aA
Kai prieš 10-metį, po vasarojimų Palangos kurorte, atvažiavome į Nidą, pasijutome kaip kitoje planetoj: rami publika, be „bambalinių budulių“. Ta pati emocija lydėjo ir prieš penkmetį, ir kai Nidoje sutikom Naujuosius 2017-uosius. Nevažiuoja ten žmonės, turintys tikslą pagerti.
© Mindaugas Milinis

Šiemet apsistojome Juodkrantėje, sovietinius laikus menančiuose poilsio namuose (be prabangos, bet švariuose). Vieną dieną skyrėme dviračių žygiui iki Nidos. Nuogąstavau, kad pasigailėsiu, jog ne Nidoje apsistojom. Anaiptol! Apniko jausmas, tarsi būčiau patekusi į Palangą – skruzdėlynas! Pavalgėme “Tik pas Joną“. Patiko, kad nusipirkus žuvį kultūringai galima ten ją lėkštėje ir suvalgyti, nereikia ieškoti pakrūmės, ir rankas paskui yra kur nusiplauti. Pasiplaukiojome jachta ir norėjosi sprukti iš Nidos atgal į Juodkrantės ramybę. Atgal grįžti nusprendėme autobusu, parsiveždami dviračius. Kodėl nesiryžome atgaliniam maršrutui? Nes tas 30-ties kilometrų dviračių takas didžia dalimi eina tiesiog mišku. Kadangi tako danga sena, duobėta, tai net aplinka negali pasigėrėti, nes esi akis nuleidęs į taką. Be Naglio kopos ir vienos apžvalgos aikštelės paukščiams stebėti prie marių, nebuvo jokių poilsio taškų, „ganyklų“ akims. Tiesa, vienoj vietoje buvo poilsiavietė (suolelis su staliuku) netoli minėto bokštelio. Bet kai tiek poilsiautojų važiuoja, trūkumas didelis. Žinoma, Mirusi (Naglio) kopa yra nuostabi, bet ją jau buvome lankę dukart. Todėl šįkart pasirinkome apžvelgti Auksinę kopą iš marių pusės.

Nidoje teko atlikti vieną svarbią misiją – pasiimti grynųjų pinigų iš bankomato, nes tokios galimybės Juodkrantėje tiesiog NĖRA! Sunku patikėti, bet kortele negalėjome atsiskaityti už nakvynę poilsio namuose...

Mums Juodkrantėje labai patiko: saulėlydžiai prie jūros, saulėtekiai iš marių pusės ir labai sužavėjo sengirės miškas ir takai ypatingu reljefu!

Galėtų, žinoma, būti kiek daugiau pramogėlių. Keista, kad visos jachtos, plukdančios į marias, susibūrusios Nidoje. Stovi Juodkrantėje viena, bet didelė, plukdo tik grupes. Girdėjau iš žiniasklaidos, kad numatyti yra pagerinti takus, vedančius į paplūdimius. To tikrai reikia.

Dar turiu sugrąžinti mintis prie kelionės autobusu atgal iš Nidos. Absoliutus chaosas! Prie autobusų stoties atėjome apie 18 val. Netrukus į Smiltynę turėsiančio išvažiuoti autobuso vairuotojas, aiškiai suirzęs, grūdo dviračius į autobuso bagažo skyrių. Pamatęs mus, iškart perspėjo, kad jau netilps mūsų dviratės priemonės (pasirodo, ne mes vieni atgalios neminam pedalų). Ačiū vairuotojui Jonui, kuris dar tikrai nežinodamas, ar važiuos sekančiu reisu ar vėlesniu (kas priklauso nuo keleivių srauto), pasiūlė dviračius pasikrauti į jo autobusą. Taip jau bent buvom tikri, kad jie tilps. Besidžiaugdami sėkme, suvalgėme ledų krantinėje ir jau 18:45 lūkuriavom „Maretravel“ sprendimo, kuris autobusas važiuos (mažas, neturintis kur pasikrauti dviračių ar didelis, su mūsų dviračiais). Žmonių laukė daug, tad ekspromtu buvo priimtas sprendimas išleisti didįjį.

