręsti problemą.

Grįžtant prie autorės pastebėjimų, piko valandomis, kas natūralu ypač rugsėjo mėnesį, kai keleivių srautai nesusistovėję, viešajame transporte susidaro keleivių spūsčių. Tad ir šiuo atveju, jeigu kuriame  nors maršrute keleivė pastebi nuolat pasikartojančius nesklandumas, maloniai laukiame detalių, kurias išnagrinėję, galėsime rasti sprendimą.

Patogiai ir greitai įvertinti kelionę, vertinant vairavimo kokybę, transporto priemonės atvykimą laiku, švarą, bei palikti komentarą rekomenduojama naudojantis mobiliąja programėle išmaniesiems telefonams „m.Ticket“. Šia programėle taip pat galima sumokėti už važiavimą viešuoju transportu.“

Susidūrėte su viešojo transporto bėdomis? Norite pasidžiaugti šia sistema? Pasidalinkite savo pasakojimu el.paštu pilieciai@delfi.lt su prierašu „Viešasis transportas“.

Savo mintimis taip pat galite pasidalinti žemiau:

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Naujam mokesčiui nepritaria: jis tik dar labiau padidins atskirtį mūsų visuomenėje (18)

Sparčiai vystantis pasaulio ekonomikai, nors ir nenorime to, yra sudeginama vis daugiau įvairaus...

Chaosas Seime sukėlė klausimų: ar tautos išrinktieji randa laiko dirbti Lietuvai? (78)

Žiūrint į tai, kas vyksta Seime, ne vienam piliečiui jau seniai kyla klausimas, kam dirba...

Baseino administracijos atsakymas papiktino nepilnametės mamą: nori vaikui gero, bet durys uždarytos (18)

Mes abi su dukra, kuriai dabar 14 metų, planavome užsirašyti į jogos, pilateso ir kitus grupinius...

Įvardijo, kokios piktžaizdės kamuoja eismą Lietuvoje: ar tikrai greitis yra pagrindinė bėda? (101)

Kaip aprašyti visas problemas keliuose dviem žodžiais? Tarša ir greitis. Turbūt didžiausios...

Provincijoje siuvėja dirbusi moteris neišlaikė: kaip žmogui išgyventi už 200 eurų per mėnesį? (119)

Dažnai pasiklausau per televiziją ar spaudoje matau pasisakančius ekonomistus Mauricą, Mačiulį,...

Top naujienos

Buvę kitų prezidentų patarėjai Nausėdai vertinimų negaili: tik dabar pasimatė tikrosios prezidento pažiūros (249)

Nuo iškilmingos naujojo prezidento Gitano Nausėdos inauguracijos jau praėjo 100 dienų. Buvę...

Mirtį sėjusiai grupuotei „Vagner“ artėja galas: Putinas negalėjo atleisti už fiasko Sirijoje (85)

Po mirtinos nesėkmės Sirijoje Vladimiras Putinas parodė samdinių grupei „ Vagner “ jos...

Gaisro Alytuje užgesinti nepavyksta, uždrausta dirbti šalia esančioms įmonėms papildyta 12:08 (143)

Alytaus Ekstremalių situacijų komisija sekmadienį uždraudė dirbti Pramonės rajone, kur toliau...

Patyręs prancūzų onkologas pataria, kaip užkirsti vėžiui kelią: yra 7 auksinės taisyklės (7)

Daugiau nei keturiasdešimties metų su onkologiniais pacientais dirbantis prancūzų gydytojas dr....

Pirmalaikių rinkimų tikimybę prilygino nuliui: kai kam jie – visiškai pražūtingi

Politologai vieningai sutaria, kad pirmalaikių Seimo rinkimų tikimybė yra beveik neįmanoma....

Po įvykių Vokietijoje – nerimą keliančios užuominos: jau esama tokių, kurie rimtai svarsto palikti šalį (456)

Vokietijoje tebesitęsia po Halės išpuolio įsiplieskusios diskusijos apie šalyje stiprėjantį...

Metų seklys: gaujos jautėsi drąsiai, bet policija išdaužė visus   (68)

DELFI, bendradarbiaudamas su Lietuvos policija, tęsia kasmetinį pasakojimų ciklą „ Metų seklys...

Aidas Puklevičius: manęs galima nemėgti dėl trijų priežasčių

DELFI TV laidoje „Publikos nuomonė“ apsilankęs Aidas Puklevičius teigia, kad lietuviams vis...

Naujam mokesčiui nepritaria: jis tik dar labiau padidins atskirtį mūsų visuomenėje (18)

Sparčiai vystantis pasaulio ekonomikai, nors ir nenorime to, yra sudeginama vis daugiau įvairaus...

Vilnius – pilnas gyvūnų: skulptūrose įamžinti ir katinas, ir ožka

Po visą Vilnių išsimėčiusios gyvūnų skulptūros traukia praeivių žvilgsnius....