1975-ieji - tai metai, kai pasaulį išvydo pirmasis trečios serijos „BMW“ automobilis „E21“. Stebint visą šio modelio evoliuciją susidaro įspūdis, jog iki pat 2005-ųjų, kuomet į gatves išriedėjo penktos kartos „E90“ modelis, „BMW“ gamyklose augo ne kas kitas, o maištingas paauglys.

Netgi ir dabar, kai jau daugelį metų „E30“, „E36“ ir „E46“ modelių gamybos linija nutraukta, šiuos „BMW“ automobilius vienareikšmiškai renkasi ką tik vairuotojo pažymėjimą gavęs jaunimėlis, arba antrąją dešimtį perkopusios, nerūpestingą jauno žmogaus gyvenimą propaguojančios asmenų grupės.

Per 39 šio modelio istorijos metus pasikeitė daug dalykų - požiūris, filosofija, tikslai ir net patys automobiliai. Tačiau tai nesutrukdė „BMW“ sukurti, mano galva, subrendusio, bet vis dar velnių priėdusio automobilio, kurį šiandien vadiname „BMW 3 Series F30“.

Kuo šeštos kartos trečiukas, besislepiantis po kodiniu „F30“ pavadinimu, skiriasi iš praėjusių kartų? Ogi talentingo dizainerio Christopher’io Weil’o sukurtu tobulu šio modelio dizainu, kurio pagrindinis akcentas yra automobilio priekinė dalis. Neslėpsiu, ar keturiolikmetis vaikinas, žingsniuodamas į mokyklą, ar jauna mama, vežanti savo dukrą į darželį, ar garbaus amžiaus senjoras, skaitantis rytinį laikraštį… Visų amžiaus grupių žmonės akimis „valgė“ mano vairuojamą „BMW F30“, tuo tarpu aš tik mėgaujausi dėmesiu ir automobilio teikiamais malonumais.

Mano testuojamas „BMW“ turėjo dar daugiau žavesio, agresijos ir dinamikos suteikiantį „M Sport“ paketą, kurį sudaro dešimt milimetrų pažeminta „M Sport“ pakaba su tvirtesniais amortizatoriais bei stipresniais stabilizatoriais, specialus aerodinaminis paketas su papildomomis kėbulo dalimis ( išmetimo vamzdis su chromo apdaila), „M Sport“ 19 colių lengvo lydinio ratlankiai, priekinis ir galinis buferiai, kėbulo spalvos slenksčių juostos ir automobilio gale esantis aerodinaminis difuzorius, „M Sport“ odinis daugiafunkcinis vairas, sportinės „Recaro“ tipo sėdynės, pagamintos iš ypatingos „Alcantara“ medžiagos.

Labai džiugina ir tai, jog įlipus į šiuolaikišką automobilį, kuris, kaip žinia, dažnai būna perpildytas įvairiomis elektroninėmis sistemomis, šiame subtiliai užuodžiu išlaikytą senosios mokyklos dvasią. Kalbu konkrečiai apie „F30“ modelį. Sėdynės reguliuojamos mechaniškai, unikaliu ir tik senesnių kartų modeliuose sutinkamu būdu. Taip pat niekur „nepasprukusi“ ir rankinio stabdžio svirtis, kurią daugelis kitų markių automobilių gamintojų iškeičia į eilinį mygtuką.

Kalbant apie šį automobilį iš techninės pusės, liaupsių nepagailėsiu varikliui bei transmisijai. 8 pavarų greičių dėžė veikia sklandžiai, užtikrintai ir greitai, o 2,0 litrų dyzelinis variklis, išvystantis 181 arklio galią (135kW), nenustygsta vietoje ir reikalauja dar ir dar. Centrinėje konsolėje pasirinktą važiavimo režimą iš „Comfort“ į „Sport+“ palikau ramybėje ir išnaudojęs „F30“ galimybes 99 proc., likau pritrenktas. Tai iš tiesų tobulai sureguliuotas automobilis.

Ne paslaptis, jog jau kurį laiką į „BMW“ automobilius yra diegiama „xDrive“ sistema, kitaip tariant, visų keturių varomųjų ratų sistema. Galbūt tai kiek prieštarauja „BMW“ filosofijai, tačiau, vardan mūsų saugumo, pripažinkim - ji veikia puikiai, o pakliuvus į beviltišką situaciją kelyje ji mums padės išsikapstyti gerokai veiksmingiau.

Naujasis trečios serijos „BMW“ gali pasigirti esąs labai ekonomiškas. Gamintojų teigimu vidutinės kuro sąnaudos neturėtų viršyti 6.3 l/100km. Prisipažinsiu, ekonomikos šiame modelyje neieškojau, o ir kuro esančio bake netausojau. Tačiau automobilis nesiliovė manęs stebinti. Po įveiktų 200 kilometrų „F30“ suvartojo vos 11 litrų dyzelino!

