Noriu pasidalinti istorija kaip „Samsung“ kompanija skelbia reklamas, o vėliau sprendžia iškilusias problemas.
© DELFI / Šarūnas Mažeika

Viskas prasidėjo kovo mėn. pirmomis dienomis, kada kompanija „Samsung“ pristatė akciją, kad galima užsiregistruoti į išankstinį Galaxy 9 telefonų pardavimą, o atidavus senąjį (Samsung S7) gauti maždaug 200 Eur nuolaidą. Kadangi šia rimta kompanija pasitikėjau, aš užsiregistravau ir nekantriai laukiau tos dienos, kai galėsiu atsiimti naujausią jų gaminį. Kovo 8 d., atvykęs pas vieną mobiliojo ryšio operatorių, sumokėjau 859 Eur už naują įrenginį ir užsiregistravau portale http://www.senainauja.lt/.

Pagal akcijos taisykles turėjau gauti specialų voką, kurį išsiuntęs per 48 val., privalėjau atgauti pinigus. Daugiau nei savaitę nesulaukęs voko, kreipiausi pagal akcijos taisykles į „Samsung“ pagalbos centrą ir tada prasidėjo „įdomybės“. Liepė laukti. Praėjo dar savaitė, vėl bandau aiškintis, kas nutiko, o jie sakė, kad dar reiktų palaukti, „mes aiškinamės situaciją“. Taip ir vyko bendravimas – jie aiškinasi, tačiau nieko išsiaiškinti taip ir negali. Žadėjo kelti problemas aukštesniu lygiu, liepė laukti, sprendė, aiškinosi, kol po 1,5 mėn. pagaliau gavau voką ir jau buvau beveik apsidžiaugęs, kad problemą pavyks išspręsti.

Supakavau savo išmanųjį telefoną į specialų voką ir norėdamas išsiųsti pagal taisykles OMNIVA paštomate, gavau atsakymą, kad mano siuntos numeris yra jau panaudotas ir jos išsiųsti negaliu. Negalėjau tuo patikėti, nes jį laikiau savo rankose.

Susisiekus su OMNIVA, gavau patvirtinimą, kad taip, tikrai ji panaudota ir turiu kreiptis į tą, kas man tą voką atsiuntė.

Vėl kreipiuosi į „Samsung“ (jie jau puikiai mane pažįsta iš balso ir kiekvienas konsultantas mintinai žino mano problemą). Jie toliau aiškinasi ir tik patarė kreiptis į jų partnerį, kuris surenka telefonus. Ant voko buvo nurodytas adresas www.mobiler.lt, bandžiau skambinti į Suomiją ir aiškintis, kas nutiko, tačiau konsultantė išklausė, pasakė, kad „pažiūrės“ ir vėl antra savaitė tyla.

Mano žiniomis, telefonas turi būti išsiųstas į Estiją, todėl net ir labai norėdamas pats nuvažiuoti ir įteikti telefono jiems negalėjau.

Kalbėdamas su „Samsung“ konsultantais siūliau įvairiausius variantus, kad galiu seną įrenginį atvežti į jų atstovybę, perduoti atitinkamiems asmenims, dar kažką padaryti, kad tik šis klausimas geranoriškai būtų išspręstas, tačiau joks kelias jiems netiko.

Man yra nesuprantama, kaip tokia kompanija, kuri turi savo atstovybę Lietuvoje, per 2 mėn. negali išspręsti, atrodo, tokios paprastos problemos? Suprantu, kad šiai „akcijai“ buvo pasitelktos trečiosios šalys ir galbūt jos yra kaltos dėl susidariusios situacijos, tačiau argi neturėtų pati „Samsung“ kompanija atsakingiau rinktis tiekėjus ir matant, kad problemos išspręsti nepavyksta, imtis tam tikrų veiksmų.

Manau, kad ši situaciją yra grubus vartotojo teisių pažeidimas. Įdomu, kiek dar yra tokių nukentėjusių asmenų kaip aš, nes kompensacija už seną telefoną galėjo siekti iki 450 Eur, o sutikime, tokia suma yra tikrai nemenka. (Mano atveju ir 200Eur yra labai didelė suma).

