aA
1975-ieji - tai metai, kai pasaulį išvydo pirmasis trečios serijos „BMW“ automobilis „E21“. Stebint visą šio modelio evoliuciją susidaro įspūdis, jog iki pat 2005-ųjų, kuomet į gatves išriedėjo penktos kartos „E90“ modelis, „BMW“ gamyklose augo ne kas kitas, o maištingas paauglys.

Netgi ir dabar, kai jau daugelį metų „E30“, „E36“ ir „E46“ modelių gamybos linija nutraukta, šiuos „BMW“ automobilius vienareikšmiškai renkasi ką tik vairuotojo pažymėjimą gavęs jaunimėlis, arba antrąją dešimtį perkopusios, nerūpestingą jauno žmogaus gyvenimą propaguojančios asmenų grupės.

Per 39 šio modelio istorijos metus pasikeitė daug dalykų - požiūris, filosofija, tikslai ir net patys automobiliai. Tačiau tai nesutrukdė „BMW“ sukurti, mano galva, subrendusio, bet vis dar velnių priėdusio automobilio, kurį šiandien vadiname „BMW 3 Series F30“.

Kuo šeštos kartos trečiukas, besislepiantis po kodiniu „F30“ pavadinimu, skiriasi iš praėjusių kartų? Ogi talentingo dizainerio Christopher’io Weil’o sukurtu tobulu šio modelio dizainu, kurio pagrindinis akcentas yra automobilio priekinė dalis. Neslėpsiu, ar keturiolikmetis vaikinas, žingsniuodamas į mokyklą, ar jauna mama, vežanti savo dukrą į darželį, ar garbaus amžiaus senjoras, skaitantis rytinį laikraštį… Visų amžiaus grupių žmonės akimis „valgė“ mano vairuojamą „BMW F30“, tuo tarpu aš tik mėgaujausi dėmesiu ir automobilio teikiamais malonumais.

Mano testuojamas „BMW“ turėjo dar daugiau žavesio, agresijos ir dinamikos suteikiantį „M Sport“ paketą, kurį sudaro dešimt milimetrų pažeminta „M Sport“ pakaba su tvirtesniais amortizatoriais bei stipresniais stabilizatoriais, specialus aerodinaminis paketas su papildomomis kėbulo dalimis ( išmetimo vamzdis su chromo apdaila), „M Sport“ 19 colių lengvo lydinio ratlankiai, priekinis ir galinis buferiai, kėbulo spalvos slenksčių juostos ir automobilio gale esantis aerodinaminis difuzorius, „M Sport“ odinis daugiafunkcinis vairas, sportinės „Recaro“ tipo sėdynės, pagamintos iš ypatingos „Alcantara“ medžiagos.

Labai džiugina ir tai, jog įlipus į šiuolaikišką automobilį, kuris, kaip žinia, dažnai būna perpildytas įvairiomis elektroninėmis sistemomis, šiame subtiliai užuodžiu išlaikytą senosios mokyklos dvasią. Kalbu konkrečiai apie „F30“ modelį. Sėdynės reguliuojamos mechaniškai, unikaliu ir tik senesnių kartų modeliuose sutinkamu būdu. Taip pat niekur „nepasprukusi“ ir rankinio stabdžio svirtis, kurią daugelis kitų markių automobilių gamintojų iškeičia į eilinį mygtuką.

Kalbant apie šį automobilį iš techninės pusės, liaupsių nepagailėsiu varikliui bei transmisijai. 8 pavarų greičių dėžė veikia sklandžiai, užtikrintai ir greitai, o 2,0 litrų dyzelinis variklis, išvystantis 181 arklio galią (135kW), nenustygsta vietoje ir reikalauja dar ir dar. Centrinėje konsolėje pasirinktą važiavimo režimą iš „Comfort“ į „Sport+“ palikau ramybėje ir išnaudojęs „F30“ galimybes 99 proc., likau pritrenktas. Tai iš tiesų tobulai sureguliuotas automobilis.

Ne paslaptis, jog jau kurį laiką į „BMW“ automobilius yra diegiama „xDrive“ sistema, kitaip tariant, visų keturių varomųjų ratų sistema. Galbūt tai kiek prieštarauja „BMW“ filosofijai, tačiau, vardan mūsų saugumo, pripažinkim - ji veikia puikiai, o pakliuvus į beviltišką situaciją kelyje ji mums padės išsikapstyti gerokai veiksmingiau.

Naujasis trečios serijos „BMW“ gali pasigirti esąs labai ekonomiškas. Gamintojų teigimu vidutinės kuro sąnaudos neturėtų viršyti 6.3 l/100km. Prisipažinsiu, ekonomikos šiame modelyje neieškojau, o ir kuro esančio bake netausojau. Tačiau automobilis nesiliovė manęs stebinti. Po įveiktų 200 kilometrų „F30“ suvartojo vos 11 litrų dyzelino!

