„Tai, ką išvydau, mane pribloškė. Nutūpę, du į žvirblius panašūs paukšteliai, puotauja atvėsintos paukštienos skyriuje. Po tokio vaizdo kažkaip praėjo noras pirkti atvėsintą produkciją, o naktimis gal jų ir daugiau suskrenda. Niekas tikriausiai nepasakys.
Kokios kokybės produkcija mus maitina šis prekybos tinklas, jei net esant darbuotojams prekybos salėje ir vaikštant žmonėms niekas nekreipia dėmesio į šiuos du gražuolius? O gal apsimesti aklu ir kurčiu yra paprasčiau nei informuoti savo vadovus, kad būtų pasirūpinta elementaria higiena. Toks požiūris primena senus sovietinius laikus, kai buvo deklaruojama vienaip, o elgiamasi kitaip“, – teigė parduotuvės klientė.
DELFI kreipėsi į „Maximos“ atstovus ir prašė pakomentuoti šią situaciją. Įmonės atstovas spaudai Paulius Stonis apgailestavo dėl užfiksuoto vaizdo.
„Dėl situacijos apgailestaujame ir klientų atsiprašome. Manome, jog užfiksuoti paukščiai į parduotuvę pateko pro paradines duris. Rūpinamės ir higienos užtikrinimu parduotuvėje, ir paukščių gerove, todėl dedame pastangas juos sugauti norėdami išleisti į laisvę. Paukščių paliestus maisto produktus operatyviai utilizuojame.
Atvejų, kai į parduotuvę užklysta paukščiai, pasitaiko itin retai, galima sakyti, jog tai išskirtinė situacija. Stengiamės ją kuo greičiau išspręsti. Klientų dar kartą atsiprašome už nepatogumus“, – tikino jis.