Tikriausiai nesuklysiu sakydama, jog daugeliui iš mūsų tenka naudotis taksi paslaugomis. Kai kuriems dažnai.
© DELFI / Domantas Pipas

Registruotos taksi bendrovės Kaune turi savivaldybės transporto skyriaus licencijas (kiekvienas taksi automobilis), dispečerius, vadovus, vairuotojai įregistravę individualią veiklą, tad kasmet deklaruoja pajamas, moka mokesčius, pildo žurnalus, automobilių techninė apžiūra atliekama kas pusmetį.

Civilinės atsakomybės draudimas kainuoja brangiau, nes juk draudžiami keleiviai, t.y. mes, taksi paslaugų pirkėjai. Visai neseniai į Kauno taksi paslaugų rinką pateko mobilia programėle iškviečiama taksi įmonė, kurioje galima pradėti „dirbti“ priregistravus savo automobilį internetu, automobilį be jokių skiriamųjų ženklų, vairuotojas – bet kuris iš mūsų, nesvarbus jo stažas, keleivio saugumas, kelionės tarifas – kuro kainos savikaina.

Transporto priemonės būklė tokioje „įmonėje“ nesvarbi, civilinės atsakomybės draudimas taip pat nesvarbu. Ar Kauno miesto savivaldybei, mokesčių inspekcijai, „Sodrai“ – taip pat nesvarbios tokių vairuotojų pajamos ir išskaitos iš jų? Ar savivaldybės transporto skyriui taip pat nėra svarbu, kokiomis sąlygomis teikiamos taksi paslaugos?

Norėčiau sulaukti atsakymo, kaip apmokestinama tokia veikla?

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite paprieštarauti autoriui? Arba išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt.

Komentuoja „Taxify“ vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius

Taxify“ platformos pevežėjų vykdoma veikla yra apibrėžta Keleivių vežimo už atlygį lengvaisiais automobiliais ir lengvaisiais automobiliais taksi taisyklėse (V skyrius ir kt.) bei LR Kelių transporto kodekse.

Mūsų platforma vykdo absoliučiai visų kelionių automatinę registraciją sistemoje. Verta paminėti, kad daugiau nei 60 proc. atsiskaitymų vyksta mokėjimo kortelėmis t.y. be jokių grynųjų pinigų. Veikianti premijų kodų sistema skatina kuo daugiau keleivių rinktis būtent šį mokėjimo būdą. Ateityje tikimės, kad visos kelionės bus apmokamos būtent taip, kas užtikrintų dar didesnį skaidrumą ir patogumą.

Taip pat veikia vertinimo sistema, kuri leidžia klientams po kelionės palikti įvertinimą (nuo 1 iki 5 žvaigždučių) vairuotojui, o pastarieji taip pat gali įvertinti keleivį. Tokia sistema užtikrina keleivių bei vairuotojų saugumą ir greitai padeda identifikuoti probleminius vairuotojus ar keleivius. Verta pridėti, kad sistema net automatiškai blokuoja vairuotojus, kurių vidutinis vertinimas nukrenta žemiau 4.6. Tokiu atveju, mūsų darbuotojai susisiekia su vairuotojais ir bando padėti jiems pagerinti darbo kokybę.

Dauguma pavežėjų veikia pagal individualios veiklos pažymas ar turi įsisteigę UAB/MB ir tokiu būdų moka jiems privalomus mokesčius.

Dalis dokumentų, kurių reikia „Taxify“ pavežėjui:

1) Individualios veiklos pažyma;
2) Teistumo bei administracinių nuobaudų išrašas;
3) Automobilio deklaravimas, dėl keleivių vežimo už atlygį, miesto savivaldybėje.

Įvertink šį straipsnį
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Ar baisus etatinio mokytojų darbo apmokėjimo velnias?

Nė viena pastarojo dešimtmečio švietimo sistemos pertvarka nebuvo sulaukusi daugiau visuomenės...

I-asis Vilniaus rajono muzikos ir meno mokyklų styginių instrumentų ir akordeono etiudų konkursas „VIRTUOSSO“

Š. m. balandžio 14 d. Pagirių meno mokykloje vyko I-asis Vilniaus rajono muzikos ir meno mokyklų...

Ieško romantiško laiško autoriaus – nebegali užmigti naktimis (31)

Į DELFI redakciją kreipėsi DELFI skaitytoja Jurga, kuri gavo paslaptingą ir jausmingą laišką,...

Mažinamą „Statyk ir važiuok“ kainą vadina absurdu: bilietai turėtų būti piginami visiems (50)

Kiek girdėjau, nuo gegužės mėnesio Vilniuje, aikštelėse „ Statyk ir važiuok “ galima bus...

Pragaras autobuse: žmonės, kur jūsų kultūra? (150)

Rašau, nes esu pasipiktinusi situacija viešajame transporte . Kultūra, kultūra, žmonės, kur...

Top naujienos

Po mėnesio pokyčius pajus visi: labiausiai taisyklės keisis interneto vartotojams (6)

Po mėnesio pradėsiančias veikti naujas Europos asmens duomenų apsaugos taisykles pajus visi –...

VMI apgultis: deklaravimui liko vos kelios dienos (15)

Liko vos savaitė, kuomet gyventojai gali deklaruoti pajamas. Šį darbą pasilikę paskutinėms...

Aprūpino darbu, automobiliu ir butu kurorte: išskirtinės sąlygos kelia dar didesnių įtarimų (93)

Vyriausybei vis garsiau kabant apie valstybinių įmonių veiklos optimizavimą, aiškėja, kad kai...

Lietuvoje mįslingai daugėja pinigų iš Rusijos (450)

Daugiausia mūsų tautiečių yra Jungtinėje Karalystėje. Ilgai ir pinigų iš šios šalies į...

Petrauskienė išviešino nemalonią statistiką: Lietuvoje plyti juodosios zonos (31)

Lietuvos mokinių pasiekimų skirtumai savivaldybėse yra vieni didžiausių ne tik Europoje, bet ir...

LRT komisija susidūrė su netikėta kliūtimi: Seime jau yra pasiūlymų dėl baudų papildyta (124)

Seimo laikinoji tyrimo komisija Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos (LRT) veiklai tirti...

Pietų pertrauka vegetarų bare: džiaugėsi skaniais pietumis, bet pasigedo malonesnio aptarnavimo (1)

Einant Vilniaus Šv. Ignoto gatve ryškiai mėlynas vieno pastato fasadas tarp visų kitų neutralių...

Šiauliuose nuteista mirtinai 7 mėnesių kūdikį supurčiusi motina (9)

Šiaulių apygardos teismas kalta dėl septynių mėnesių dukters mirties trečiadienį pripažino...

Vešlia šukuosena Sasha Song džiaugėsi neilgai – atlikėjui pavogė priklijuojamus plaukus (111)

Didžiojoje „Eurovizijos“ scenoje savo jėgas išbandęs atlikėjas Sasha Song daugelį metų...

Macrono ir jo žmonos garbei – prabangi vakarienė Baltuosiuose rūmuose Trumpas sulaužė tradiciją (115)

JAV prezidentas Donaldas Trumpas ir jo žmona Melania antradienį surengė banketą Prancūzijos...