Jie nesitikėjo pamatyti ten šmirinėjančią pelę, kuriai, atrodo, visai patiko patekti į tokią vietą. Nuotraukomis pasidalinusią porą taip pat prajuokino šalia pelės buvusi etiketė su užrašu „Maisto kokybė“.

DELFI paprašė pakomentuoti šį incidentą „Maximos“ atstovų. Įmonės atstovas ryšiams su visuomene Paulius Stonis apgailestavo ir visų klientų nuoširdžiai atsiprašė dėl šio atvejo.

„Vos sužinoję, nedelsdami iškvietėme deratizacijos (graužikų naikinimo) paslaugas teikiančią įmonę, kuri nuotraukoje užfiksuotą pelę sugavo, o kitų neaptiko. Visa vitrinoje buvusi produkcija iškart buvo išimta ir utilizuota, o vitrina – dezinfekuota. Maisto prekių sauga – mūsų veiklos prioritetas, todėl laikomės griežtų higienos normų ir visų parduotuvių patalpas, ten esančius paviršius ir kt. valome ir dezinfekuojame itin dažnai, todėl šį atvejį laikome išskirtiniu, vienetiniu atveju. Dar kartą nuoširdžiai atsiprašome“, – tikino jis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (430)