aA
Žaliosios rodyklės – nesaugu. Nesaugu tiems, kas nenori būti apsaugotas. Kadangi, kaip paaiškėjo, jos nuimamos ne todėl, kad liepė Europos Sąjunga (ES), ne tam, kad mistiškai būtų sumažintos spūstys, ne tam, kad nesupranta užsieniečiai (nes daug kur žaliosios rodyklės egzistuoja, bet suprasti, kad galima sukti į dešinę, kai yra papildoma sekcija ir ji nedega, tikrai nelengva nežinant). Taigi, kodėl vis dėl to jos nuimamos ir kodėl yra piliečių, kurie tokiais sprendimais džiaugiasi?

Mano nuomone, yra tik 2 variantai: 1. Žmonės nesupranta, kad iš tikrųjų jiems saugumo tikrai ne daugiau 2. Džiaugiasi įmonės direktorius ir dar galbūt keli asmenys, kurie gavo 833 Eur už vieną nuimtą rodyklę.

1. Kodėl tai nėra saugiau? Todėl, kad iš visų sankryžų, kur buvo žalios rodyklės, papildoma sekcija įrengta mažiau nei pusėje. Vadinasi, visose kitose automobiliams, sukantiems į dešinę, dega žalia tuo pat metu kaip ir pėstiesiems. Kai prastovi spūstyje nebe 5 minutes, o 30 minučių vien dėl nuimtos rodyklės ir dar reikia praleisti einančius bet kaip pėsčiuosius, tai tikrai norisi greičiau pravažiuoti.

2. Pasižiūrėkime į pėsčiųjų elgesį (vasaros metu paspirtukų, dviračių ir kitų priemonių vairuotojus). Pirkdami nuolat radarus greičiui matuoti, klastodami mistinę statistiką apie įvykstančias avarijas dėl greičio ir vairuotojų aplaidumo, mes pėstiesiems, dviratininkams ir kitiems suteikiame šiltnamio sąlygas. Aš net nekalbu apie tai, kad prie perėjos jie sustotų, apsidairytų ir tuomet eitų. Jie nei apsidairo, nei sustoja (priešingu atveju turėtum būti aklas žmogus, jog tave, einantį per perėją, nutrenktų automobilis). Jie eina bet kur, bet kada ir bet kaip. Prie reguliuojamos perėjos nuspaudžia mygtuką, jų prašo palaukti, bet kas 10, jei nėra automobilių, bėga per gatvę. O tuomet automobiliai sustoję turi laukti, nes gal 30km/h greičiu dar praskris koks dviratininkas ar paspirtukas.

Net einant viduryje gatvės jiems neįdomu, kad važiuoja automobiliai. Tokius, jei nepristabdai, lengva ir nutrenkti būtų, ir tu kaltas nebūtum, bet turi sąžinės ne taip, kaip dauguma pėsčiųjų. Kiek kartų pėstieji ėjo piktybiškai per raudoną ir kiek kartų vairuotojai piktybiškai nutrenkė taip besielgiančius?

3. Gal laikas skirti adekvačias bausmes taip besielgiantiems? Kodėl vairuotojas dėl tokių žioplių gali ne tik kad sumokėti didelę baudą, mokėti už automobilio remontą, bet ir netekti teisės vairuoti, o pėstysis maksimaliai ką gali gauti, tik baudą... Na arba vietą kapinėse. Bet kalbu, jog ypač piliečiams, kuriems jau yra 18 metų, žinotų kaip elgtis prie gatvės. Tikrai pikta, kad dauguma normalių vairuotojų kenčia dėl tokių, kuriems jų gyvybė vienodai šviečia, arba mano, jog juos saugoti turi kiti. Pridėjau per vieną dieną nufilmuotus kelis vadinamus „kėglius“. Ir kiek tokių galima nufilmuoti tiesiog atsistojus prie judresnės perėjos.

Geros likusios savaitės!

