Tiek vaisiai, tiek daržovės nebūna šviežios, tačiau šiandien likau šokiruotas. Aplink visus vaisius skraidė musytės, bandelės įsigyti be musių pėdsakų taip pat nebūtų pavykę, nors ko daugiau galima tikėtis, jei prie bandelių yra pastatytas kibiras su apvytusiomis gėlėmis.

Personalui taip pat gražiausi „linkėjimai“, nes kaskart apsilankius pasitinka bloga nuotaika, prekių mėtymu jas nuskenavus, dėl elementaraus pasisveikinimo belieka tik pasvajoti. Susidaro toks įspūdis, kad kasininkai kas kartą siekia pirkėją apgauti, du kartus nuskenuoja tą pačią prekę, vėliau dar drįsta ginčytis, kad tai ne jų kaltė, svarstyklės anot jų irgi blogai veikia – visi kalti, tik ne jie. Gaila, kad miesto centre priimami dirbti tokie asmenys.

Viešinu šią nuotrauką ir informaciją tikėdamasis, kad pagaliau administracija supras, jog tokių sąlygų parduotuvėje neturi būti.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt arba spauskite apačioje.

Komentuoja prekybos tinklo IKI rinkodaros vadovas Andrej Pometko

Visų pirma, norime atsiprašyti pirkėjo už nemalonią patirtį. Visuomet reaguojame į pirkėjų skundus dėl produktų, ypač šviežio maisto, kokybės ir atliekame vidinius patikrinimus. Šviežiausios ir geriausios kokybės maistas yra mūsų prioritetas, kuriam nedarome jokių išlygų.

Minimai parduotuvei skiriame ypatingą dėmesį ir nedelsdami ėmėmės visų reikiamų priemonių, kad problemos būtų kuo greičiau išspręstos ir mūsų pirkėjams nekeltų jokių nepatogumų. Savo ruožtu nuolat kalbamės su darbuotojais, vedame jiems mokymus, motyvuojam, kad kiekvienas pirkėjas jaustųsi gerai ir norėtų pas mus sugrįžti.

Visais atvejais, kilus abejonei dėl prekės kokybės ar kainos, pirkėjus raginame apie tai informuoti parduotuvės administraciją arba susisiekti nemokama infolinija 8 800 11 454.