aA
Mini Cooper S Countryman ALL4“ – toks tikrasis šio mažylio vardas. Tiesa, liežuvis sunkiai verčiasi jį vadinti mažyliu, tačiau savo žavesiu ir unikaliu dizainu jis „sumažybina“ visą savo iš šono tvirtą charakterį. Tai automobilis, netelpantis į visus tradicinių automobilių kultūros rėmus ir puikiai atspindintis savo bei vairuotojo tarpusavio ryšį.

Skaičiuodamas paskutines vasaros dienas, sėdau į SUV kategorijai priskiriamą naujutėlaitį, dar gegužę Austrijoje nuriedėjusį nuo konvejerio „Countryman“, kuris nė iš tolo nepanašus į visureigį. Tai labiau padidinto pravažumo hečbekas. Pradėtas gaminti 2010-aisiais metais, šis modelis tapo trokštamu automobiliu. Dar iki „Countryman“ atsiradimo rinkoje universaliausiu buvęs laikomu „MINI Clubman“ greitai pralošė šį titulą savo jaunėliui.

Atsisėdęs už „Countryman“ vairo likau priblokštas salone esančia erdve! Nors ir pats esu beveik 2 metrų ūgio, neprireikė sėdynės nustumti iki pat galo. Gale esančias sėdimas vietas taip pat galima reguliuoti visomis kryptimis, o reikiamai išdėsčius sėdynes, bagažinės talpa nuo 350 padidėja iki 1170 litrų. Praktiška. Esu įsitikinęs, kad šiame automobilyje laisvai jaustųsi ir aukštaūgiai mūsų šalies krepšininkai.

Vairuoti „MINI Countryman“ iš tiesų yra malonu. Po variklio dangčiu esantis 1,6 litro benzininis, Prince l4 variklis su turbina išvysto 184 arklio galias (137kW). 100 km/h greitį šis žvėriukas pasiekia per 7,6 sekundės. Duomenys žavi, o ir išleisti palakstyti visą šią kaimenę į gatves tikras malonumas. Juk tai galingiausia šio modelio versija!

Gamintojo nurodytos vidutinės kuro sąnaudos siekia 6,7 l/100 km. Skaičiai negąsdina, tačiau važiuojant miesto režimu kiek agresyviau, litražas nesunkiai perkops ir 10,0 l/100 km. Varikliu likau patenkintas, neturiu prie ko prikibti, tik galbūt kiek šaižus jo skleidžiamas garsas, kuris greitai pradeda įkyrėti. Variklio dėl to nekaltinu, čia didesnį vaidmenį atlieka garso izoliacija.

Važiavimo malonumą didina automobilyje sumontuota ALL4 sistema, kuri yra valdoma elektroniškai. Kompiuteris reguliuoja galią tarp ašių ir ratų. Prasisukus vienam, galia perduodama kitiems, stabdžiais nestabdant prasisukančio rato. Standartinėmis sąlygomis priekinė ašis turi 60 proc., galinė 40 proc. galios, atsižvelgiant į sukibimą ir visas kitas važiavimo sąlygas.

Sportiška MacPherson pakaba yra gana kieta, galbūt netgi per kieta, tačiau tai tik suteikia automobiliui sportiško žavesio. „Countryman“ kelyje važiuoja tvirtai, stabiliai ir užtikrintai.

Nors man asmeniškai anksčiau neteko susidurti su „MINI“ automobiliais ir į juos žiūrėjau gan skeptiškai, išbandęs šį „Countryman“ nuomonę kardinaliai pakeičiau ir drąsiai galiu teigti, kad šis automobilis yra puikus, mažai nuvertėjantis ir originalus. Įrašau į savo favoritų sąrašą.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Chaosas Seime sukėlė klausimų: ar tautos išrinktieji randa laiko dirbti Lietuvai? (54)

Žiūrint į tai, kas vyksta Seime, ne vienam piliečiui jau seniai kyla klausimas, kam dirba...

Baseino administracijos atsakymas papiktino nepilnametės mamą: nori vaikui gero, bet durys uždarytos (16)

Mes abi su dukra, kuriai dabar 14 metų, planavome užsirašyti į jogos, pilateso ir kitus grupinius...

Įvardijo, kokios piktžaizdės kamuoja eismą Lietuvoje: ar tikrai greitis yra pagrindinė bėda? (101)

Kaip aprašyti visas problemas keliuose dviem žodžiais? Tarša ir greitis. Turbūt didžiausios...

Provincijoje siuvėja dirbusi moteris neišlaikė: kaip žmogui išgyventi už 200 eurų per mėnesį? (106)

Dažnai pasiklausau per televiziją ar spaudoje matau pasisakančius ekonomistus Mauricą, Mačiulį,...

Išklausė Nausėdos kalbą, bet pasigedo svarbiausio dalyko: kas suvaldys Seimą? (45)

Antradienį turėjau progą išgirsti prezidentą Gitaną Nausėdą pasisakant konferencijoje. Praėjo...

Top naujienos

Naujų technologijų era: piršto antspaudu ar veidu atrakinami išmanieji telefonai – kiek tai saugu

Šiandien jau nieko nestebina, kad pirštų antspaudu ar savo veidu galite atrakinti išmanųjį...

Sutampa net aplinkybės: Karbauskiui teko savo kailiu pabūti Pranckiečio vietoje (34)

Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos ( LVŽS ) pirmininkas Ramūnas Karbauskis patekęs į...

Zelenskis negrąžins didžiausio šalies banko savininkui: gresia rimtas konfliktas su buvusiu partneriu (18)

Ukrainos prezidentas pareiškė, kad jo vyriausybė negrąžins didžiausio šalies banko...

Gaisras Alytuje: dūmai nusisuko nuo miesto Prognozuoja, kada gaisras bus užgesintas. Papildyta 21:03 (474)

DELFI žurnalistai apsilankė Alytaus apylinkėse, kur šiuo metu vargsta nuo degančių padangų...

Užkalnis: kuo kvepia laukinė laisvė ir runkeliai iš kioskų?

Bjaurieji amžiai, dar žinomi, kaip pirmasis nepriklausomybės dešimtmetis, viskas, kas prasideda...

Apie troleibusą svajojo nuo vaikystės: kai atlyginimas – 500 eurų, jauni darbuotojai čia neužsibūna (20)

Vilniaus miesto gatvės neįsivaizduojamos be troleibusų. Vieni jų nemėgsta dėl prasto...

Mitybos specialistė Tulčina perspėjo kavos mėgėjus ir įvardijo, ko pati niekada nevalgo (84)

Jei norite būti sveiki, kiekvieną rytą valykite dantis su soda, išgerkite stiklinę šilto vandens...

Ekspertas: Šiaurės Korėja situacijos nebekontroliuoja, gresia badas (101)

Oficialiais duomenimis, Rytų Azijoje siaučiantis kiaulių užkratas praktiškai aplenkė Šiaurės...

Balsavimas: kuri pora pirmoji turėtų palikti projektą „Šok su žvaigžde“? (3)

Šis šeštadienio vakaras LRT projekto „Šok su žvaigžde“ dalyviams taps rimtu išbandymu. Jei...

Istorijos mokytojas nusprendė dirbti kitaip: savęs be socialinių tinklų neįsivaizduoju (1)

Nuolat ieškantis originalių būdų sudominti mokinius, nepasitenkinantis vien sausa teorija,...