Noriu pasidalinti istorija kaip „Samsung“ kompanija skelbia reklamas, o vėliau sprendžia iškilusias problemas.
© DELFI / Šarūnas Mažeika

Viskas prasidėjo kovo mėn. pirmomis dienomis, kada kompanija „Samsung“ pristatė akciją, kad galima užsiregistruoti į išankstinį Galaxy 9 telefonų pardavimą, o atidavus senąjį (Samsung S7) gauti maždaug 200 Eur nuolaidą. Kadangi šia rimta kompanija pasitikėjau, aš užsiregistravau ir nekantriai laukiau tos dienos, kai galėsiu atsiimti naujausią jų gaminį. Kovo 8 d., atvykęs pas vieną mobiliojo ryšio operatorių, sumokėjau 859 Eur už naują įrenginį ir užsiregistravau portale http://www.senainauja.lt/.

Pagal akcijos taisykles turėjau gauti specialų voką, kurį išsiuntęs per 48 val., privalėjau atgauti pinigus. Daugiau nei savaitę nesulaukęs voko, kreipiausi pagal akcijos taisykles į „Samsung“ pagalbos centrą ir tada prasidėjo „įdomybės“. Liepė laukti. Praėjo dar savaitė, vėl bandau aiškintis, kas nutiko, o jie sakė, kad dar reiktų palaukti, „mes aiškinamės situaciją“. Taip ir vyko bendravimas – jie aiškinasi, tačiau nieko išsiaiškinti taip ir negali. Žadėjo kelti problemas aukštesniu lygiu, liepė laukti, sprendė, aiškinosi, kol po 1,5 mėn. pagaliau gavau voką ir jau buvau beveik apsidžiaugęs, kad problemą pavyks išspręsti.

Supakavau savo išmanųjį telefoną į specialų voką ir norėdamas išsiųsti pagal taisykles OMNIVA paštomate, gavau atsakymą, kad mano siuntos numeris yra jau panaudotas ir jos išsiųsti negaliu. Negalėjau tuo patikėti, nes jį laikiau savo rankose.

Susisiekus su OMNIVA, gavau patvirtinimą, kad taip, tikrai ji panaudota ir turiu kreiptis į tą, kas man tą voką atsiuntė.

Vėl kreipiuosi į „Samsung“ (jie jau puikiai mane pažįsta iš balso ir kiekvienas konsultantas mintinai žino mano problemą). Jie toliau aiškinasi ir tik patarė kreiptis į jų partnerį, kuris surenka telefonus. Ant voko buvo nurodytas adresas www.mobiler.lt, bandžiau skambinti į Suomiją ir aiškintis, kas nutiko, tačiau konsultantė išklausė, pasakė, kad „pažiūrės“ ir vėl antra savaitė tyla.

Mano žiniomis, telefonas turi būti išsiųstas į Estiją, todėl net ir labai norėdamas pats nuvažiuoti ir įteikti telefono jiems negalėjau.

Kalbėdamas su „Samsung“ konsultantais siūliau įvairiausius variantus, kad galiu seną įrenginį atvežti į jų atstovybę, perduoti atitinkamiems asmenims, dar kažką padaryti, kad tik šis klausimas geranoriškai būtų išspręstas, tačiau joks kelias jiems netiko.

Man yra nesuprantama, kaip tokia kompanija, kuri turi savo atstovybę Lietuvoje, per 2 mėn. negali išspręsti, atrodo, tokios paprastos problemos? Suprantu, kad šiai „akcijai“ buvo pasitelktos trečiosios šalys ir galbūt jos yra kaltos dėl susidariusios situacijos, tačiau argi neturėtų pati „Samsung“ kompanija atsakingiau rinktis tiekėjus ir matant, kad problemos išspręsti nepavyksta, imtis tam tikrų veiksmų.

Manau, kad ši situaciją yra grubus vartotojo teisių pažeidimas. Įdomu, kiek dar yra tokių nukentėjusių asmenų kaip aš, nes kompensacija už seną telefoną galėjo siekti iki 450 Eur, o sutikime, tokia suma yra tikrai nemenka. (Mano atveju ir 200Eur yra labai didelė suma).

Kadangi jau visiškai praradau viltį, kad ši situacija bus kaip nors išspręsta, esu priverstas griebtis viešumos. Linkiu kiekvienam netylėti, kuris galbūt panašiai yra apgautas ir patyręs tiesioginius nuostolius.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Komentuoja „Samsung“ komunikacijos atstovė Eglė Tamelytė

Klientų nuomonė mums yra labai svarbi, todėl apgailestaujame, jog šį kartą procesas nebuvo toks sklandus, koks turėjo būti.

