Kadangi daug dirbome, laiko keliauti daug neturėjome. Tačiau pavyko kruopščiau ištyrinėti Krk salą. Paaukojome vieną šeštadienį ir nepatingėjome su anksčiausiu autobusu nuvykti į Krk miestelį. Nuvykome ten vos prašvitus, kai miestas dar miegojo. Miestelis žavus, skaidrus vanduo, žydinčios gėlės, palmės, paplūdimiai, švelnus klimatas ir neapsakomai gražus senamiestis su senoviška varpine jo viduryje.
© Autoriaus nuotr.

Nusprendėme paėjėti pakrante ir pasigrožėti laukine gamta. Nors patogių keliukų nebuvo, tačiau tai mums nekliudė. Nuėjome apie 7 km miškų takeliais. Aptikome neapsakomų vietų su kerinčiomis turkio spalvos vandens įlankomis.

Po ilgo pasivaikščiojimo įkalbėjau Gretą pabandyti nutranzuoti iki kito miestelio. Žmonės gana draugiški, tad ilgai tranzuoti neteko. Nors jie nekalbėjo angliškai, tačiau „gestų kalba“ mums padėjo. Netrukus jau vaikštinėjome Vrbnik miestelio gatvėmis. Ten aptikome ir siauriausią pasaulyje gatvę! Pats miestelis dvelkia senove - siauros gatvės, pilna gėlių, laiptelių, bokštelių.

Kitaip tariant, tai mažas rojaus kampelis, apsuptas nematyto grožio gamtos, uolų ir krištolinio vandens. Spėjau ir išsimaudyti. Vanduo nešilčiausias, Gretai buvo per šalta, tačiau aš nusprendžiau pasimėgauti Adrijos jūros pramogomis.

Kroatija nėra iš tų šalių, kuriose klesti turizmas. Čia turizmas atėjo visai neseniai. Todėl turistinės informacijos apie lankomas vietas, maršrutus ar gidus čia sunkiai rasite.
Gamta čia mažai paliesta, tai ir daro šį kraštą unikaliu.

Venecija ir kelionė namo

Nejučiomis prabėgo 7 savaitės. Atėjo laikas keliauti namo. Kadangi internetas buvo ne toks jau dažnas svečias, kelionę namo planavome apie savaitę. Kelionės planas atrodė štai taip: Autobusas Rijeka – Triestas (Italija); traukinys Triestas – Venecija. Pora naktų Venecijoje. Traukinys Venecija – Milanas; traukinys Milanas – Bergamas; lėktuvas Bergamas – Vilnius.

Nors kelionė buvo gan sudėtinga su keliais lagaminais pašonėje, tačiau Venecija pateisino visus lūkesčius. Venecija - miestas – pasaka. Verta pamatyti bent kartą gyvenime. Dar dabar naktimis sapnuojasi. Kroatija buvo šalis su daug gamtos, o čia - visai kas kita. Kultūra, namai, žmonės, kanalai, gondolos, atmosfera. Tai gražiausias miestas, kokį iki šiol mums teko matyti. Galime pasidžiaugti, jog esame viena iš tų porų, kuri aplankė šį amžinai skęstantį, romantinėmis istorijomis apipintą miestą. Nežinau, ką ir bepridurti, nes žodžiais sunku nupasakoti – reikia pamatyti.

Likusi kelionė ėjosi sklandžiai. Važiuojant traukiniu turėjome progą pasigrožėti Alpių kalnais, kurie taip pat labai įspūdingi.

Ši savanorystė buvo ne tik puiki profesinė, bet ir naudinga ir nepamirštama gyvenimiška patirtis. Turėjome galimybę tobulinti savo profesinius įgūdžius bei anglų kalbą, taip pat tai buvo puiki proga pakeliauti ir praplėsti pažįstamų ratą. Dabar esame Lietuvoje, ieškome darbo ir esame atviri darbo pasiūlymams.

Įvertink šį straipsnį
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Tikėjosi pasinaudoti Pigu.lt akcija: prašau, kitąkart surašykite sąlygas iškart (158)

Kas nenori sutaupyti? Aš tikrai noriu, tuo labiau, kai vaikas taupytus pinigus nori išleisti...

Išgelbėtas Tutis skolingas neliko – savo išdaigomis praskaidrina ir niūriausią dieną (21)

Noras turėti katiną brendo jau ilgai. Buvo rudens vakaras ir su dukryte ėjome iš močiutės namo....

Išlaidos šokiruoja: vien būsto pritaikymas neįgaliesiems atsieina tūkstančius (7)

26 tūkst. eurų – tokią įspūdingą sumą tektų išleisti sveikam 28 metų vaikinui, jei...

Paprašė langus įdėjusios įmonės sutaisyti balkono duris – darbuotojai pasiūlė palaukti žiemos (27)

DELFI skaitytojas, norėjęs negarantiniu laikotarpiu sutaisyti sugedusią balkono durų spyną,...

Užfiksuota avarija Geležinio Vilko g. – posūkis į dešinę baigėsi nuostoliais (64)

Vairuotojo posūkis į dešinę paskutinę minutę baigėsi liūdnai – tiesiai važiavęs...

Tragedija, kuri lig šiol stovi akyse: šį nusikaltėlį privalome įkalinti iki gyvos galvos (12)

Laikas negydo žaizdų – kiekvieną dieną prieš akis stovi tragiškai pasibaigusios nakties...

Kaip sovietų gamybos „Concorde“ konkurentas virto viena didžiausių civilinės aviacijos nesėkmių (226)

Kai sovietų gamybos „ Concorde “ konkurentas 1971 metais per Paryžiaus aviacijos šou pirmą...

Vietoj emigracijos pasirinko Lietuvos kurortinį miestelį: kai jūs dirbate – mes čia ilsimės (45)

Vos keliems vasaros mėnesiams padirbėti kurorte, o po to galbūt emigruoti svarstęs šiaulietis...

Sugniuždytas tėvas ieško pagalbos: dukra griebėsi už nugaros ir šaukė iš skausmo (144)

Jau daugiau kaip mėnesį mažeikiškis Darius Lavickas sako gyvenantis kaip blogame sapne. Dukterį...

Stilingi ir atsipalaidavę programuotojai darbe vaikšto mūvėdami kojines (8)

DELFI Stilius praėjusį penktadienį apsilankė Vilniuje esančiame Izraelio bendrovės biure „ Wix...

Jubiliejiniame Dž. Butkutės koncerte Kaune – trikdžiai: teko stabdyti pasirodymą (16)

Likus mažiau nei pusvalandžiui iki Džordanos Butkutės koncerto pradžios Kaune, Nemuno saloje,...

Ant bangos: R. Berankis Maskvoje patiesė 29-ą pasaulio raketę ir žengė į finalą (80)

Maskvoje puikų žaidimą demonstruojantis Ričardas Berankis ( ATP -169) pateikė pačią...

Perversmas, po kurio milijonai liks bedarbiais (281)

„Trumpuoju laikotarpiu visos inovacijos žudo darbo rinką – nauja inovacija reiškia skausmą,...

Kas bus su orais Lietuvoje: lietus – dar ne pati blogiausia naujiena (16)

Lietuvai būdingas stiprus, ilgalaikis lietus , todėl kaltės dėl pastarojo laiko orų nederėtų...

Nuo Kuršių marių iki Vilniaus – ramybe ir kokybe dvelkiantis lietuviškos žuvies kelias (12)

„Neturite nieko iš mėsos? Tik žuvis ?“ – nepatikliai pasitikslina į žuvies restoraną...