Prieš Kalėdas dovanas dažnas rinkosi pirkti internetu, taip ne tik siekiant išvengti eilių, bet ir naudojantis geresnės kainos pasiūlymais. Vis dėlto ne visi savo užsakytų prekių sulaukė.
Į „Delfi“ kreipėsi skaitytoja Irina, kuri, apsipirkusi elektroninėje parduotuvėje liko ir be prekės, ir be pinigų, nors buvo žadama juos grąžinti. Tuo metu Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) sako, kad dėl šios parduotuvės skundų sulaukia jau ne pirmą kartą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)