Kelionę į Bodrumą (Turkija) pirkome dar sausio mėnesį (buvo labai geros kainos). Iš 20-30 pasiūlymų išsirinkome vieną geriausių. „LA Blanche resort & SPA“ viešbutis yra 5 žvaigždučių. Maitinimo tipas – UAI (ultra all inclusive; ultra viskas įskaičiuota). Nekantriai laukėme birželio pabaigos...

Likus savaitei iki išvykimo mums paskambino agentūros vadybininkė ir pranešė, kad turi blogų naujienų, kad mūsų viešbutis neatsidarė (greičiausiai dėl turistų trūkumo) ir mums skubiai reikia priimti sprendimą – arba atsiimti pinigus (likus savaitei iki atostogų), arba už tą pačią kainą pasirinkti daug prastesnį viešbutį „SunDance Resort“. Po mano išsakytų priekaištų buvo pasiūlytas dar vienas viešbutis (dar prastesnis). Išsiaiškinome, kad „La Blanche Resort & SPA“ sėkmingai veikia ir viešbučio vadybininkas labai nustebo, kai pakomentavau jam, kodėl mes neatvyksim.

Kreipėmės tiesiogiai į „Tez Tour“. Ten iš karto pasiūlė atsiimti pinigus ir keliauti su kitu operatoriumi (artimiausią mėnesį nebuvo nė vienos laisvos vietos lėktuve). Atostogos suplanuotos. Darbai suplanuoti... Po ilgų derybų mums pasiūlė trečią variantą ir mes jau nesvarstėme, nes kitos išeities nematėme. Beje, kaip jau žinome dabar, „Tez Tour“ jau iškėlė kitą versiją dėl „La Blanche“ viešbučio. „Nepasirašėme sutarties“, – sakė jie. Įdomu, kaip jie pardavinėjo keliones be sutarties?

Skrydžio metu išsiaiškinome, kad mes – ne vieni tokie ir kad mūsų kaimynams lėktuve buvo pranešta prieš vieną dieną!

Mes nukeliavome į viešbutį „Royal Asarlik beach & SPA“. Ką gi... Dabar apie viešbutį, kurį mums „įsūdė“ „Tez Tour“ darbuotojas. Jis teigė, kad pats su mielu noru keliautų į šį „puikų“ viešbutuką, kad jis visiškai atitinka 5 žvaigždučių UAI standartą. Taip pat įrašė mums į „vaučerį“, kad mes – svarbūs klientai ir mumis reikia pasirūpinti (davė geresnį kambarį su vaizdu į jūrą). Vietinė gidė parodė mums viešbutį ir paliko mus likimo valiai (svarbūs klientai). Gavome kambarį. Apžiūrėję jį, supratome, kad ten negalima likti ilgiau nei 5 minutes (pelėsiai, purvas ir t.t.). Registratūroje sumokėjome 85 eurus ir gavome „geresnį“ kambarį.

Kambarys buvo netvarkomas 3 dienas. Rankšluosčių niekas nekeitė. Tiesa, po skundo registratūroje pradėjo juos keisti ir kloti lovą. Tik tiek... Primenu – 5 žvaigždučių UAI viešbutis. Grindys buvo padengtos purvo sluoksniu. Apkarpyti nagai, svetimi plaukai ir... varžtas, įkaltas į kambario vidurį. Kondicionierius veikė kaip traktorius „Belarus“. Tualetas – pageltęs. Vanduo iš dušo bėga... ne! Laša – vos vos.

Maistas. Pusryčiai. Sojos dešrelės su pupelėmis ir šiek tiek daržovių. Omleto reikia laukti eilėje apie 20 min. (ir tai – ne pilname viešbutyje). Daugiau nieko... Jokių desertu ar vaisių. Pietūs: sojos dešrelės + sojos kotletukai (kartais – ir žuvytė), ryžiai, šiek tiek daržovių, arbūzas ir melionas. VISKAS. Vakarienė – dar baisiau: kas nesuvalgyta pietums, vištiena ir šioks toks desertas. Mes valgėme mieste – prisidėjo 200 eurų prie kelionės. Primenu – pirkome 5 žvaigždučių UAI. Ką mums įdėjo kelionei į Efesą, irgi matyti nuotraukoje. Palikome ten, kur gavome.

Aplinka. Mums pasirodė, kad viešbutis visiškai neturi teritorijos. 90 proc. gyventojų – turkai... Kiti 9 proc. – azerbaidžianiečiai ir 1 proc. sudarėme mes dviese su žmona ir keliais britais. Visi turkai be perstojo rūkė. Galite įsivaizduoti, kaip mums reikėjo jaustis prie baseino arba lauko bare. Supratau, kaip jaučiasi rūkyta skumbrė. Atskirai – apie buvusių turkų vaikus... Pasakyti, kad jie išlepinti, tai nieko nepasakyti... Jie daro, ką nori. Tiesiogine to žodžio prasme... Gali prieiti ir tau trenkti, gali rėkti (ne verkti) kokias 15 min. ir t.t. ir pan. Aptarnavo viešbutyje iš pradžių turkus, tik po to – mus... Ir nesvarbu, kad lauki jau 10 minučių, o turkas tik priėjo. Jiems buvo nešami gėrimai prie gultų (taip turi atrodyti 5 žvaigždučių UAI viešbučio aptarnavimas, tik turi nešti gėrimus visiems). Animatorių viešbutyje nebuvo, vakarinė programa buvo skirta turkams.

Visko neprisiminsiu – liko tik nuotraukos ir vaizdo įrašas. Taip pat liko labai geri prisiminimai apie nuostabų Efesą, šiltą jūrą, kelionę su jachta ir nerealiai skanų maistą vietiniame restorane. Blogi prisiminimai liko apie „Tez Tour“ atliktą darbą ir darbuotojų kompetenciją.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI kreipėsi į „Tez Tour“ VR ir rinkodaros skyriaus vadovę Ingą Aukštuolytę, kuri pakomentavo skaitytojo skundą, susijusį su pasirinktu viešbučiu ir jo teikiamų paslaugų kokybe.

„Ši situacija žinoma – su nusiskundimus pateikusiu klientu esame bendravę ne kartą. Priežastis, dėl kurios negalėjome apgyvendinti kliento „LA Blanche resort & SPA“ – jau sezonui prasidėjus su šiuo viešbučiu buvo nutraukta bendradarbiavimo sutartis. Klientas apie susidariusią padėtį buvo informuotas birželio 16 dieną, telefonu ir elektroniniu laišku. Jam buvo pasiūlyta rinktis apgyvendinimą kitame viešbutyje arba nutraukti sutartį – atsisakyti kelionės ir atgauti sumokėtus pinigus. Klientas pasirinko pirmąjį variantą“, – nurodė I. Aukštuolytė.

Pasak „Tez Tour“ atstovės, klientas nesutiko su trimis pasiūlytasi apgyvendinimo variantais, atitinkančiaiss kliento pasirinktą poilsį viešbutyje „LA Blanche resort & SPA“, todėl, siekiant kompromiso ir bandant patenkinti kliento norus, išimties tvarka jis buvo apgyvendintas savo pasirinktame viešbutyje.

„Viešbutis buvo brangesnis, tačiau išimties tvarka pakeitėme jį be priemokų. Vėliau gavome pretenziją dėl pasirinkto viešbučio kokybės. Ši pretenzija šiuo metu yra nagrinėjama ir jos eigos viešinti negalime gerbdami kliento konfidencialumą“, – nurodoma iš „Tez Tour“ gautame komentare.