Visą vasarą laukėme, kaip sūnų priregistruoti pas stomatologą, tiesiog galvojome, kad vasarą lengviau bus susitvarkyti dantukus. Tačiau buvo pasakyta viena birželio diena, per kurią mes turėjome arba prisiregistruoti internetu, arba paskambinti telefonu, arba atvykti į polikliniką.

Internetu bandėme anksčiau prisiregistruoti tą dieną pusę valandos, neįmanoma buvo. Paskambinus 7 val. ryto pasakyta, kad jau nėra talonų - skambinkite arba prisiregistruokite internetu liepos mėn. 16 dieną. Tą patį darėme, tačiau 7 val ryto buvo pasakyta, kad buvo 3 talonai, kitų jau nėra, bus kažkokia nauja gydytoja - prašau, skambinkite pirmadienį vakare. Taigi, dabar jau mes tik rugsėjui prisiregistruosime, jeigu pavyks. Nesuprantame šios poliklinikos gydytojų darbo grafikų ir pasigedome tvarkos.

Įsivaizduokite, skauda širdį, kairę ranką, petį ir nugarą, geriu vaistus, tačiau paskambinus ir paprašius užsirašyti pas šeimos gydytoją, pranešama, kad ji atostogauja, ją pavaduoja kita. Tačiau tik ekstra atveju gali priimti - laukite savo gydytojos rugpjūčio pabaigoje. Taigi, greičiau greitąją išsikviesiu arba ištiesiu kojas.

Auga anūkė, kuriai bus 2 mėnesiai, reiktų skiepytis. Puiki vaikų gydytoja ir seselė, esame labai patenkinti. Tačiau taip pat neįmanoma prisiregistruoti. Jau skambiname gal tris dienas rytais, tačiau atsakas, kad palaukite, bus kita, pavaduojanti. O kada ji bus, mergaitė susirgs liga, nuo kurios reikia skiepytis.

Mokame didžiulius mokesčius valstybei, nors dirbame eilinius darbus. Nejaugi mes turime eiti į privačias poliklinikas ir ten mokėti didžiulius pinigus? Žinote ką, jūs prarasite daug pacientų, manau, ir šiai dienai daug kas persiregistravę į kitas poliklinikas, mums reikės taip pat persiregistruoti. Trūksta tvarkos!

Manau, pas mūsų mielą prezidentę greičiau ir maloniau prieitume nei užsiregistruosime į polikliniką.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!