Nuomonių buvo įvairių, tačiau nepaisant to, ar myli šunis ir įsivaizduoji, kad tai tavo paties kūnas ir kraujas, ar jų tiesiog neapkenti, taisyklės yra vienodos – maisto prekių parduotuvėje gyvūnams ne vieta.

Sausio 12 d. vakare apsipirkinėjau „RIMI“, esančioje Jeruzalės g. 4 Vilniuje. Pastebėjau keletą panelių, kurios rankose turėjo pačių įvairiausių ir galbūt kiek neįprastų parduotuvės „RIMI“ asortimentui prekių: jų rankose mačiau didžiulį tortą, kažkokių mažmožių ir...šunį! Visos šypsojosi lyg niekur nieko, ir pro šalį praeinantys salės darbuotojai atrodo net nepastebėjo neįprasto savo parduotuvės lankytojo. Suprantu, kai išties turi tiek daug darbo ir jis tikrai nėra lengvas, darbuotojai, kurie turėtų būti atsakingi už tvarką parduotuvėje, neturėtų atlikti ir apsaugos darbuotojų pareigų.

Priėjusi prie informacijos skyriaus, paklausiau jaunutės pardavėjos Viktorijos, kur ir kam galėčiau pasiskųsti, kad ten, kur maisto produktai tiesiog guli neuždengti ir visiems ranka arba letena pasiekiami, buvo įneštas šuo. Pasakiau, kad esu alergiška šunims, ir man ši situacija yra išties nemaloni, tačiau jokiu būdu nereiškiu pretenzijų nei jai, nei kitiems salės darbuotojams. Man baigiant šią mintį, mes abi šunį ir jo palydoves pamatėme ir darbuotoja man paaiškino, kad problemos čia nemato, nes šuniukas yra šeimininkės rankose ir greit parduotuvėje nebebus, todėl nebėra ką jau ir daryti.

Vėl pasiteiravau, kur galėčiau pasiskųsti ir paprašiau pakviesti apsaugos darbuotoją, mano manymu, atsakinga už šį incidentą, ar administratorę, tačiau ši „RIMI“ darbuotoja jau kiek nepatenkintu balsu pareiškė, kad jie jokios skundų dėžės neturi ir jei noriu, galiu eiti pas apsaugą ir ką noriu, tą jiems ir sakyti. Tuomet apsisuko ir nuėjo prie kito kliento.

Nenorėčiau susitaikyti ir antrinti tiems bambekliams, kurie rėkauja „čia gi Lietuva, čia viskas ne taip, kaip kitur“. Manau, esame pakankamai išsilavinusi, subrendusi ir solidari tauta, ir bendros elgesio taisyklės turėtų galioti visiems.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Komentarą pateikė „Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių vadovė Giedrė Bielskytė:

„Iš tikrųjų pastaraisiais metais žmonės pradėjo dažniau namie laikyti mažus, rankinius šunelius, ir pageidauja juos atsinešti į parduotuvę. Mes ilgai svarstėme, kaip parduotuvėse užtikrinti higieną, nes sulaukėme labai daug prašymų leisti įsinešti į parduotuvę rankinius šunelius. Tad šiuo metu mūsų prekybos centruose galioja tvarka, kad mes leidžiame šunelį atsinešti į parduotuvę, jeigu pirkėjas augintinį laiko ant rankų, savo krepšyje arba specialiai tam pritaikytame krepšyje.

O dėl nemandagios pardavėjos labai atsiprašome. Ši pirkėja jau rašė mums į infoliniją – parduotuvės administracijai perduotas skundas, o pardavėja įspėta dėl nemandagaus aptarnavimo.“

Norite pasidalinti savo istorija ar pastebėjimais? Jūsų istorijų laukiame el.paštu pilieciai@delfi.lt. Taip pat mintis galite siųsti naudodamiesi žemiau esančia nuoroda:


Tapk DELFI Piliečio draugu „Facebook“ ir sek naujienas ant savo sienos!