- Trys sunkiausi dalykai besiruošiant raliui?

- Sunkios treniruotės, nes reikia ne tik treniruotis vairuoti apsnigtais keliais, bet taip pat ir fiziškai pasiruošti, organizaciniai reikalai paruošiant automobilį ir jį programuojant žiemai, važiuoklės paruošimas žiemai.

- Kaip skiriasi ralio biudžetas žiemos raliui ir vasaros raliui?

- Žiemos ralis yra brangesnis, nes padangos skirtos tik žiemai, o žiemos etapų nėra daug, vasarą padangas gali panaudoti keliems etapams. Žiemos raliams biudžetas yra beveik trečdaliu didesnis, nes automobilį reikia perprogramuoti būtent žiemos važiavimui, o vasarą galima važiuoti su vienodu reguliavimu.

- Kas tave labiausiai skatina važiuoti ralyje: malonumas, malonus darbas su šturmanu, sirgalių paskatos?

- Labiausiai mane skatina ralyje važiuoti sirgaliai, kurie serga už mane ir palaiko mane, padeda finansiškai siekti gerų rezultatų, tai motyvuoja važiuoti kuo greičiau.

- Du didžiausi skirtumai vairuojant ralio automobilį žiemą ir vasarą?

- Neįvardijami skirtumai, nes vairavimo specifika yra radikaliai skirtinga. Žiemą yra kietas kelias, o vasarą yra minkštas kelias ir plačios minkštos padangos. Žiemą vairuoti malonumas yra kur kas didesnis, nes automobilis greičiau įsibegėja ir stabiliau laikosi.

- Trys didžiausi tavo konkurentai?

- Martynas Samsonas, kurio nepavysiu, nes jo automobilis kur kas greitesnis, Dovilas Čiutelė ir Gintautas Šlepikas.

- Kokie tavo tikslai ir planuojama užimti vieta?

- Prizinė vieta savo klasėje ir prizinė vieta absoliučioje įskaitoje.

- Ar darei kokių nors patobulinimų savo automobiliui po praėjusio sezono ir kaip manai, kiek tai atsilieps tavo rezultatui?

- Įsidėjau keletą naujovių į pavarų dėžę ir variklį, automobilis gavosi kur kas valdomesnis greituose posūkiuose, kur reikia didesnio automobilio jautrumo ir automobilio galios. Kai didesnė galia, gali laviruoti greitesniuose posūkiuose ir reikiamu momentu paspaudus akseleratoriaus pedalą automobilis paklūsta.

- Šio ralio trasos geros, ar blogos?

- Ralio trasos labai geros, nes yra tiek greitų greičio ruožų, tiek „darbinių“, kur pilna vingiuotų posūkių, kurie reikalauja susikaupimo visų lenktynių metu.

- Justai, ko galėtum palinkėti ralio žiūrovams?

- Žiūrovams palinkėčiau gero oro, daug įspūdžių ir sirgti už patiems oponuojančius ir patinkančius ralio ekipažus.

Dėkojame už pokalbį ir linkime sėkmės, o Jūs laukite tęsinio su Martyno Samsono įspūdžiais ir naujausios informacijos iš greičio ruožų.