Nors gyvenime teko nemažai susidurti su „BMW“ automobiliais, niekuomet nesivaikiau šios markės mados. Netroškau įsigyti „BMW“, nežiūrėjau filmo „Bumer“ (rus. Бумер), būdamas vaikas nekabinau „BMW“ plakatų ant sienos ir kompiuterio darbalaukio nepuošiau „BMW“ paveikslėliais. O žaisdamas „Need for Speed“ mieliau rinkdavausi „Nissan“.

Iki susidūrimo su naujuoju „BMW 3 Series F30“ buvau neutralios nuomonės apie šią markę, bet diena, praleista už šio automobilio vairo, praplėtė mano mąstymą apie šį vokišką produktą. Renkantis sau naują automobilį, siūlyčiau rimtai apsvarstyti šią alternatyvą.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Įvertink šį straipsnį
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Žalgirio“ sirgaliai ruošiasi krepšinio šventei Kaune – turi vieną klausimą policijai (38)

Į Kauną vėl ateis nuostabi krepšinio šventė – „Žalgiris“ kausis su Valencija. Ko gero,...

Erzina nauji draudimai: Lietuvos gyventojus norima laikyti po padu (197)

Esu jaunas Lietuvos gyventojas ir man patinka gyventi čia. Tačiau kuo toliau, tuo labiau man atrodo,...

Draudimai piktina: jie nepaveikia tų, kuriems buvo skirti (45)

Esu ne jaunas Lietuvos gyventojas, bet man irgi patinka čia gyventi. Pritariu šios nuomonės...

Banko sąskaitos uždarymas klientui virto galvos skausmu (98)

Kai apsilankai banko skyriuje ir kai tai darai labai retai, tarkime, vieną kartą per dvejus metus...

Valstietiškoji Lietuvos utopija: kur mus veda valdantysis elitas? (193)

Kai jau atrodo, kad Lietuva pagaliau pradėjo dėti rimtus žingsnius Vakarų civilizacijos šedevro...

Top naujienos

Karbauskis žada išviešinti dalį LRT dokumentų: to net nebuvo įmanoma įsivaizduoti papildyta Siaurusevičiaus komentaru (118)

„Valstiečių“ lyderis Ramūnas Karbauskis žada paviešinti dalį Lietuvos radijo ir...

Plinta naujas sukčiavimo būdas – Lietuvoje jau yra nukentėjusiųjų (106)

Pažadais apie lengvai uždirbamus pinigus patikėję ir nepatikimose interneto svetainėse į...

Karbauskis apie norą skaičiuoti valdomas žemes: tai primena trėmimų sąrašus (280)

Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos (LVŽS) pirmininkas parlamentaras Ramūnas Karbauskis...

Iš anksto nederinto susitikimo metu padalijo Lietuvą: tai lems ir atlyginimų dydį (39)

Aiškėja, kaip įvykdžius planuojamas reformas ir įvedus etatinio apmokėjimo sistemą pasikeis...

Europą siaubia galinga audra: vėjas toks stiprus, kad žmonės neišsilaiko ant kojų jau yra žuvusių (26)

Amsterdamo Schipholio oro uoste ketvirtadienio rytą beveik valandai buvo atšaukti visi skrydžiai,...

Ramutė Daktarienė nutarė emigruoti iš Lietuvos: visi važiuoja, ir mes važiuosime (114)

Po daugiau kaip aštuonerių metų garsiąją „pilaitę“ Užliedžiuose atgavusi iki gyvos galvos...

Juškevičius palieka Panevėžį – snaiperį perpirko Stambulo „Galatasaray“ (11)

Panevėžio „Lietkabeliui“ teks ieškoti naujo krepšininko. Vienas iš Aukštaitijos klubo...

Sutrikus vairuotojo sveikatai, Vilniuje nuo kelio nuvažiavo maršrutinis autobusas (5)

Ketvirtadienį, apie 16.44 val., Vilniuje, važiuojant nuo Šeškinės kalno, 5-ojo maršruto...

Lapkritį dukros susilaukusi Sofio Gelašvili ėmėsi drastiškos dietos: savaitę vos po kelis šaukštus grikių (9)

3 kilogramai – tokiu rezultatu džiaugiasi Sofio Gelašvili-Niūniavė po savaitę trukusios...

Alkoholio ribojimai – ne problema: pirkėjai prisitaikė (205)

Norint įsigyti alkoholio didesnių problemų nekyla, tiesiog tenka labiau planuoti ir paprašyti...