Praėjusią savaitę į DELFI kreipėsi skaitytoja, pasipiktinusi „Iki“ parduotuvės lankstinuke esančia reklama.

Moteris pasakojo, kad ją pamatė prieš porą savaičių į pašto dėžutę gautame prekybos centro lankstinuke „Savaitėlė visiems“. „ Šio lankstinuko paskutiniame puslapyje puikavosi eilė savaitgalio pasiūlymų. Kaip tik namuose baigėsi aliejus, pagalvojau, kad gera proga pasinaudoti akcija ir jį (aliejus „Natura“ - DELFI) nusipirkti, nes ir kaina buvo reklamuojama tik 6,99 Lt vietoje 8,39 Lt“, - laiške rašė ji.

Skaitytoja sakė netoliese esančioje „Iki“ parduotuvėje įsigijusi keturis 1 l talpos aliejus butelius. Vis tik, grįžus į namus ir įdėmiau pasižiūrėjus į čekį, jai abejonių sukėlė per maža nuolaida. Kvite jai buvo pritaikyta 5,60 Lt nuolaida nuo visos sumos už aliejų - 35,96 Lt, bet čekyje nurodyta, kad ankstesnioji aliejaus kaina siekė ne 8,39 Lt, kaip nurodyta reklamoje, bet 8,99 Lt. Taigi, moteris akcijos metu už vieną butelį aliejaus sumokėjo 7,59 Lt vietoj 6,99 Lt – beveik 2,5 Lt daugiau, nei būtų turėjusi, už visus aliejaus butelius kartu.

Moteris sakė, jog pastebėjus netikslumą paprašė savo sutuoktinio nueiti į parduotuvę ir patikrinti, ar iš tiesų aliejaus kaina kortelėje prekybos salėje yra 6,99 Lt.

„Paprašiau savo vyro, kad jis nueitų dar kartą ir patikrintų kainą, nes gal aš kažką supainiojau ir blogai pasižiūrėjau. Deja, kaina prekybos salėje buvo ta pati kaip ir lankstinuke - 6,99 Lt už 1 litrą. Paklausus, ar kas nors yra iš administracijos (nes tai buvo sekmadienis ), kasininkė pakvietė apsaugininką. Paaiškinus situaciją, apsaugos darbuotojas, paėmęs salėje stovintį aliejaus butelį, nuskanavo – abejonių neliko, kaina buvo rodoma 7,59 Lt vietoj nurodytų salėje 6,99 Lt,“ - teigė laišką parašiusi moteris.


DELFI paprašė situaciją pakomentuoti prekybos centro atstovų. Pasak jų, didesnę kainą už aliejų pirkėja turėjusi sumokėti dėl techninės klaidos. „Esame sąžiningi pirkėjų atžvilgiu ir jokiu būdu nesiekiame jų klaidinti. Tokia situacija, kai pirkėjai buvo pritaikyta didesnė prekės kaina nei nurodyta, įvyko dėl techninės klaidos. Taikant akciją šįkart nuolaida buvo pritaikyta nuo klaidingos reguliarios prekės kainos šioje parduotuvėje. Jau atsiprašėme savo pirkėjos ir sugrąžinome jai permoką. Dėkojame, kad ji padėjo mums operatyviai ištaisyti klaidą, ir dedame pastangas, kad tokių klaidų ateityje išvengtumėme”, - sakė prekybos tinklo „Iki“ vykdomasis direktorius Darius Malakauskas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (65)