Atrodytų nieko neįvyko, Vilnius perka kažkokią reklamą tam, kad pritrauktų turistų. Tačiau panašu, kad politikai tik yra tam, kad keltų sumaištį.

Štai ponas Zuokas nusprendė pridaryti nesąmonių:

1. Sugretinti šitą reklamą ir popiežiaus vizitą. Aš nesuprantu, kuo čia išvis siejasi. Nei tas pats laikotarpis, nei ta pati tema, nei ta pati auditorija. Prie šitos panikos sėjimo dar prisidėjo Vyriausybė. Tai jei kas ir susiejo šias temas, tai tik mūsų didieji kritikai.

2. G tašką bando pateikti kaip prostitucijos simbolį. Nežinau, kokio nesupratimo reikia būti, kad matytum čia kažkokį ryšį. Tik visiškai iškrypusio žmogaus galvoje gali atrodyti, kad prostitucija kažkokiu būdu siejasi su moters malonumu.

3. Grasinti žmonėms, kad juos atleis iš darbo. Atsiprašau, bet kai buvo meru, Zuokas turėjo prisiimti atsakybę už savo darbuotojus ir jų veiksmus. Dabar jau seniai nebe jis meras ir jo grasinimai atleisti administracijos direktorių ir „Go Vilnius“ direktorę primena kažkokį susireikšminusį marozą, šaukianti baro apsauginiui „ar tu žinai, kas aš toks?“.

4. Dar kartą pažeminti moteris, nusifilmuojant Gariūnuose ir pašaipiai rodant, kad čia yra G taškai. Šlykštu, vulguru ir jūs mane asmeniškai įžeidėte. Manau, kad ne viena moteris jaučiasi būtent taip.

Tokių žmonių kaip Zuokas nebegalima prie valdžios prileisti per kilometrą. Fantazijos ir idėjų jau seniai nebeliko, bet troškimas valdžiai tik išaugo. Jei tik galėtų, ko gero, visiems gatves perkąstų dėl šito tikslo.

O aš sveikinu Vilniaus miestą padarius drąsią reklamą. Dabar reikia sulaukti rezultatų ir įvertinti, gerai čia buvo, ar ne. Vilniečių vardu linkiu, kad pavyktų.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Kaip jūs vertinate šią Vilniaus reklamą? Rašykite el. p. pilieciai@delfi.lt su prierašu „Vilnius“.