aA
Tą lemtingąjį šeštadienį, kaip ir įprasta, atvykome visa šeima papietauti ir smagiai praleisti laiką. Su mumis buvo ir du vaikai: 3 metų sūnus ir 8 mėn. kūdikis vežimėlyje. Vyresnysis iškart nubėgo į kavinės žaidimų aikštelę, o mes, kaip ir anksčiau, atsisėdome prie stalo lauko pavėsinėje.
Kavinė „Premjera“
© Skaitytojo nuotr.

Šalia mūsų kitose dviejose pavėsinėse taip pat sėdėjo pietaujantys žmonės. Kadangi buvome išalkę, ilgai nelaukdamas ir be jokių priekaištų vyras pats nuėjo ir atsinešė meniu. Labai greit išsirinkom, ką valgysim, ir staiga sparčiu žingsniu atėjusi liekna, į uodegą surištais ilgais juodais plaukais padavėja mums pareiškė, kad čia mūsų neaptarnaus, turime eiti prie pat kavinės ant uždaros terasos, prie padengtų staliukų. Su vyru likom nesupratę ir net nespėjome visko išsiaiškinti, o padavėja, staigiai atsukusi mums nugarą, nuskuodė į kavinės vidų.

Apsidairėme aplink, ant kitų tuščių pavėsinių staliukų jokių rezervacijos ženklų nebuvo. Labai norėjome pietauti būtent pavėsinėje, iš kurios puikiai matėsi, ką veikia mūsų sūnus kavinės lauko žaidimų aikštelėje, o taip pat ir be jokio vargo pavežioti vėžimėlyje mažiausią vaiką po žaidimų aikštelės pievelę. Taigi turėjome dardėti su vežimu per akmenimis grįstą takelį prie pat kavinės sienos besišliejančios aptvertos terasos, kurioje stovėjo daug nedidelių padengtų staliukų. Tikrai buvo labai liūdna, kad iš čia jau nei vaiko nepavežiosi po pievelę, nei trimečio neprižiūrėsi aikštelėje... Priėjusi padavėja norėjo priimti užsakymą, tačiau vyras pirmiausiai pasiteiravo, kodėl mes negalime pietauti toje pavėsinėje.

Padavėja nepateikė svarių argumentų, o tik pasakė, kad aptarnauja tik prie padengtų staliukų. Iš tikro mums nekėlė jokio diskomforto tas „plikas“ nepadengtas staliukas, mielai būtume ir prie nepadengto pietavę. Bet kai paprašėme padavėjos pakviesti kavinės vadovę ar atsakingą asmenį, ši labai nemaloniai mums atsakė – „Nėra čia jokios vadovės“ – ir pasitraukė šalin kažką tvarkydama prie tuščio staliuko. Tada vyras paprašė atsakingo asmens kontaktinio numerio, po šio klausimo padavėja kažkodėl ypatingai susierzino ir štai ką ir jos išgirdome: „Viskas, prašau išeiti iš čia, mes jūsų nebeaptarnausime“. Šie žodžiai buvo adresuoti mums, be jokių užuolankų.

Po šios frazės likome be amo, nepratarę nei žodžio išėjome.

Prieš išvykstant nusifotografavau pavėsines, vienoje iš jų matosi svetingai sutiktas ir aptarnautas būrys lankytojų. Taip pat nufotografavau padavėją, kad prireikus galėtume įvardinti, kuri konkrečiai taip pasielgė, ir išėjau link automobilio. Dar nespėjus atsisėsti į mašiną atbėgusi ta pati padavėja man pagrasino, kad jei įdėsiu jos nuotraukas į internetą, šioji mane paduos į teismą.

Išvykome labai nusiminę ir nepavalgę, sunku buvo patikėti, kas įvyko, ir tuo pačiu labai keista, kad tokia paprasta istorija gali taip neįprastai baigtis. Aplinkiniai kavinės svečiai net nesuprato kas įvyko, nes incidentas buvo be jokių šaukimų, isterijų ar panašiai.

Kavinė „Premjera“ buvo viena mėgstamiausių mūsų vietų praleisti laiką su šeima. Šį rudenį ketinome čia švęsti ir vaiko krikštynas, visad manėme, kad šeimos su vaikais ypatingai čia laukiamos. Vykdavom čia į vieną pusę net 30 km, negailėdami nei savo laiko, nei kelionės išlaidų, kad galėtume ramiai papietauti, o vaikas tuo pačiu galėtų dar ir pažaisti. Labai gaila, tačiau šįkart viskas buvo veltui. Esame labai nusivylę personalo kultūra, aptarnavimu ir tokiu nesupratingumu. Tai buvo paskutinis kartas, kai lankėmės „Premjeroje“, daugiau to patirti nebenorėtume.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI skaitytojų skundą pakomentavo kavinės „Premjera“ direktorė Stefanija Kaseliauskienė:

„Atsiprašau tų žmonių už nekultūringą padavėjos aptarnavimą (ji buvo naujai įdarbinta darbuotoja), ji privalėjo aptarnauti klientus prie bet kurio staliuko, nesvarbu, ar jis buvo padengtas, ar ne. Šis klausimas buvo aptartas su kolektyvu, darbuotojai buvo įspėti, kad daugiau tokių konfliktinių situacijų nepasikartotų, o ši padavėja buvo nubausta. Dar karta atsiprašau tų žmonių už patirtą nemalonią situaciją. Aš tikiu, kad daugiau tokios situacijos mūsų kavinėje nepasikartos.”

