aA
Na, smerksite ar ne, bet pamačiusi temą „Mano atostogų romanas“ papasakosiu apie savo patirtį. Nevertinkit, gera ji ar bloga, nes pora pačioje jaunystėje ir daug ką norisi išbandyti.
Poros linksminosi kartu.
© Shutterstock

Su vaikinu nusipirkome atostogas Turkijoje. Buvome kartu jau 4 metus, todėl buvo jau patogu. Įprasta ir pažįstama. Nebe fantazijos, o tiesiog realybė.

Viešbutyje buvome ne vienintelė lietuvių pora. Jau pirmomis dienomis susipažinome su bendraamžiais. Jie vienas kitam buvo pirma meilė, todėl kartu buvo dar ilgiau negu mes, nuo paauglystės – apie 10 metų.

Vakarieniaudavom kartu, tada daugiau apsipažinom, susibendravom, rasdavom bendrų veiklų. Taip nemeluojant, beveik visas atostogas nuo pirmų dienų ir leidom pusiau kartu, greit tapom kaip draugų kompanija.

Vieną vakarą, kai buvo likę neilgai laiko iki atostogų pabaigos, truputį padauginom. Žaidėme kažkokį kvailą žaidimą, kaip tiesa ir drąsa, tik su daugiau gėrimų... Išsiaiškinom, kad visi jau truputį pasiilgę tos ugnelės santykiuose. Seksualinės, drugelių pilve ir kitko.

Paskui pasileidome muziką ir ėjome šokti. Viskas vyko viename iš kambarių, jų kambaryje. Bešokdami visai įšilome, pradėjome glaustytis...

Pirmą akimirką, kai pamačiau, kad Ji bučiuojasi su mano vaikinu, man sukilo nedidelis blogumas ar pyktis, bet tada ant savęs jau pajutau Jo, to kito vaikino rankas, ir nebeturėjau laiko mąstyti...

Glamonėjomės vieni su kitais, kol aplink viskas įkaito. Aš su saviškiu, aš su Juo, tuo kitu, aš su Ja... Nesu lovoje dariusi tokių dalykų.

Ir tai, ką patyriau paskui, yra nenupasakojama. Dvigulėje lovoje buvome visi keturi. Tuo metu jaučiausi kaip aistringame sapne... Niekada nemaniau, kad darysime tokius dalykus.

Paryčiais grįžome į savo kambarį, o supratimas, kas ten atstitiko, atėjo tik kitą dieną. Dar kitą išvykome namo.

Iš pradžių buvo šiek tiek keista, nejauku, bet kai pasišnekėjome, kad tokia patirtis – tik vieną kartą ir nebūtina jos kartoti, maloniai tą prisiminėme dar gan ilgai :). Kaip seksualiausią keturių žmonių atostogų romaną.

Šis pasakojimas dalyvauja konkurse „Mano atostogų romanas“. Siųskite savo pasakojimus adresu pilieciai@delfi.lt, temoje įrašę „Mano atostogų romanas“, ir laimėkite 100 eurų SPA čekį.

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(130 žmonių įvertino)
2.2846

Lietuvio nuotykiai Europoje: „fanaras“ po akim išgąsdino aplinkinius – vieni šokinėjo aplink, kiti net kvietė į vaišes (6)

Viskam savas laikas. Laikas atostogauti, skiepytis, švęsti, dirbti ir net į akį gauti. Nutaikiau...

Karštą vasaros romaną ir bučinius prie ežero prisimena net ištekėjusi už kito: visi turime tą vienintelį žmogų (15)

Ir visgi jaunystės meilė pati saldžiausia ir įsimintiniausia. Vasarą man tie prisiminimai dar...

Išgirdus, ką pažįstama kalba prie mano vaikino, pasidarė bloga: taip elgdamosis atrodot kaip mazgotės (57)

Kartais pasakymas, kad, sustok, pasauli, noriu išlipti, įgauna kita prasmę. Kartais tam tikras...

Suorganizavo dukrai įsimintiniausią vestuvių šventę: tai buvo svajonių savaitė (16)

Tai buvo svajonių savaitė. Savaitė, praleista kartu su brangiausiais žmonėmis, atvykusiais iš...

Pabėgėlių srautus prie Prancūzijos ir Anglijos sienų matęs vyras perspėja: jokios sienos Lietuvoje jų nesustabdys (91)

Mus vis puola. Na, ką padarysi, kad esame Europos centre ir dažnai tampame, liaudiškai pasakius,...

Dėlioja galimą Rusijos įsiveržimo scenarijų: įžengti būtų lengva, ištrūkti – ne (54)

Nepaisant daugiau nei 100 tūkst. Rusijos karių, šių metų balandžio mėn. atsiųstų prie...

Medienos kainų šuolis vos neuždarė 30 metų veikusios įmonės: šie metai mums smogė į paširdžius (4)

UAB „Tyla“ , taip vadinasi Biržų rajone įsikūrusi medienos gamybos įmonė. Jos direktorius...

Vaidas Mikaitis | D+

Rasistiniais išpuoliais garsėjančioje šalyje lietuviams prireikė apsaugos: čia pirma gausi peilį į šoną ir tik tada bus aiškinamasi, ką turi (3)

Rašau, būdavo tekstus apie keliones kaimyninėse šalyse, džiaugiuosi, kad žmonės skaito ir iš...

Jogintė Užusienytė | D+

Šešiasdešimtmetę apstulbino per pirmąjį pasimatymą nuskambėjęs pasiūlymas: ar aš senamadiška?

Pirmasis pasimatymas iš dalies gali priminti pokalbį dėl darbo. Jis yra neatsiejama besimezgančių...

Žaidynių karštį prisijaukinęs buriuotojas pasigenda vėjo – gal padės taifūno bučinys specialiai Delfi iš Tokijo (24)

Nuostabiu kraštovaizdžiu garsėjančioje Enošimos saloje sekmadienį savo pasirodymą Tokijo...

Žinomai menininkei – nemalonumai dėl agresyvaus vilkogaudžio (94)

Baro „Keulė Rūke“ bendraturčio Dominyko Českausko buvusi sutuoktinė Rūta Jankauskaitė ,...

Klaipėdos rajone verslą kuriantys Agnė ir Raimondas: daugelis konditerių desertus kepa, o mes priešingai (18)

Klaipėdos priemiestyje, Slengiuose, kur intensyviai auga gyvenvietė, noriai būstą įsigyja...

Vos 24 minučių skrydis virto tikru košmaru: galvas kraipo net ekspertai (74)

Bėdos prasidėjo praėjus kelioms minutėms po to, kai krovininis lėktuvas „ Boeing 737 “,...

Dėlioja kelis galimus rudens scenarijus: naują karantiną atlaikytų ne visi (16)

Pasigirstant perspėjimų apie ketvirtą koronaviruso pandemijos bangą ir galimą naują karantiną,...

Modesta Meškė | D+

Profesorius Eugenijus Skerstonas išaiškino vyrams, kaip reikėtų vilkėti šortus: sužinoję šias taisykles niekada nesuklysite (3)

Šiltuoju metų laiku pasirinkus vilkėti šortus ne vienam vyrui kyla dilema – kokio silueto ir...