Atvažiavau i degalinę, užsipyliau dyzelinio kuro, įeinu į degalinės vidų, o ten žmonių nėra. Moteriškė, stovinti už kasos (gerokai per ryškiu makiažu ir violetinės spalvos lūpdažiu), su kažkuo kalbasi telefonu, nepatenkinta, kad „trukdau“, padeda ragelį.

Tada nužvelgia mane nuo galvos iki kojų ir pasisako iš širdies: „mašina juk ne tavo vardu registruota?“ Net lošteliu iš nuostabos, paklausiu, kodėl klausia, ir koks jos reikalas? Moteriškė neaiškiai kažką sumurma.

Iš pat ryto - sugadinta nuotaika, aptarnaujantis personalas, pasirodo, turi teisę į akis rėžti savo nuomonę apie klientus. Labai įdomu. Įdomu ir tai, ar labai apsidžiaugtų degalinės administracija savo pavaldinės smalsumu. Linkiu nesutikti tokių „smalsių“ žmonių, o tai moterėlei linkiu sėkmės gyvenime, nes matosi, kad jos trūksta, kaip, beje, ir korektiškumo.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Ar Lietuvoje tenka susidurti su nemaloniais pardavėjais, kitais aptarnavimo sferos darbuotojais? O gal pats dirbate aptarnavimo sferoje ir baisitės, kaip su Jumis bendrauja klientai? Savo mintimis galite pasidalinti žemiau: