1. Visada reikalaukite, jog įrašai būtų e-sveikatos sistemoje. Nežinia kada prireiks atsekti ligos chronologiją, atliktus tyrimus bei naudotus medikamentus.

2. Skiepai nuo gripo, kraujo paėmimas, ir kitos laboratorijos paslaugos jums nemokamai priklauso pirminėje vaiko priežiūros įstaigoje.

3. Sąveikos tarp gydytojos ir vaiką prižiūrinčios gydytojos vaiko pirminėje sveikatos priežiūros įstaigoje nesitikėkite. Atėjus pas šeimos gydytoją viską reikės „atpasakoti“ arba atsinešti lapą, kurį klinikoje jums atiduoda. Būkite pasiruošę šeimos gydytojo papildomamam darbui, taip pat jeigu užmirštumėte iš streso namie lapus, telefone susikurkite atskirą aplanką, kad greitai galėtumėte rasti informaciją. Taip reikės arba rodyti telefone lapą, arba bandyti pačiam perdskaityti sudėtingus pavadinimus.

4. Konkrečiai gydytoja-influencerė nenori girdėti kritikos, pasiūlymų, kaip gerinti darbo kokybę. Jeigu pabandysite pasakyti, kad jautėte stresą vizito metu, nebendradarbiavimą, prievartinius veiksmus vaiko atžvilgiu – pasiruoškite sulaukti el. paštu laiško, pasibaigus abonimentiniam mėnesiui (jeigu priklausote „apylinkei“ instagrame), o ne paslaugų nutraukimo ir pinigų grąžinimo iškart, pervestų už priklausymą šiai apylinkei.

5. Konkrečiai mano vaikas kaip sirgo, taip serga, stebuklų nesitikėkite. Taip pat nuolat klauskite, pavyzdžiui, kaip naudoti probiotikus, vaikui geriant antibiotikus, kokia profilaktika ir taip toliau. Mano atveju nebuvo pasakyta, jog probiotikai gertini po antibiotikų praėjus 2 val. – aš juos vaikui sugirdydavau prieš antibiotikus. Tiesiog to nežinojau. Taip pat gydytoja astmos neįrašė kaip diagnozės, tad priešastminiai vaistai nekompensuojami ir moku pilną kainą.

6. Jeigu tikitės, kad gydytoja pasiteiraus, kaip vaikas jaučiasi po gydymo kurso ar palinkės sveikatos jam kitaip susirgus – mano atveju to nebuvo.

7. Visgi mylintis darbą gydytojas, kuris sukūrė privačias klinikas, kad padėtų kuo daugiau mažylių sveikti, tinkamai būti gydomiems ir šiltai atlieptiems, sureagavo įdomiai. Pasirodo, gydytojas po prašymo kitą kartą būti švelniesniam, atsisako to pačio mažylio. Pažymiu, jog visada už paslaugas buvo mokėta, nevėluoti mokėti abonimentai, nuolat teirautąsi, kiek ir kada sumokėti už žinutes „Viber“ ar konsultacijas telefonu. Žinokite, kad ir taip gali nutikti. Nors visada pagarbiai ir su dideliu pasitikėjimu vedžiau dukrą gydytojai.

Kaip keisis mūsų mažuliukų samprata apie sveikatą, gydytojus, jeigu apsilankymo metu, sergant ir susijaudinus vaikas tiesiog nenori praverti burnytės, o mama verčiama laikyti vaiką per prievartą? Reikia ilgiau įkalbinėti ir pasitelkti įvairesnių būdų kaip „sušildyti“, pripratinti ir pasitikėti gydytoju.

Suprantu, jog specialistas pripažintas nebenori „terliotis“ su mažamečiu, jo įkalbinėti, o nori tiesiog paklusnumo. Ar tai nėra signalas, kad gydytoja turėtų pailsėti? Gydytojo darbas sudėtingas, ypač su mažuliukais. Viską suprantu. Tačiau mokant didžiulius pinigus už konsultacijas tikiesi kitokio priėmimo, supratimo ir šilumos. Būtent – vaiko atžvilgiu. Ir dabar, kaip mama, nežinau, ką toliau daryti bei kaip elgtis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)