aA
Kelionių būna visokių, kiekviena iš jų palieka savo atspaudą, pamokas, savo prisiminimus. Kelionė Prancūzijoje automobiliu pažėrė ne tik nepamirštamų įspūdžių, bet ir pamokų: nors ir skaudžių, bet vertingų. Prasidėjusi garsia nata „Little Mix“ koncertu Paryžiaus „Zenith arenoje“, naktiniais pasivaikščiojimais mieste, apsilankymu Eifelio bokšte, dar nenukentėjusioje nuo gaisro Notre Dame katedroje, Luvre, Monmartre, baltosiose Prancūzijos „Etretat“ pakrantėse, ji sulėtino savo tempą dėl įvykio, nutikusio šiaurės vakarų Prancūzijoje, Reno mieste.
Partrenktas pėstysis
© Shutterstock

Renas nuo Paryžiaus nutolęs apie 350 km ir turėjo būti tik vienos nakties stotele, trumpu atokvėpiu, kad ryte galėtume tęsti kelionę į šiaurės Prancūziją link Sent Mišelio vienuolyno. Bet vienas nekaltas, gyvybę kainuoti galėjęs žvilgsnis į mobilųjį, tapo nerime ir nežinioje skęstančios nakties „katalizatoriumi“.

O pavojinga situacija net nekvepėjo: vidurnaktis, nedidelis ir tuščias miestukas, kuriame nesimatė jokio praeivio, tyla, ramybė, visiškas atsipalaidavimas ir noras kuo greičiau pasiekti užsakytą viešbutį (su dušu ir minkštais patalais), nusiprausti ir griūti miegot. Skubėjome? Taip. Pergyvenome, kad nepateksime į viešbutį. O tereikėjo sustojus tiesiog paskambinti, nes ateities įvykiai įrodė, jog viešbutis mūsų laukė tiek, kiek reikėjo, mūsų atveju iki 3 nakties.

Grįžtant prie istorijos, kai iki viešbučio buvo likę apie 10 minučių kelio, ir mintyse jau regėjome baltus patalus, kuriuose ištiesiame pavargusias kojas, prieš tai atsigaivinę vonioje. BUM! Susidūrimas. Šokas. Neigimas. Negali būti, tik ne tai. Ir ne mums.

Suakmenėję, praradę amą, bandėme suvokti kas gi įvyko. Susidūrimas su prancūzaites mašina. Ji išniro iš niekur, dievaž. Tuščiame mieste, tuštutėlėse miesto gatvėse, atskriejusi iš nežinia kur mašina tapo mūsų galvos skausmu ir pamoka visam gyvenimui. Patikėkite, stovėti miesto sankryžoje svetimoje šalyje vidury nakties – ne itin malonus potyris. Mūsų mašina – jau nevažiuojanti, prancūzės – dar judanti. Lietuva ir Prancūzija turi aiškintis santykius, pildyti eismo deklaraciją, policijos nuspręsta nekviesti, skambinti į draudimo bendrovę, ieškoti tralo. Ir mūsų svajonė pasiekti viešbučio lovą nutolo papildomoms trims valandoms. Vieno pažvairavimo į mobilųjį kaina.

Avarijos Prancūzijoje moteris pamiršti negali: mašina atskriejo iš niekur – užteko žvilgtelėti į telefoną
© DELFI skaitytoja

„Kasko“ draudimas padėjo susidoroti su visom iškilusiom bėdom. Tik planuotas vienos nakties sustojimas užsitęsė iki savaitės. Per tą laiką mūsų lėktuvas į Vilnių išskrido be mūsų, nes pakaitinę mašiną provincijoje gauti nebuvo taip paprasta, vyrui teko aiškintis su darbdaviais Vokietijoje dėl vėlavimo ir aibė kitokių smulkių nesklandumų.