Esate patyrę ką nors panašaus? Norite papasakoti, kokį aptarnavimą teko patirti jums? O gal dirbate aptarnavimo srityje, ir galite papasakoti apie tai, kokius klientus tenka sutikti? Savo mintimis galite dalintis el. paštu pilieciai@delfi.lt su prierašu „Kavinė“ arba žemiau. Įdomiausius pasakojimus ar patirtis publikuosime.

Įvertink šį straipsnį
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Vaikų iš Kelmės nutapytą spalvingą aitvarą - vėliavą pamatė ir Popiežius Pranciškus (1)

Visoje šalyje žinomų vaikų iš Kelmės nutapytą spalvingą aitvarą - vėliavą - „Gėlės...

Kaunietė tik išvažiavus popiežiui danguje pastebėjo keistą sutapimą (29)

Susirinkusieji į Kauno Santaką susitikti su popiežiumi, kuris aukojo šv. Mišias, užfiksavo...

Tapytojas Linas Kaziulionis padovanojo Visagino socialiniams globos namams svajonių paukštį

Visagino socialinės globos namai ilgus metus „nesididžiuodavo“ jų teritoriją supančia...

Motina įsitikinusi, kad tokio vaizdelio neturėtų būti trečiokų pratybose (65)

Baigėsi vasara, prasidėjo naujieji mokslo metai. Mokinukai sugužėję į savo klases, susitikę su...

Viena detalė IKI parduotuvėje sukėlė klausimų: ar tai leidžiama? (22)

DELFI vis gauna skaitytojų laiškų, kurie yra susirūpinę, ar Lietuvos prekybos tinklai tinkamai...

Top naujienos

Liudas Mažylis kandidatuos į Europos Parlamentą su konservatoriais atnaujinta 09.37 (182)

Antradienį Tėvynės Sąjungos – Lietuvos krikščionių demokratų ( TS–LKD ) pirmininkas...

Darželinukų mamos pyksta: vaikai grįžta alkani, o kainos šoktelėjo be jokio įspėjimo (604)

Kone pusantro šimto eurų – tokią sumą marijampolietė mama pamatė atėjusi pasiimti įmokos...

Statistikos piniginėje nejaučia: labiausiai atlyginimai kilo daugiausiai uždirbantiems (156)

Oficiali statistika skelbia, kad lietuvių piniginės pilnėja – atlyginimai auga sparčiausiai per...

Lietuvos automobilių parko rutina nesikeičia: ukrainiečiai naudotus iš gatvių šluoja net nenusiėmę numerių (13)

Auganti Lietuvos automobilių rinka susiduria su rutina: į mūsų šalį toliau masiškai vežamos...

Širinskienė nerimsta: prašo etikos sargų ištirti, ar Landsbergio veikla yra suderinama su jo statusu (411)

Seimo Teisės ir teisėtvarkos komiteto pirmininkė Agnė Širinskienė kreipėsi į Seimo etikos ir...

Vieta, kur saugomi visi Lietuvos miškai: tik po 80 metų bus galima pjauti šitą daigelį (12)

GRYNAS.lt nutarė aplankyti Dubravos medelyną ir pasižiūrėti, kaip rūpinamasi Lietuvos miškų...

Atvirame vandenyne išgyveno 49 dienas (10)

Vienas Indonezijos paauglys septynias savaites išgyveno bangų blaškomas vandenyje, kai nuo lyno...

Grybauskaitė apie kainas: neigiama verslo reakcija rodo, kad tiksliai pataikėme (150)

Neigiama verslo reakcija į siūlomas pataisas dėl kainų ir konkurencijos parodo, kad tai iš tiesų...

Popiežius atsisveikino su Lietuva (17)

Popiežius Pranciškus atsisveikino su Lietuva . Vilniaus oro uoste Katalikų bažnyčios vadovą...

Tragiškai žuvusios manekenės agentas Italijoje šokiruotas: tiesą apie jos mirtį žino visi, bet bijo sakyti garsiai (171)

Vos už keletos mėnesių sueis metai po modelio Dovilės Didžiunaitytės žūties, tačiau...