Žmonės grūdosi, vyko kova už būvį. Vienas pilietis su besilaukiančia moterimi prašė grąžinti pinigus už bilietą ir išlipo, nes nebuvo laisvų sėdimų vietų (nors moterį jau buvo užleidę atsisėsti). Autobusas išvyko, nepaėmęs visų laukusių ir su keletu stovinčių žmonių autobuse (kiek žinau, autobusui judant griežtai draudžiama vaikščioti ar stovėti). O dviračius pervežti įmonei apsimoka, nes bilietas asmeniui į Juodkrantę – 3 eur, o dviračiui – 5 eur. Tokia ta realybė. Labai pasigedome jau antra vasarą neplaukiančio katamarano „Smiltynė“...

Turite daugiau informacijos šia tema?
O gal norite pareikšti savo nuomonę?
Pasidalinkite ja su DELFI skaitytojais
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(30 žmonių įvertino)
3.5333

Sužinoję, kas mano vyras, giminės puolė atkalbinėti: teko priimti drastišką sprendimą (104)

Dar eidama į mokyklą pradėjau susitikinėti su vaikinu, su kuriuo siejau ateitį. Tik baigus...

Vyrą pribloškė šiuolaikinio jaunimo „dėkingumas“: už rastą telefoną – kaltinimai vagyste (111)

Šiąnakt teko susidurti su jaunimu. Susitikau su savo drauge, pašnekėjau su ja apie gyvenimą,...

Neteisybės mokestis: ar „antroji Lietuva“ apmokės didmiesčių gyventojų patogumus? (46)

Lietuviškos tingiosios vasaros politika, kaip visada, atostogaujančiai tyli. Net netikėtai...

Močiutės kančios paskatino netylėti: štai kaip su sunkiais ligoniais elgiamasi Lietuvoje (176)

Šiuos apmąstymus parašyti norėjau dar prieš dvejus metus, kai sirgo mano mylima močiutė....

Metė vyrą dėl emigracijoje sutikto meilužio, tačiau laimės nerado: pykau ant savęs, kad taip atsitiko (78)

Esu dviejų, nuostabių vaikų mama, kuri susilaukė vaikų iš meilės su savo tautybės žmogumi....

Darius Kuolys: jie jaučiasi taip, lyg Dievas jiems būtų padovanojęs Lietuvą (6)

Būsimos valdančiosios koalicijos sudėtis po 2020 m. Seimo rinkimų priklausys ir nuo prezidento...

Nuosavo būsto svajonė: po kiek pradiniam įnašui atsideda lietuviai (6)

Norint gauti paskolą būstui, reikia būti sukaupus pradinį įnašą , kuris padengtų bent 15...

Paveldėti milijardus Rusijoje – keblu: pokomunistinė turtuolių karta išbando Putino pažadus dėl privačios nuosavybės

Vladimirui Putinui šiuo metu einant savo paskutinę prezidento kadenciją, pokomunistinės Rusijos...

Milijardierius Caudwellas su Modesta Vžesniauskaite įsirenginėja brangiausią Britanijoje namą: per jį tekės upė

Londono apribotos rizikos fondo lopšys turi naują nekilnojamojo turto karalių. Milijardierius,...

Vilniuje surado ypatingą gatvę: taip, kaip žmonės ten gyvena turi pamatyti visa Lietuva (148)

Kaimynas kaimynui ne akmenį į langą meta, o komplimentą pasako. Kaimynas kaimynui ne skundą...

„Artėja paskutiniojo teismo diena“: gyventojus išgąsdino žaibiškai užtemęs miestas (59)

Dėl didžiausių atogrąžų miškų gaisrų Brazilijos istorijoje viename mieste sutemo 15 val., nes...

Verslo įtakingiausieji: politikų ciniškumas kartais pritrenkia (139)

Trečiadienį DELFI paskelbė įtakingiausių Lietuvos verslininkų ir ekonomistų sąrašą. Laidoje...

Puikus virškinimas, saldus miegas ir rami nervų sistema: išbandykite 3 ingredientų kokteilį (26)

Bananų ir cinamono kokteilis akimirksniu atgaivins organizmą ir pastatys ant kojų peršalus!

Lietaus debesys pasitrauks ir sugrįš šiluma (2)

Ketvirtadienio dieną įžūlūs lietaus debesys iš Lietuvos pasitrauks. Jau naktį žymesnio lietaus...

FIBA atnaujintame pasaulio čempionato pajėgumo reitinge – Lietuvos rinktinės šuolis aukštyn (87)

Prieš pasaulio krepšinio čempionatą FIBA skelbia jau antrą „FIBA 2019“ turnyro dalyvių...