Nors gyvenime teko nemažai susidurti su „BMW“ automobiliais, niekuomet nesivaikiau šios markės mados. Netroškau įsigyti „BMW“, nežiūrėjau filmo „Bumer“ (rus. Бумер), būdamas vaikas nekabinau „BMW“ plakatų ant sienos ir kompiuterio darbalaukio nepuošiau „BMW“ paveikslėliais. O žaisdamas „Need for Speed“ mieliau rinkdavausi „Nissan“.

Iki susidūrimo su naujuoju „BMW 3 Series F30“ buvau neutralios nuomonės apie šią markę, bet diena, praleista už šio automobilio vairo, praplėtė mano mąstymą apie šį vokišką produktą. Renkantis sau naują automobilį, siūlyčiau rimtai apsvarstyti šią alternatyvą.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Nieko nepirko, todėl palaikė vagimi – apsauginių atsiprašymo taip ir nesulaukė (87)

Istorija paprasta, susijusi su apsaugos darbuotojų elgesiu, kai tikrina, ieško kas kaltas, kas ne,...

Valdžios ir žurnalistų konfliktas: kodėl visuomenė taip nemėgsta pastarųjų? (79)

Ar girdite, kaip tyliai cypia žurnalistai apie atimamą žodžio laisvę, politinį spaudimą ir kaip...

Užkietėjęs automobilininkas paaiškino, kaip atpažinti perekupus (109)

Seniau jausdavau didelę antipatiją taksistams. Seni, prirūkyti automobiliai, rusiška muzika,...

Tėvelių elgesys Vingio parke sugadino dieną: man tai nenormalu (200)

Praėjusį savaitgalį Lietuvoje laikėsi gražūs ir šilti orai. Tokiu oru nesinori sėdėti...

Rinkimų tvarka kaime primena sovietmetį: kada nustosime bijoti? (4)

Miestelyje X vyko seniūnaičio rinkimai . Aš buvau save išsikėlęs kandidatas. Naiviai galvojau,...

Top naujienos

Svarbiausios NATO pratybos nuo Šaltojo karo laikų: scenarijus – lyg iš įtempto siužeto trilerio (20)

Desantinės operacijos metu užpuolama NATO valstybė, o 5-ąjį Šiaurės Atlanto sutarties...

Siurprizas dirbantiesiems savarankiškai: mokesčiai didės (8)

Vyriausybės pateiktame „ Sodros “ biudžeto projekte – paslėptas siurprizas. Kartu su juo...

Infliacija rusus stumia į neviltį (5)

Rusijos vartotojus slegia niūrios nuotaikos, nes infliacija vis labiau pakerta jų perkamąją galią.

Patenkintas Jasikevičius „gražuolių“ matyti „Žalgiryje“ nenori: turime iš naujo tapti žvėrimis specialiai Krepšinis.lt iš Stambulo (8)

Kauno „Žalgiris“ pademonstravo įspūdingą žaidimą puolime bei atidarė pergalių sąskaitą...

Sostinės pakraštyje – garsių prekių ženklų išparduotuvė, apie kurią nenorėtumėte niekam prasitarti (162)

Pasakoti ar nepasakoti – štai kur klausimas, kai kalba nukrypsta apie neseniai duris pravėrusias...

Orai: anticiklono įtaka Lietuvoje menks (1)

Ruduo mūsų norų nepaiso, teks susitaikyti, jog ketvirtadienis – paskutinė spalio diena, kai...

Mistinė vieta, apie kurią žino retas vilnietis: užsieniečiai čia plūsta tūkstančiais (80)

Retas vilnietis žino apie namą, stovintį Antakalnio V. Grybo gatvės Vaikų namų teritorijoje,...

Pribloškiantis Sabonio sezono startas: istorinis dvigubas dublis, žvėriškas dėjimas ir puiki pergalė (3)

Fantastišku pasirodymu reguliarųjį NBA sezoną pradėjo Domantas Sabonis ir Indianos...

Šaro rimbas padėjo: „Žalgiris“ Stambule parodė tikrąjį savo veidą (243)

Kauno „Žalgiris“ trečiadienio vakarą Stambulo „Sinan Erdem Dome“ arenoje ieškojo pirmos...

Puikiais perdavimais išsiskyręs Valančiūnas ir „Raptors“ sezoną pradėjo pergale prieš „Cavaliers“

Sėkmingai naujajame 2018-19 metų NBA reguliariajame sezone startavo Toronto „Raptors“ (1-0)...