Daug materialinių nuostolių, bet buvo kaip buvo: gavę pagaliau pakaitinę mašiną, susitaikę su aplinkybėm,apsilankėme Sen Mišelio vienuolyne, piligrimų ir turistų Mekoje. Čia savos taisyklės, savitas dvasinis pasaulis. Visais laikais į šią vietą traukė žmonės, išsižadėję turtų, šeimos ir draugų. Sen Mišelio kalnas lyg iš mistinio pasaulio. Ir mums buvo ten apie ką pagalvoti, pergalvoti, pamąstyti.

© DELFI skaitytoja

Paskui pirkome naujus bilietus į Vilnių, nes atostogos ėjo į pabaigą ir reikėjo laiku grįžti į darbą. Nuvežęs į oro uostą, vyras dar liko Prancūzijoje savaitei laukti pataisytos mašinos.

Ir pasak Claude Lelouche „Gyvenimo malonumas – tai mums nutinkantys netikėtumai, geri ir blogi. Neplanuotas sustojimas Bretanėje iš blogiausio nuotykio pavirto vienu iš įsimintiniausiu ir gražiausiu prisiminimu. Pamoką įsisavinome ir dabar vairuodami į telefonus nežvairuojame, neatsiliepiame ir neskubame. Ačiū Reno miestui, kas žino, gal buvome likimo sustabdyti ten, toje vietoje, ne šiaip sau, o apsaugant nuo dar didesnės nelaimės.

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(17 žmonių įvertino)
2.0588

Skandalingas policijos tyrimas: slapti įrašai atskleidė, kaip patrulis platino ir svaiginosi narkotikais

Skandalingas policijos pareigūnų tyrimas atskleidė, kaip Vilniaus policijos Patrulių rinktinėje...

Skaičiuoklė: kaip pasikeistų jūsų senatvės pensija, įgyvendinus ažiotažą sukėlusią siūlomą reformą

Vienoda bazinė pensija visiems – jau kitąmet kai kam pensijos išaugtų ir daugiau nei dvigubai,...

Įvardino rizikingiausias NT rinkos šalis: būsto kainos gali būti pervertinamos 10 proc.

„Oxford Economics“ praneša, kad turtingiausių valstybių būsto kainos gali būti pervertintos...

Istoriniame Latvijos mieste atrado kardinaliai pasikeitusį kvartalą: vakarais čia plūsta jaunimas, o būsto kainos jau kaip Rygoje (14)

Kuržemės centre, Latvijoje , yra vieta, kurią istorijos, gamtos ir gastronomijos mėgėjai vertina...

Vytautė Merkytė | D+

Apokalipsė, kuri neatėjo: įtikėję, kad ateities nėra, sektos nariai atsisakė dirbti ir naujas aukas verbavo per seksą (1)

Michaelo Youngo vaikystė buvo neįprasta: berniukas uoliausiai iš savo brolių ir seserų apsiėmė...

Pažintis su keturiais nelegalais Dieveniškėse: niekur neskubėdami paprašė išvirti kavos (494)

Lietuvos pasienyje, Šalčininkų rajono Dieveniškių kaimelyje, kur būriai žmonių protestuoja...

Atostogos gali būti kitokios, nei tikitės: Kroatija ir Juodkalnija dėl koronaviruso ribos pramogas (21)

Lietuvių pamėgtos atostogų šalys Adrijos jūros pakrantėje – Kroatija ir Juodkalnija...

Griškonis irklavimo finale neprilygo galingiems varžovams – liko toli nuo medalių (3)

Jūros miško keliu pavadintame Tokijo olimpiniame irklavimo kanale vienintelis iš lietuvių likęs...

Gyventojai tūžta ant būsto administratoriaus: po brangaus remonto laiptai atrodo kaip po karo, bet pavojaus niekas netvarko (79)

Vilniuje, Karoliniškėse, esančio daugiabučio gyventojų kantrybė trūko – laiptų remontą...

11 metrų baudinių seriją pralaimėjusi „Sūduva“ baigė savo žygį Europoje „Kauno Žalgiris“ finišavo beviltiškai, krito ir „Panevėžys“ (69)

Lietuvos futbolo klubams ketvirtadienio vakaras buvo kaip niekad įtemptas – net trys A lygos...