Mūsų partnerių, atsakingų už šios akcijos įgyvendinimą, teigimu, klientui laiškas buvo siųstas keletą kartų, tačiau dėl neaiškių priežasčių jis vis nepasiekdavo vartotojo. Kai kelis kartus iš naujo siųstą voką klientas atsiėmė „Omniva“ pakomate, jo siuntos numerio galiojimas buvo pasibaigęs.

Susisiekę su klientu, persiuntėme naują siuntos numerį. Vos tik gavę voką, pasirūpinsime, kad klientas atgautų jam priklausiančią nuolaidą.

Įvertink šį straipsnį
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Į restoraną Vilniaus senamiestyje užsukusią moterį išgąsdino ne tik kvapas, bet ir vaizdas (30)

Restorane „Forto dvaras“, esančiame pačioje Vilniaus širdyje – Pilies gatvėje, su šeima...

Pajuokauti sumanę Laisvės alėją rekonstruojantys darbininkai netikėtai pateko į kadrą (229)

Karštą vasaros dieną rekonstruojamoje kauniečių pamėgtos Laisvės alėjos dalyje vyko...

8 mėnesių draugiškas šuniukas ieško namų (2)

Dovanojamas 8 mėnesių draugiškas šuniukas. Jis gyvena kaime netoli Vilniaus, pririštas prie būdos.

Kaunietė apstulbusi: policija vyrą nubaudė, nes pažeidimas „pasirodė“ (219)

„Kas vyksta Kaune“ redakciją pasiekė, atrodo, neįtikėtina istorija. Skaitytoja pasakoja, kad...

Vilnietei užkliuvo ženkliukai nėščiosioms: kas toliau? Paženklinsime pensininkus ir svetimšalius? (82)

Nėščiosioms dalinami specialūs ženkleliai privertė vilnietę susimąstyti: ar tikrai žmonių...

Top naujienos

Po smūgio Karbauskiui – „valstiečių“ kirtis konservatoriams: minimos Langaičio, Kernagio ir Navickienės pavardės išlindo ir nauji LVŽS „skeletai“ (7)

Po to, kai Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) ištyrė ir nustatė, kad rinkimų kampanijos metu...

Pravieniškių audite – skandalinga informacija apie nuteistųjų gyvenimą žiemą (2)

Staiga kone perpus išaugusios komunalinio ūkio išlaikymo išlaidos, direktoriaus pavaduotojo...

Orai: artėja nauja šilumos banga (6)

Ketvirtadienį Lietuvos orus lems stiprėjantis aukšto atmosferos slėgio sūkurys. Kaip naktį, taip...

Gydytoja papasakojo, kaip geriausia gydyti pūslelinę: tepalai ir pleistrai – praeityje (96)

Tikriausiai ir jūs esate vienas iš tų, kuris asmeniškai jau susipažino su pūsleline ( herpės...

Taline puikiais įvarčiais pažymėtame Supertaurės finale triumfavo „Atletico“ (29)

Istorinis futbolo vakaras Estijoje neprisvilo: trečiadienį vakare Taline UEFA Supertaurės finale...

Šiaudiniškius siaubiančio vyro bijo visas kaimas: jis lyg tiksinti bomba (233)

Dar prieš kelis metus Šiaudiniškiuose gyvenantis Julius Švedas buvo pavyzdingas šeimos žmogus,...

Pakvietė į vakarienę restorane – išėjo su pirkiniu už 2 tūkst. eurų (238)

Kaip manote, kiek gali kainuoti pagalvė? O dvi pagalvės ir antklodė? Žurnalistų pagalbos...

Neringos Venckienės tėvas ėmėsi veiksmų: šį kartą dėl anūkės (506)

Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) kalėjime kalinčios Neringos Venckienės tėvas kreipėsi į...

Sostinėje pareigūnai per Žolinių reidą ne tik baudė, bet ir teikė pirmąją pagalbą (10)

Trečiadienį, Žolinių dieną, pareigūnai Vilniuje vos spėjo suktis – baudė neblaivius,...

Į restoraną Vilniaus senamiestyje užsukusią moterį išgąsdino ne tik kvapas, bet ir vaizdas (30)

Restorane „Forto dvaras“, esančiame pačioje Vilniaus širdyje – Pilies gatvėje, su šeima...