Nors prie darbo stalo praleidžiame bemaž pusę aktyvaus paros meto, dažniausia tai tampa pačia netvarkingiausia vieta. Specialistai pastebi, kad ieškodamas reikalingų dokumentų darbo vietoje ar elektroninėje sistemoje žmogus sugaišta apie 6 savaites per metus.

„Darbo vietoje galima rasti daugybę dalykų, visiškai nesusijusių su darbu. Pavyzdžiui, pandų ar katinų skulptūrėlių, pliušinių žaislų, plakatų ir kitų dalykų, kurie tiesiog trukdo susikaupti. Be to, ant stalo paprastai užsibūna ir darbui reikalingi dokumentai, segtuvai, kanceliarinės priemonės, kurios seniai nebeveikia“, - teigia verslo konsultacijų ir mokymų bendrovės „Grand Partners“ vyriausioji konsultantė Ieva Iacob.

Net ir margos kanceliarinės prekės ant darbo stalo gali blaškyti dėmesį. Pavyzdžiui, daugelis biuro darbuotojų mėgsta šalia stalo prisiklijuoti spalvotų lapelių su priminimais, pastabomis ir pan. Tačiau visas šis margumynas anaiptol nepadeda būti produktyvesniais, mat ieškant tą akimirką reikalingos informacijos, pasiklystama lapelių jūroje. O ryškios lapelių spalvos erzina mūsų akis ir nuolat blaško.

„Vietoj lipnių lapelių tikslingiau būtų turėti tvarkingą darbo kalendorių, kuriame būtų žymimos visos pastabos, priminimai apie susitikimus ir pan. Kita vertus, blaško ne tik lipnūs lapeliai, bet ir ant stalo besimėtančios vizitinės kortelės, nuo švenčių užsilikusios atvirutės, krūvos partnerių padovanotų kalendorių. Visa tai turi rasti savo vietas“, - pastebi konsultantė.

Konsultantė pataria neapkrauti darbo stalo daiktais. Ant darbo stalo turėtų būti kompiuteris, telefonas, rašiklis, naudingos kanceliarinės priemonės, darbo kalendorius, 4-5 stalčiukai dokumentams ir dokumentai, su kuriais tuo metu dirbame. Ant stalo gali būti ir viena įrėminta fotografija.

Sunkiausia tvarką išlaikyti administratorėms, mat ant jų stalų suplaukia visi dokumentai, sąskaitos, korespondencija ir spauda. Patartina nebandyti sekretorės kantrybės ir visus dokumentus, kuriuos ji turėtų perduoti vadovui, dėti ant aukščiausiai esančio dokumentų stalčiuko.
„Darbo dienos pabaigoje reikia nepagailėti kelių minučių ir stalą susitvarkyti, kad kitos dienos ryte galima būtų iš karto kibti į darbus. Juk indus išsiplauname pavakarieniavę, o ne atsikėlę kitą rytą. Taigi su tvarka darbo vietoje irgi reikėtų elgtis panašiai“, - pataria I. Iacob.

Kviečiame Jus pademonstruoti, kaip atrodo Jūsų darbo stalas, kurio tvarką įvertins ir specialistai! Vienam laimingajam už atsiųstą nuotrauką skirsime prizą – Arturo Laskausko knygą „Prezentacija kitaip, arba pamirškite migdančias skaidres“.

Taisyklės:

1. Konkursas vyksta nuo nuo vasario 12 d. iki vasario 26 d.

2. Dalyvauti žaidime gali visi. UAB „Delfi“ darbuotojai žaidime dalyvauti negali;

3. Nugalėtojas/-a renkamas/-a 2015 m. vasario 27 d. burtų keliu iš visų dalyvavusių žaidime. Nugalėtojas skelbiamas konkursiniame tekste ir jam/jai pranešama asmeniškai žaidime nurodytu el. paštu.

4. Konkurso prizas – Arturo Laskausko knyga „Prezentacija kitaip, arba pamirškite migdančias skaidres“

5. Konkurso dalyvis sutinka su šiomis Taisyklėmis ir pareiškia, kad jis/ji pateikia savo duomenis delfi.lt savo noru ir sutinka, kad jo/jos pateikti duomenys, būtų saugomi delfi.lt duomenų bazėje 3 savaites. Konkurso dalyvis pateikia savo duomenis delfi.lt tam, kad tretieji asmenys (šiuo konkrečiu atveju konkurso prizo steigėjas) galėtų prie šių duomenų prieiti, juos peržiūrėti ir kopijuoti, norėdamas susisiekti su konkurso dalyviais.

Dėkojame visiems dalyvavusiems, konkurso nugalėtoju tapo Viktor Gegevič, su kuriuo susisiekėme asmeniškai!

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)