Servisas išversti į anglų kalbą galima kaip „tarnystę žmonėms“. Šiais didžiausios konkurencijos laikais, kai prekės ir jų kainos daugmaž analogiškos, tik nuoširdus servisas padės laimėti prekyboje!

1. Todėl stenkitės priimti į darbą tik tuos, kas mėgsta padėti kitiems. Kas iš tikrųjų džiaugiasi kiekvieną galimybę pasitarnauti kitiems ir bet kada gauti daug jų klausimų. Būtų nuostabu, jei pardavėjai ir visi jų vadovai priimtų pirkėjus kaip savo giminaičius;

2. Prekybos centruose žmonės dirba po 10-12 val. per dieną. Dirbant tokiu grafiku neįmanoma taip, kaip reikia, aptarnauti pirkėjų. Pardavėjai, jų vadovai turėtų ateiti į darbą pailsėję. Kompanijos darbuotojai vertins pirkėjus lygiai taip pat, kaip juos vertina pati kompanija. Kai mus vertina vadovai, tada mūsų našumas didesnis;

3. Žmonėms patinka, kai juos gerbia ir myli, vadina juos vardu. Sutikite, kartais visai nesunku pažiūrėti, koks vardas užrašytas banko kortelėje;

4. Dažnai pardavėjai mato tą patį pirkėją. Kodėl kartais nepasakyti pirkėjui, kaip džiugu jį vėl matyti? Juk žmonės eina ten, kur jų laukia, ir neina, kur juos išnaudoja;

5. Žmonės yra gyvi ir laukia bendravimo su gyvais žmonėmis. Ar netiesa? Ir pakambinus „Lidl“ kompanijos nemokamu numeriu jie nori kalbėti su gyvu žmogumi be jokių automato perjunginėjimų ir pasityčiojimų, ne vėliau kaip po trečio signalo;

6. Girdėjau, kad daug „Lidl“ prekių pagaminta Vokietijoje, o ne Kinijoje. Vokiečių kokybė yra pirmame pasaulio prekių kokybės trejetuke. Manau, reiktų tai nuolat priminti Jūsų busimoje reklamoje, bukletuose;

7. Palanku visad skaičiuoti kiekvienos parduotuvės apyvartą viename kvadratiniame metre ir kiekvieną mėnesį apdovanoti parduotuvės lyderės kolektyvą. Tai labai svarbus dalykas. „Vau!“, – turėtų sušukti pirkėjai, apsilankę jūsų parduotuvėse.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!