Kadangi jau visiškai praradau viltį, kad ši situacija bus kaip nors išspręsta, esu priverstas griebtis viešumos. Linkiu kiekvienam netylėti, kuris galbūt panašiai yra apgautas ir patyręs tiesioginius nuostolius.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Komentuoja „Samsung“ komunikacijos atstovė Eglė Tamelytė

Klientų nuomonė mums yra labai svarbi, todėl apgailestaujame, jog šį kartą procesas nebuvo toks sklandus, koks turėjo būti.

Mūsų partnerių, atsakingų už šios akcijos įgyvendinimą, teigimu, klientui laiškas buvo siųstas keletą kartų, tačiau dėl neaiškių priežasčių jis vis nepasiekdavo vartotojo. Kai kelis kartus iš naujo siųstą voką klientas atsiėmė „Omniva“ pakomate, jo siuntos numerio galiojimas buvo pasibaigęs.

Susisiekę su klientu, persiuntėme naują siuntos numerį. Vos tik gavę voką, pasirūpinsime, kad klientas atgautų jam priklausiančią nuolaidą.

Įvertink šį straipsnį
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kelyje – ekstremali situacija: nesitikėjo tokios greitos tautiečių reakcijos (30)

Noriu pasidžiaugti situacija, kuri parodo, kad Lietuvoje dar yra gerų žmonių, pasiryžusių...

Paprastas šeimos laimės receptas – šuo, katinas ir egzotiškasis driežas (9)

Aš visą savo gyvenimą labai mylėjau gyvūnus ir nuolatos juos globodavau, tik pasitaikius progai...

Apleistoje sodyboje rastas tarpukario laikraštis sujaudino iki ašarų (37)

DELFI skaitytoją Rokiškio r. rastas tarpukario laikraštis ir ten perskaitytas skelbimas Amerikos...

Skaitytojos namuose – keistas darinys: koks čia „ufonautų“ erdvėlaivis? (101)

Į DELFI redakciją kreipėsi moteris, balkone, o vėliau ir kambaryje pastebėjusi keistą darinį,...

„Žalgirio“ sirgalius jaučiasi apgautas – veltui išleido pinigus (41)

Visi krepšinio sirgaliai ypatingai laukia šio penktadienio. Žmonės planuoja rungtynes žiūrėti...

Top naujienos

Tyla prieš audrą: prabilo apie „valstiečių“ gretose bręstantį maištą ir jo dalyvius (288)

Virš valdančiosios Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos (LVŽS) frakcijos Seime pakibo...

Smulkaus verslo realybė: buvęs partneris prasiskolino, o dabar mėto pėdas (15)

„Jis galimai sukčiavo“, „tiesiog piktybiškai apgavo“, „aš jį jau beveik sapnuoju“ –...

Geros žinios norintiems parduoti naudotą automobilį: dabar lengva kaip niekada (29)

„Ukrainiečių daugėja kiekvieną dieną. Galima taip pasakyti: dabar yra ukrainiečių daugėjimo...

Penkiamečio tragedija: motina stojo ginti patėvio (52)

„Grasino įkišti pimpaliuką jam į užpakalį“, – toks kaltinimas buvo įrašytas byloje,...

Petrauskas apie „Žalgirio“ žygį Europoje: su šiuo sezonu niekas nesibaigia (13)

„Šis „Žalgiris“, kuris dabar atsirado, jis nedings. Galbūt vienas žaidėjas išeis, kitas....

Orai: pirmiau trumpi lietūs ir perkūnija, vėliau – įspūdinga šiluma (5)

Artimiausiomis dienomis per šalį nuvilnis lietus, kai kur griaudės perkūnija, bus vos gaiviau....

Tėvo ligoninėje netekęs vyras: traktuoju tai kaip žmogžudystę ir aplaidų darbą (451)

Jūrininkas Tomas Zigmantavičius atostogų metu Klaipėdoje planavo atšokti artimųjų vestuves ir...

Socialiniuose tinkluose – aršios diskusijos dėl Meghan Markle šukuosenos balsavimas (13)

Pasigirdus kritikai, kad nuotaka Meghan Markle savo vestuvių ceremonijoje pasirodė netinkamai...

Dėl išskirtinės nuotraukos lietuvė tapo žinoma visoje Italijoje: mane tai papiktino (68)

Trejus metus Milane gyvenanti Gintarė Sutkevičiūtė vadina save sušių menininke. Ji kuria...

Atminties spąstai: kur dingsta vaikystės prisiminimai? (5)

Savo vaikystę atsimename labai fragmentiškai. Atmintyje gali likti kokia nors ypatinga diena,...