Gintarinės vaistinės“ atstovai dar kartą nuoširdžiai dėkoja pacientui už išreikštą susirūpinimą: „Šio paciento dėka nustatėme klaidą, dėl kurios kai kurie mūsų vaistinės klientai vidutiniškai patyrė apie 2 eurų nuostolį.

Paaiškėjo, kad mūsų apskaitos sistemoje buvo įvesta 100 vnt. maišelių pakuotė – klientui įsigyjant vieną maišelį vaistininkas, nuskenavęs prekės kodą, dar turėjo atlikti nesudėtingą prekės išskaidymo operaciją. To nepadarius, kasos čekyje buvo automatiškai fiksuojamas 100 vnt. maišelių pardavimas ir įmušama visos pakuotės kaina. Taip atsitiko ir šio kliento atveju. Sužinoję apie tai, operatyviai patikrinome apskaitos sistemoje užfiksuotas pardavimo operacijas ir nustatėme, kad kartais pasitaiko analogiška klaida.

Nuoširdžiai atsiprašome dėl šios klaidos. Visiems nukentėjusiems klientams nuostoliai bus nedelsiant kompensuoti. Lojalumo kortelės turėtojus, kurie yra nurodę kontaktinius duomenis, SMS žinutėmis informuosime apie klaidingai nuskaičiuotos sumos grąžinimą į lojalumo kortelę GINTARINĖS VAISTINĖS eurais.

Kitų klientų, kurių išsaugotuose kasos čekiuose vietoj 1 vnt. maišelio yra klaidingai įmušta 100 vnt. maišelių pakuotė, maloniai prašome susisiekti su Klientų aptarnavimo centru el. paštu gintarine@gintarine.lt arba telefonu 8-800-10008 – konsultantai informuos, kokiais būdais galima susigrąžinti permoką.

Išsiaiškinus klaidą, maišelių pakuotės buvo nedelsiant pašalintos iš vidinės apskaitos sistemos, įvedant vienetinę maišelių apskaitą be jokio prekių skaidymo. Tad ateityje ši klaida nebesikartos.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)