Tikriausiai nesuklysiu sakydama, jog daugeliui iš mūsų tenka naudotis taksi paslaugomis. Kai kuriems dažnai.
© DELFI / Domantas Pipas

Registruotos taksi bendrovės Kaune turi savivaldybės transporto skyriaus licencijas (kiekvienas taksi automobilis), dispečerius, vadovus, vairuotojai įregistravę individualią veiklą, tad kasmet deklaruoja pajamas, moka mokesčius, pildo žurnalus, automobilių techninė apžiūra atliekama kas pusmetį.

Civilinės atsakomybės draudimas kainuoja brangiau, nes juk draudžiami keleiviai, t.y. mes, taksi paslaugų pirkėjai. Visai neseniai į Kauno taksi paslaugų rinką pateko mobilia programėle iškviečiama taksi įmonė, kurioje galima pradėti „dirbti“ priregistravus savo automobilį internetu, automobilį be jokių skiriamųjų ženklų, vairuotojas – bet kuris iš mūsų, nesvarbus jo stažas, keleivio saugumas, kelionės tarifas – kuro kainos savikaina.

Transporto priemonės būklė tokioje „įmonėje“ nesvarbi, civilinės atsakomybės draudimas taip pat nesvarbu. Ar Kauno miesto savivaldybei, mokesčių inspekcijai, „Sodrai“ – taip pat nesvarbios tokių vairuotojų pajamos ir išskaitos iš jų? Ar savivaldybės transporto skyriui taip pat nėra svarbu, kokiomis sąlygomis teikiamos taksi paslaugos?

Norėčiau sulaukti atsakymo, kaip apmokestinama tokia veikla?

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Norite paprieštarauti autoriui? Arba išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt.

Komentuoja „Taxify“ vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius

Taxify“ platformos pevežėjų vykdoma veikla yra apibrėžta Keleivių vežimo už atlygį lengvaisiais automobiliais ir lengvaisiais automobiliais taksi taisyklėse (V skyrius ir kt.) bei LR Kelių transporto kodekse.

Mūsų platforma vykdo absoliučiai visų kelionių automatinę registraciją sistemoje. Verta paminėti, kad daugiau nei 60 proc. atsiskaitymų vyksta mokėjimo kortelėmis t.y. be jokių grynųjų pinigų. Veikianti premijų kodų sistema skatina kuo daugiau keleivių rinktis būtent šį mokėjimo būdą. Ateityje tikimės, kad visos kelionės bus apmokamos būtent taip, kas užtikrintų dar didesnį skaidrumą ir patogumą.

Taip pat veikia vertinimo sistema, kuri leidžia klientams po kelionės palikti įvertinimą (nuo 1 iki 5 žvaigždučių) vairuotojui, o pastarieji taip pat gali įvertinti keleivį. Tokia sistema užtikrina keleivių bei vairuotojų saugumą ir greitai padeda identifikuoti probleminius vairuotojus ar keleivius. Verta pridėti, kad sistema net automatiškai blokuoja vairuotojus, kurių vidutinis vertinimas nukrenta žemiau 4.6. Tokiu atveju, mūsų darbuotojai susisiekia su vairuotojais ir bando padėti jiems pagerinti darbo kokybę.

Dauguma pavežėjų veikia pagal individualios veiklos pažymas ar turi įsisteigę UAB/MB ir tokiu būdų moka jiems privalomus mokesčius.

Dalis dokumentų, kurių reikia „Taxify“ pavežėjui:

1) Individualios veiklos pažyma;
2) Teistumo bei administracinių nuobaudų išrašas;
3) Automobilio deklaravimas, dėl keleivių vežimo už atlygį, miesto savivaldybėje.

Įvertink šį straipsnį
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Gyvūnų gelbėtojams svyra rankos: gatvėje rado daug apleistų sergančių kačiukų (5)

Kokiame gyvenimo etape taip lengvai pametamas žmogiškumas? Kas turi nutikti žmogui, kuris lengva...

Po Kaune praūžusios liūties – šūsnys valstybinių numerių (2)

Antradienį Kauną merkė nepaprastai smarkus lietus. Jo padariniai – ne tik gatvėse...

Į restoraną Vilniaus senamiestyje užsukusią moterį išgąsdino ne tik kvapas, bet ir vaizdas (44)

Restorane „Forto dvaras“, esančiame pačioje Vilniaus širdyje – Pilies gatvėje, su šeima...

Pajuokauti sumanę Laisvės alėją rekonstruojantys darbininkai netikėtai pateko į kadrą (231)

Karštą vasaros dieną rekonstruojamoje kauniečių pamėgtos Laisvės alėjos dalyje vyko...

8 mėnesių draugiškas šuniukas ieško namų (2)

Dovanojamas 8 mėnesių draugiškas šuniukas. Jis gyvena kaime netoli Vilniaus, pririštas prie būdos.

Top naujienos

Emigrantų šeimos tragedijos dalyviai paprašė išklausyti ir kitą pusę: prabilo apie girtavimus ir palaidą gyvenimą (39)

Po to, kai Lietuvoje atostogavęs vienuolikametis berniukas buvo slapta išgabentas į Vokietiją,...

Po kelionės į Graikiją suprato, kodėl Lietuvai reikia mokamų paplūdimių (10)

Mokami paplūdimiai yra viso pasaulio ateitis, nes juose yra visko, apie ką svajoja poilsiautojai....

Klaipėdiečių kantrybė trūko: juodos dulkės skverbiasi į būstus, vaikai ėmė kosėti (159)

Šiaurinėje Klaipėdos miesto dalyje gyvenantys klaipėdiečiai nori uždrausti vienai didžiausių...

Mirė soul muzikos karalienė Aretha Franklin: 76-erių žvaigždę palaužė vėžys (1)

Muzikos pasaulį sudrebino naujiena: mirė 76-erių soul muzikos karalienė Aretha Franklin, praneša...

„DELFI dėmesio centre“ taip pat galės matyti BTV ir „Info TV“ žiūrovai (84)

Nuo rugpjūčio 27 d. DELFI TV eteryje pradedama rodyti laida „DELFI dėmesio centre“, kurią ves...

Ušackas kreipėsi į Lietuvos žmonės: klausia, ar jam verta dalyvauti prezidento rinkimuose balsavimas (99)

Diplomatas Vygaudas Ušackas kreipėsi į Lietuvos žmones klausdamas, ar jam tikslinga būtų...

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl Emilio Vėlyvio rengtos provokacijos bažnyčioje (108)

Neįprastu būdu Žolinių šventę paminėti sugalvojo režisieriaus Emilio Vėlyvio naujausio...

Sąlygos darželyje kelia siaubą: užtrukus remontui vaikai priversti patalpomis dalintis su statybininkais (1)

Vasarą veikiančiuose Panevėžio lopšeliuose-darželiuose vienu metu bando išsitekti ir mažieji,...

Treneris Artur Swan apie lietuviškas kūnų transformacijas „prieš ir po“: visa tai – apgaulė (3)

Treneris, sveikos gyvensenos ir mitybos specialistas Artur Swan piktinasi internetą užplūdusiomis...

Juodasis ligoninių sąrašas: kol kas nėra, bet netruks atsirasti (30)

Neplanuojama naikinti ligoninių ir jokio juodojo sąrašo nėra, LRT RADIJUI tvirtina Sveikatos...