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Turite daugiau informacijos šia tema?
O gal norite pareikšti savo nuomonę?
Pasidalinkite ja su DELFI skaitytojais
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(59 žmonės įvertino)
4.4576

Studentę apstulbino bibliotekininko atsakymas: kas iš tų modernių sienų, kai vidus mena tamsiuosius amžius? (29)

„Jūs nesate pirma kelianti šį klausimą. Nežinau kodėl pas mus taip yra. Gal todėl, kad...

Užfiksavo, kokia situacija Lietuvos keliuose: dėl tokių žioplių vairuotojai gali sumokėti brangiai (22)

Žaliosios rodyklės – nesaugu. Nesaugu tiems, kas nenori būti apsaugotas. Kadangi, kaip...

Nusistebėjo agresyvia lietuvių reakcija: ar tikrai žmonės taip nežino KET? (115)

Sekmadienį į DELFI kreipėsi moteris, kuri šeštadienio vakarą nukentėjo Vilniuje, Kalvarijų g....

Vilnietę taksi vairuotojo pasakymas paliko be žado: tokioje situacijoje atsidūrė pirmąkart (262)

2020 m. sausio 9 dieną turėjome sterilizuoti savo katytę. Ruošėmės vežti iš Lazdynų į...

Feisbuke žaibiškai plinta netikėtas kačių poelgis: internautai vadina superkatėmis (29)

Feisbuke žaibiškai plinta Algirdo Mitrofano užfiksuotas nuotaikingas vaizdelis, kai mama katė ir...

Top naujienos

Kokias karines pajėgas iš tikrųjų turi Iranas? Mini „galingą ir baimę sėjantį ginklą“ (112)

Po Qasemo Soleimani nužudymo drastiškai padidėjus Jungtinių Valstijų ir Irano konflikto...

Svajonių darbą galima rasti ir Lietuvoje: dirba keturias dienas per savaitę, tik su viena sąlyga (42)

Lietuvoje specialistai tampa vis reiklesni – vien tik geras atlyginimas „nebepaperka”...

Profesorius įvardijo ypač pavojingą tautiečių gydymosi būdą: jokiu būdu taip nedarykite

Pasaulinė sveikatos organizacija (PSO) įspėja, kad atsparumas antibiotikams šiuo metu yra viena...

Orai: žiemos nematyt (21)

Sekmadienį šiauriau Lietuvos slinks ciklonas. Šio sūkurio įtaka šalies orams bus nedidelė, tad...

Moteriškas kerštas: mamytė nori pašėlti, jeigu nori ir tu, – paskambink (114)

Daugybę kartų administracine tvarka bausta, kartą dėl smurto teista ir jau areštinės gultą...

Po Meksiką keliavusi lietuvių šeima: čia patyrėme tai, ko net nesusapnuotum (139)

Neseniai iš kelionės po Kenijos safarius grįžusi Marijos ir Algirdo Vaičaičių šeima trumpam...

Mūšis, apie kurį meluojama iki šiol: kodėl sovietai net kelis mėnesius nedrįso įžengti į Klaipėdą (1107)

Klaipėda – vienintelis Lietuvos miestas, kurį sovietai užėmė 1945-aisiais. Tam tikra...

Iš Dakaro sugrįžę Žala ir Juknevičius pažadų apie startą kitąmet nedalija: laukia namų darbai (131)

Po daugiau nei dviejų savaičių Saudo Arabijoje, kur šiemet vyko Dakaro ralis, į Lietuvą...

Karališkieji rūmai: princas Harry su Meghan oficialiai lieka be titulo, lėšų ir turės grąžinti pinigus už būstą (237)

Nuo pavasario princas Harry ir Meghan neteks lėšų, skirtų vykdyti karališkąsias pareigas, ir...

Gediminas Jankauskas. Net popiežiai mėgsta tango ir futbolą (22)

2013 metų kovą viso krikščioniško pasaulio dėmesys buvo nukreiptas į Vatikaną, o reportažuose...