aA
Tikriausiai nesuklysiu sakydama, jog daugeliui iš mūsų tenka naudotis taksi paslaugomis. Kai kuriems dažnai.
Suabejojo keleivius vežančios įmonės veikla: ar tai saugu?
© DELFI / Domantas Pipas

Registruotos taksi bendrovės Kaune turi savivaldybės transporto skyriaus licencijas (kiekvienas taksi automobilis), dispečerius, vadovus, vairuotojai įregistravę individualią veiklą, tad kasmet deklaruoja pajamas, moka mokesčius, pildo žurnalus, automobilių techninė apžiūra atliekama kas pusmetį.

Civilinės atsakomybės draudimas kainuoja brangiau, nes juk draudžiami keleiviai, t.y. mes, taksi paslaugų pirkėjai. Visai neseniai į Kauno taksi paslaugų rinką pateko mobilia programėle iškviečiama taksi įmonė, kurioje galima pradėti „dirbti“ priregistravus savo automobilį internetu, automobilį be jokių skiriamųjų ženklų, vairuotojas – bet kuris iš mūsų, nesvarbus jo stažas, keleivio saugumas, kelionės tarifas – kuro kainos savikaina.

Transporto priemonės būklė tokioje „įmonėje“ nesvarbi, civilinės atsakomybės draudimas taip pat nesvarbu. Ar Kauno miesto savivaldybei, mokesčių inspekcijai, „Sodrai“ – taip pat nesvarbios tokių vairuotojų pajamos ir išskaitos iš jų? Ar savivaldybės transporto skyriui taip pat nėra svarbu, kokiomis sąlygomis teikiamos taksi paslaugos?

Norėčiau sulaukti atsakymo, kaip apmokestinama tokia veikla?

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite paprieštarauti autoriui? Arba išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt.

Komentuoja „Taxify“ vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius

Taxify“ platformos pevežėjų vykdoma veikla yra apibrėžta Keleivių vežimo už atlygį lengvaisiais automobiliais ir lengvaisiais automobiliais taksi taisyklėse (V skyrius ir kt.) bei LR Kelių transporto kodekse.

Mūsų platforma vykdo absoliučiai visų kelionių automatinę registraciją sistemoje. Verta paminėti, kad daugiau nei 60 proc. atsiskaitymų vyksta mokėjimo kortelėmis t.y. be jokių grynųjų pinigų. Veikianti premijų kodų sistema skatina kuo daugiau keleivių rinktis būtent šį mokėjimo būdą. Ateityje tikimės, kad visos kelionės bus apmokamos būtent taip, kas užtikrintų dar didesnį skaidrumą ir patogumą.

Taip pat veikia vertinimo sistema, kuri leidžia klientams po kelionės palikti įvertinimą (nuo 1 iki 5 žvaigždučių) vairuotojui, o pastarieji taip pat gali įvertinti keleivį. Tokia sistema užtikrina keleivių bei vairuotojų saugumą ir greitai padeda identifikuoti probleminius vairuotojus ar keleivius. Verta pridėti, kad sistema net automatiškai blokuoja vairuotojus, kurių vidutinis vertinimas nukrenta žemiau 4.6. Tokiu atveju, mūsų darbuotojai susisiekia su vairuotojais ir bando padėti jiems pagerinti darbo kokybę.

Dauguma pavežėjų veikia pagal individualios veiklos pažymas ar turi įsisteigę UAB/MB ir tokiu būdų moka jiems privalomus mokesčius.

Dalis dokumentų, kurių reikia „Taxify“ pavežėjui:

1) Individualios veiklos pažyma;
2) Teistumo bei administracinių nuobaudų išrašas;
3) Automobilio deklaravimas, dėl keleivių vežimo už atlygį, miesto savivaldybėje.

|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Sveikiname Lietuvos vėliavos laimėtojus ir kviečiame pasigrožėti nuoširdžiausių nuotraukų albumu! (3)

Vasario 16-oji – visiems lietuviams brangi diena. Šia proga kvietėme visus skaitytojus dalyvauti...

Valentino rytą vilniečius nustebino ypatingas vaizdas Rotušės aikštėje: net nufotografavo (52)

Atrodė, kad Valentino diena įkvėpė vyrą romantiškam veiksmui Vilniuje. Bet viskas pasirodė...

Darželių komedija: tikras tėvas „nusirašė“, o mokestis auginantiems tėvams žvėriškai išaugo (96)

Mes su žmona ir dviem vaikais esame deklaravę savo gyvenamą vietą Kaune ir abu dirbame Kaune....

Pilietį supykdė pensijų kaupimo tvarka: svarbu atskirti mitus nuo tikrovės (69)

„Man labai įdomų, kur dar Europoje yra priverstiniai pensijų kaupimai? Kas čia per loterija?...

Dalelę Italijos parsivežę Marijonų gimnazistai kurs geresnę ateitį Lietuvoje

Po dviejų penkiolika, tyliai mirksi mus išlydinčios naktinės Marijampolės šviesos ir... opa!...

Top naujienos

Automobilių taršos mokestis dar neįsigaliojo, bet jau veikia: rinkoje pastebima pokyčių (147)

„Kalbos apie automobilių taršos mokestį galimai šiek tiek prisidėjo prie pokyčių Lietuvos...

Kokių vaiko pinigų tikisi ir daug, ir mažai uždirbantys tėvai (110)

Didžioji dalis Lietuvos gyventojų palaiko vaiko pinigus, ir tik mažesnioji mano, kad vietoj jų...

Gauti Kinijoje viešėjusio lietuvio mėginio rezultatai (82)

Pirmadienį į Kauno klinikinę ligoninę iš Alytaus atvežtas Kinijoje lankęsis vyras, kuriam buvo...

Londono Sičio perspektyvas po „Brexit“ temdo konfliktas (4)

Diskusijoms apie Europos kapitalo rinkų ateitį po „ Brexit “ iš esmės pavyko išvengti...

The Economist

Mokslininkai sudarė išsamiausią iki šiol genetinį vėžio žemėlapį

Jis atskleidžia, kaip sunku bus perprasti auglius.

Nuo koronaviruso mirė Uhano ligoninės direktorius (2)

Kinijoje nuo koronaviruso mirė Uhano ligoninės direktorius.

Deda tašką mistikai, kuri gaubia Bermudų trikampį (13)

Identifikavus beveik prieš šimtmetį pradingusio laivo nuolaužas buvo paneigta populiari sąmokslo...

Dėl koronaviruso Rusijoje pabrango daržovės (23)

Chabarovsko krašte ir Žydų autonominėje srityje dėl koronaviruso pabrango daržovės .

Paaiškino, kodėl sovietmečiu buvo drastiškai perauklėjami kairiarankiai ir kokios to pasekmės (71)

Visi, kurių moksleiviški metai sutapo su sovietmečiu, puikiausiai žino vieną keistenybę, kurią...

Po tyrimo paaiškėjo: ką daryti, kad laimėtumėte papildomus 10 metų be ligų (10)

Naujas tyrimas parodė – pakoregavus gyvenseną ir įgijus sveikų įpročių, moterims garantuoti...

|Maža didelių žinių kaina