Kai pusė mokytojų yra senyvo amžiaus ir jie net nesupranta, kaip pasijungti „Gmail“, tai ką bekalbėti apie „Zoom“ ar „Microsoft team“, ar kitas mokymuisi skirtas programas?

Mes pusę pamokos praleidžiame laukdami, kol jie prisijungs.

Be to, nesuprantu, kam iš vis reikia tokių pamokų kaip etika,
dailė ar kūno kultūra. Jums atrodo logiška, kad mus bando paruošti
egzaminams ir mes dar gauname gerą krūvą namų darbų iš tokių pamokų?

Realiai per vieną dieną prasėdime po 5 val. ir daugiau per dieną, darydami namų darbus, ir tai iki galo nieko nesuprantame. Tai kaip dar prie tokio namų darbų krūvio reikia spėti savarankiškai ruoštis egzaminui?

Aš labai prašau atšaukti 12 klasės egzaminus, vien dėl tos priežasties, kad daugelis su tokiu mokymu jų neišlaikys net minimaliam įvertinimui.

O dėl tų, kurie nori stoti toliau mokytis, tai universitetai/kolegijos galėtų suprasti visus ir žiūrėti savo busimų studentų pažymius ar, galų gale, prieš stojimus padaryti jiems kokį testuką lygio nustatymui.

Nes jeigu vien dėl stojančiųjų bus palikti egzaminai, tai daugelis paprastų mokinių net nebaigs 12 klasės. Todėl, kad nuotolinis mokymas yra absoliučiai nieko vertas.

Dar pagalvokite apie tuos vaikus, kurie neturėjo galimybių prisijungti pirmą savaitę. Jūs tikrai manote, kad kai jie prisijungs, mokytojai vėl ims ir aiškins praeitas temas?

Ne, taip nebus. Nes jie irgi skuba, irgi nenori atsilikti, turi šeimas ir gyvenimą. Jie gali tik 20 min. su mumis pasėdėti pamokoje, o tada – darykite užduotis savarankiškai, nes kas ko nesuprato?

Tad nuoširdžiai prašau nutraukti šiuos mokslo metus ir nedaryti 12 klasės egzaminų.