Kainos meistrės ne iš žemesnių, tai kažkaip galvojau, gal turi atitikti kokybę.

Manikiūro dieną, iš ryto, prabudusi supratau, kad jau kažką pasigavau ar tai esu peršalusi. Pasimatavau temperatūrą ir pamačiau, kad ji virš 39 laipsnių. Parašiau meistrei, kad neatvyksiu. Jaučiausi tragiškai, dėl to jėgų užteko tik perspėti ir jokio dialogo apie vizito perkėlimą nebuvo – aš tuo metu apie tai net negalvojau.

Taip išeina, kad perspėjau maždaug prieš 4 valandas. Gavau nepatenkintą atsakymą. Iš meistrės logikos supratau, kad, matyt, turėjau atvykti tokios būsenos. Šiaip dar prieš atsirandant Covid-19, meistrės stengėsi apsaugoti save ir klientes net nuo elementarių susirgimų, nes ateis viena tokia su 39 (ir šiaip neaišku kuo užsikrėtusi) ir po to visas salonas
sirgs.

O šitą žinant stebina tai, kad meistrė visai nesijaudina, ką „atneš“ atėjusi serganti klientė. Pats baisumas tame, kad žmogus sąmoningai linkęs neislaikyti higienos normų ir spjaudo į jas. Atidžiau peržiūrėjus jos darbus daug kur matosi raudonos pažeistos kutikulės.

Manęs klausė per „Treatwell“ programėlę, ar buvau apsilankius pas meistrę – ne, man pasisekė susirgti. Aš, remiantis jos logika, atspėjau, kad žmogus dirba negalvojant apie pasekmes klientams.

Ir jai rašo gerus atsiliepimus! Aš žinau, kad yra moterų, kuriuoms tikrai nusispjauti – gali ir į rūsį nueiti, joms manikiūrą atlikti ir jos po to rašys „dieviška meistrė, rūpinasi, dėmesinga“, o sveiko proto žmonės pasiskaitę eina, nepagalvoję, kad už tu atsiliepimų sėdi vengiantis elementaraus saugumo normų meistras.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją