Jau 5 metus gyvenu Norvegijoje. Buvau ir aš grįžęs į Lietuvą po dvejų metų emigracijos. Visus uždirbtus pinigus investavau į įmonę: klojome trinkeles, tiesdavome drenažus ir t.t. Esu įgijęs hidrotechniko inžinierius specialybę.
© Vida Press

Darbą atlikdavome tikrai gerai ir kokybiškai. Kainos nebuvo didelės. Paslaugas teikėme rinkos kainomis. Bankrutavome dėl mokesčių. Nesvarbu, ar gaudavome darbo, ar ne, mes mokėdavome mokesčius, mokėdami algas darbuotojams.

Taip stekenami iškentėme dvejus metus. Kolektyvas išsiskirstė. Bandžiau ieškoti darbo Lietuvoje, bet po mano pasakymo darbdaviui, kad ateityje žadu turėti vaikų, automobilį ir paskolą butui, išgirsdavau atsakymą, kad mes paieškosime studento... Arba – „mūsų įmonėje yra vienas inžinierius, kuris gauna 2000 litų...“

Ilgai nesvarsčiau ir persikėliau dirbti į Norvegiją.

Po paskutinės pauzės čia su žmona dirbame jau 3 metus.

Grįžti nesinori, nes:

1. Čia mums, lietuviams, protu sunkiai suvokiamos socialinės garantijos. Iš 10 balų 10;
2. Atlyginimas už darbą. 10 iš 10;
3. Čia nereikia turėti turtingo tėčio ar įtakingo giminaičio, kad gautum gerą darbą. Mokykis ir viską pasieksi pats.

Norisi į Lietuvą, bet tas jausmas kasmet kaip ir daugeliui čia gyvenančių lietuvių vis blėsta.

Ką reikia pakeisti, kad visi grįžtų? Užduokite šį klausimą tiems, pas kuriuos nusėda mokesčių mokėtojų pinigai, už kuriuos valdininkai įsirenginėja VIP kambarius, stato tualetus, perka meno kūrinius ir įsigyja pirteles draustiniuose.

Lietuviai niekada negrįš į Lietuvą, kol mūsų valdžia nemylės paprasto žmogaus.

Emigrantai, klausiame Jūsų – kas jus stabdo grįžti į tėvynę? Kaip manote, kokių pokyčių reikėtų, kad nuspręstumėte vėl gyventi Lietuvoje? Rašykite pilieciai@delfi.lt su prierašu „Emigrantas“ ir išreikškite savo nuomonę!

Įvertink šį straipsnį
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Emigranto atostogos Lietuvoje: turėjo būti pati nuobodžiausia savaitė, bet išskrendant spaudė širdį (74)

Ne dėl neblaivių lietuvių krečiamų cirkų oro uostose ir lėktuvuose, bet skrydis namo į...

Įspūdžiai po atostogų Lenkijoje: Lietuvai yra ko pasimokyti iš kaimynų, ten net girtuokliai padorūs (89)

Kelionė į Gdanską iš Klaipėdos, deja, tik aplinkui. Mus ji vedė pro Vilnių. Norėjosi...

Naktį namo važiavusi mergina patyrė siaubą: jis mane persekiojo lyg pamišęs (73)

DELFI skaitytoja pasidalijo labai ją išgąsdinusiu įvykiu, kai vidurį nakties automobiliu...

Idėja Lietuvai – visus veltėdžius siųsti į kariuomenę (31)

Kai išgirdau, kad grąžinami šauktiniai, pasipiktinau, ir piktinausi ilgai. Atrodė nesąmonė –...

Nelaimės Marijampolėje sukrėsta mergina: nesmerkime kaltojo (317)

Tikriausiai visi girdėjome dabar taip aptarinėjamą įvykį, nutikusį Marijampolėje . Aš...

„Bloomberg“ apie Merkel ir Putino susitikimą: prognozuojamas tikras uraganas

Tarptautinių santykių srityje prognozuojamas tikras uraganas: dėl JAV prezidento Donaldo Trumpo...

Po šiųmetinio poilsiautojų antplūdžio Palangoje daromos išvados: būdavo dienų, kai tėvų neberasdavo apie pusšimtis vaikų (4)

Palangos gelbėtojai šią vasarą ne tik sergėjo poilsiaujančiuosius pajūryje, bet ir dažnai...

„Aprangos“ vadovas: turime sakyti atvirai, kad kainos nebus žemesnės (307)

„Nustokime gąsdinti žmones, kad pas mus aukščiausios kainos Europoje. Taip tikrai nėra, bet jos...

Maksimo Galkino dėmesį Grybauskaitei rekomenduoja praleisti pro ausis (364)

Palangos koncertų salėje pasirodymą surengęs Maksimas Galkinas pokštavo apie Rusiją,...

Po skandalo bažnyčioje prabilo Vėlyvis: kito mūsų performanso vieta kaip ir aiški (643)

Penktadienį naujienų portalo DELFI redakcija sulaukė režisieriaus Emilio Vėlyvio komentaro...

Papasakojo, kokios kritinės klaidos vairavimo egzamine pakiša koją – jas daro ir patyrę vairuotojai (69)

Dažnas būsimas vairuotojas, keliaudamas laikyti praktinio egzamino į „Regitrą“, viliasi, kad...

Leščiauskaitė ir Užkalnis atsidėkojo pakeitusiems jų gyvenimą (46)

Prieš kurį laiką mįslingai užsiminę apie šeimos pagausėjimą, o po to pranešę, kad naujas...

Kėdainietis šimtukininkas studijuos Kembridže (12)

Buvę rajono abiturientai, išleistuves atšventę liepą, jau gyvena neramiomis studijų pradžios...

Vainauskui parūpo naujasis „Ryto“ pavadinimas (35)

Iš pradžių savininkus, o paskui ir pavadinimą pakeitęs Vilniaus „Ryto“ klubas gali įsivelti...

Per pasaulį praūžus priekabiavimo skandalų bangai Lietuvai yra dėl ko gėdytis (33)

Kultūrinis seksizmas – tai it dramblys kambaryje: akivaizdus, bet niekieno lyg nepastebimas,...