Įvykio vieta: IKEA baldų centras, Vilnius. Sukčių veikimo principas: privažiuoja su pilku BMW (mašinos numerių neužsirašiau), mandagiai paklausia „Ar nereikia kvepalų?“ ir dar neatsakius į klausimą traukia iš krepšio vieną po kitos prabangių kvepalų dėžutes.

Aprodo prekių kodus ant dėžučių, o kad įtikinamiau būtų, liepia prisijungti prie interneto, kad patys galėtumėte palyginti originalių kvepalų kainas „Kristianos“ parduotuvėse su savo siūlomomis. Pripurškia kvepalų ant stiklinio paviršiaus ir pripasakoja, kad vykstanti reakcija rodo, jog šie kvepalai originalūs. Tačiau kvapas identiškas originaliam po 10 minučių išgaravo, o pinigai jau buvo sumokėti.

Kitas sukčių veikimo principas: ateina į viešąsias įstaigas ir svetimose darbovietėse panašiu monologu prekiauja „šaneliais“, D&G bei kitais prabangiais kvepalais. Tik sumos už kvepalus buvo pasiūlytos mažesnės.

Istorijos moralas: jei norite įsigyti kokybiškų kvepalų, pirkite juos specializuotose parduotuvėse, kad nereiktų pinigų išmesti į balą perkant iš nepažįstamųjų rankų perpus pigesnius identiško prekės ženklo klastotes.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite paprieštarauti autoriui? Arba išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt.