Namų televizijos konsultantė mums paaiškino kad norėdami matyti videoteką turime pasikeisti imtuvus. Kadangi televiziją žiūrėjome per du televizorius, tai reikėjo keisti du imtuvus.

Iš „TVPlay Home“ gavome du imtuvus: vieną naują, kitą – neaiškioje pakuotėje. Nuo to ir prasidėjo...

Spėkit, ar matome tą videoteką? Deja. Galėčiau pasakyti, kad jaučiuosi grįžęs į senus laikus, kai būdavo niekam tikę priedėliai, skirti žiūrėti dvylikai lietuviškų kanalų.

Konsultantai dėl videotekos nematymo aiškina, kad tai internetas prastas. Juokas net ima, kadangi sūnui televizorius pajungtas tik per internetą ir jis viską žiūri be jokių trikdžių.

Pati nebeturiu kantrybės naudotis ta įranga... Žinot, anksčiau „Šilelis“ būdavo ar „Tauras“. Reikėdavo eit iki televizoriaus ir perjungt kanalą. Tai aš jaučiuosi grįžus į tuos laikus, nes
man reikia eiti iki imtuvo ir jį ištraukt iš elektros lizdo, ir vėl įjungti atgal – tam, kad girdėčiau garsą! Va taip linksmai gyvename...

Galvojat, nesikreipiau į klientų aptarnavimą? Atsibodo jau kreiptis... Žinot, ką man atsakė? Sakė: „Aha, mes matome, kad jums išsiųstas ekspozicinis imtuvas.“

Ir dabar, vietoj to, kad spręstų esamas problemas, konsultantai skambina ir siūlo dar geresnius pasiūlymus...

***

„TV3 Group“ marketingo ir komunikacijos kordinatorė Greta Mockutė patikino, kad tokiais atvejais garantuojamas nemokamas imtuvo taisymas ar keitimas.

„Kiekvienais metais investuojame į naujausią įrangą ir technologijas, kad mūsų klientams mėgautis „Home3“ televizija būtų kuo paprasčiau. Atsakingai žiūrėdami į mūsų teikiamos įrangos kokybę, klientams visą sutarties galiojimo laikotarpį atliekame nemokamą imtuvo priežiūrą, aptarnavimą, remontą bei jo keitimą.

Jūsų minėtu atveju, identifikavus imtuvo gedimą, „Home3“ prisiima atsakomybę ir skubos tvarka jį pakeičia.

Bet kokiu atveju apgailestaujame ir atsiprašome mūsų klientės, kad atsidūrė tokioje situacijoje ir mielai lauksime jos skambučio nemokamu telefonu 8 5 236 3365 arba žinutės per „Live Chat“ programėlę, esančią mūsų svetainėje www.home3.lt.

Į klientų užklausas kasdien nuo 9 iki 21 val., įskaitant savaitgalius, atsakinėja mūsų konsultantai“, – kreiptis kvietė G. Mockutė.