DELFI publikavus skaitytojos pasakojimą apie viename salone ją aptarnavusią išsiblaškiusią konsultantę, savo patirtimi panoro pasidalinti ir Gėnė iš Šiaulių. Moteris prisiminė, kaip jai nepavyko į saloną grąžinti netikusio telefono, nors iš pradžių apie tai su pardavėja ir buvo susitarusi. Norite pasidalyti savo patirtimi? Rašykite el.p. pilieciai@delfi.lt!
© DELFI / Šarūnas Mažeika

Skaitytojos istorija paskatino mane prisiminti prieš dvejus metų man nutikusį įvykį. Visa tai įvyko Šiauliuose. Vyras turėjo seną „Nokia“ telefoną (ne išmanųjį ir „ne pirmos jaunystės“) , bet jam suskilo aparato ekranas. Vyras dirba vairuotuoju ir naudojasi laisvų rankų įranga. Mums jau daugiau nei 40-imt, todėl tas naujas technologijas ne taip greitai perprantame kaip jaunimas.

Užsukome į vieną saloną, pasakėme jaunai konsultantei kad mums reikia tokio telefono, kad veiktų laisvų rankų įranga. Aišku, pagalvojau, kad jei jau tame sename telefone ji yra, tai naujame tikrai bus, nes pamačiau, kad parašyta, kad „Bluetooth“ yra. Ji mums pasiūlė naujesnį telefono modelį su didesniu ekranu, sakė, visi šituos perka, viskas tikrai yra.

Nusipirkom, tada sumokėjome apie 200 litų (apie 58 eurus). Parsinešę telefoną namo, pabandėme prijungti laisvų rankų įrangos priedus, bet to padaryti nepavyko (…).

Kitą dieną su visu supakuotu telefonu nuėjau atgal į saloną, pasakiau, kad pasiūlė ne tą, ko prašėme. Paprašiau arba priimti atgal, arba pakeisti į kitą, kad ir tektų primokėti. Pasakė, kad priims, bet turiu nunešti patikrinti telefono į garantinio aptarnavimo punktą, ar jo nesugadinau. Nunešiau į netoli esantį, sumokėjau 20 litų (apie 5,8 euro), palaukiau porą valandų, kol ji patikrino, ir gavau dokumentą, kad viskas tvarkoje. Nunešiau telefoną atgal į saloną, o ten pardavėja susiskambino su parduotuvės vedėja ir nusprendė, kad telefono nepriims, nes aparatai nekeičiami ir atgal nepriimami. Keista, kodėl to nepasakė iš karto ir dar privertė susimokėti tuos 20 litų.

Kitą diena kreipiausi į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, kur man paaiškino, kad telefoną turėjo priimti, nes jie suklydo, liepė visa tai surašyti ir nunešti salono vedėjai per 10 dienų. Nurodė, kad gavus atsakymą, turėtume vėl kreiptis į inspekciją. Deja, pritrūko laiko ir kantrybės, taip šitos kelionės ir nebaigiau, o telefonas liko gulėti namuose. Gal ir mes kalti, kad į saloną ėjome be jaunesnių patarėjų ar gimėme per anksti, bet saloną aplenkiu iš tolo...

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

DELFI kreipusis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą buvo nurodyta, kad telefonas yra priskirtinas prie negrąžintinų prekių – šis prekę gali priimti nebent geranoriškai.

Esate atsidūrę panašioje situacijoje ir norite pasidalyti savo patirtimi? Jūsų minčių laukiame elektroniniu paštu pilieciai@delfi.lt su prierašu „Patirtis“.


Įvertink šį straipsnį
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Veterinarą vadina monstru: tokį siaubą klinikoje patyriau pirmąkart (45)

Noriu pasidalinti apie A. Mockevičius veterinarijos gydykloje, Kaune, patirtą siaubą ir košmarą,...

Iš šeimos namų liko tik degėsių krūva ir neviltis: prašo Lietuvos gyventojų pagalbos (48)

Gegužės 20 d. vakare Juodupės miestelio Palangos gatvėje kilęs pražūtingas gaisras...

Nidoje užfiksavo grėsmingai atrodantį vabzdžių debesį (4)

DELFI skaitytojas praeitos savaitės trečiadienio vėlų vakarą užfiksavo danguje spiečių...

Kelyje – ekstremali situacija: nesitikėjo tokios greitos tautiečių reakcijos (35)

Noriu pasidžiaugti situacija, kuri parodo, kad Lietuvoje dar yra gerų žmonių, pasiryžusių...

Paprastas šeimos laimės receptas – šuo, katinas ir egzotiškasis driežas (9)

Aš visą savo gyvenimą labai mylėjau gyvūnus ir nuolatos juos globodavau, tik pasitaikius progai...

Top naujienos

Orai: po trumpo lietaus temperatūra pašėlusiai kils – galimas 30 laipsnių karštis (4)

Itin gražiais ir šiltais orais lepinusi gegužė nesiliaus mūsų stebinti ir toliau. Savaitės...

Odontologės įspėja: neatlikus įprastos procedūros, gresia baisios ligos ir byrantys dantys (141)

Kada paskutinį kartą jums buvo atlikta burnos higienos procedūra? Odontologės įspėja, kad...

Priverstinė emigracija į Norvegiją neatšaldė svajonės laimę kurti Lietuvoje (75)

Po studijų kelių įmonių biuruose dirbusi Vaida Juodževičiūtė metė sau iššūkį ir prieš...

6 priežastys atsisakyti „Chrome“ naršyklės (157)

Naršyklė yra nepakankamai saugi, greičiau iškrauna nešiojamojo kompiuterio bateriją, perduoda...

Druskininkų meras Ričardas Malinauskas užfiksuotas pikantiškoje vietoje (106)

Antradienio vakarą Druskininkų miesto meras Ričardas Malinauskas leido kartu su šimtais...

Mitais apipinti Balio paplūdimiai vilioja ir atstumia (9)

Balio salą gaubia daugybė senųjų ir modernių mitų. Vienas garsiausių – kad į šią salą...

DELFI skaitytojai atvėrė namų duris: pamatykite, kaip jie gyvena (19)

Konkursas „Interjeras, kurį sukūriau pats“ paskatino daugybę DELFI skaitytojų pasidalinti savo...

Kodėl meluojame, kalbėdami apie seksą? (10)

Daugybę metų visuomenėje gyvuoja stereotipas, bylojantis apie tai, kad vyrai turi gerokai daugiau...

Kilniaširdiškas keturmečio poelgis sugraudino daugelį (2)

Austinas Perine‘as, keturmetis iš Birmingamo, Alabamos valstijos, tapo tikra vietos įžymybe, kai...

Neišnaudotų resursų dar turintis Maksvytis: tikiuosi, duosime gerą kovą „Lietuvos rytui“

Klaipėdos „Neptūnas“ nors ne tiesiausiu keliu, tačiau galingu akordu užbaigė...