aA
Į DELFI kreipėsi nepatenkintas „Wolt“ klientas, kuris užsisakė picą iš „Jurgis ir Drakonas“, tačiau sunkiai rinko žodžius po to, kai pamatė, kokios būklės pristatytas maistas.
Pristatytų picų vaizdas klientą išmušė iš vėžių: tai siaubinga
© DELFI montažas

„Dar to nemačiau pristatant maistą į namus. Geros picerijos picas „Wolt“ atvežė tokiame formate, vienos net nėra, vėliau sakė vairuotojas ar dviratininkas, kuris vežė maistą: kažkas iškrito, nepykite. O antra pica, matosi nuotraukose, kaip išmesta, „skuduras“. Tiesiog daro gėdą „Jurgis ir Drakonas“ įvaizdžiui. Susisiekti neįmanoma – bendrauti tik chat'u. Siaubinga“, – piktinosi vyras.

Pristatytų picų vaizdas klientą išmušė iš vėžių: tai siaubinga
© DELFI skaitytojas

DELFI paprašė pakomentuoti šį nemalonų įvykį „Wolt“ atstovus. Įmonės rinkodaros vadovė Ieva Stonytė apgailestavo dėl tokios nemalanios kliento patirties.

Pristatytų picų vaizdas klientą išmušė iš vėžių: tai siaubinga
© DELFI skaitytojas

„Ačiū, jog atkreipėte dėmesį į šį išties nemalonų įvykį – tai, be abejonės, padeda mums įvertinti situacijas, kurios gali nutikti, ir, reaguojant į jas, tobulėti.

Mes, „Wolt“, visuomet prisiimame atsakomybę už patirtus nemalonumus, susijusius su užsakymais, ir atlyginame klientui padarytą žalą, nes laikomės aukščiausios kokybės standartų. Jūsų nurodytu atveju klientui pristatėme naują, kokybišką užsakymą per 15 minučių ir, kompensuodami nemalonią situaciją, pridėjome „Wolt“ kreditų.

Tokie įvykiai nutinka retai, tačiau keliame sau aukščiausius kokybės reikalavimus ir visuomet atsižvelgiame į kliento pageidavimus – vadinasi, grąžiname jam pinigus už užsakymą arba pristatome jį iš naujo. Visas, su „Wolt“ paslauga susijusias, situacijas sprendžia mūsų klientų aptarnavimas – į klientų užklausas sureaguojame greičiau nei per dvidešimt sekundžių. Lygiai taip pat nutiko ir šiuo atveju.

Kaip ir minėjau, labai apgailestaujame, jog klientui teko tokia nemaloni patirtis, bet patikiname, jog visad ieškome geriausio sprendimo susiklosčius panašioms situacijoms“, – teigė ji.

Tikisi, kad vieno žmogaus klaida

Picerijos „Jurgis ir Drakonas“ Procesų vadovė Giedrė Eiliakas DELFI nurodė, kad „Wolt“ programėle ir toliau pasitiki bei tikisi, kad tai tik tik vienetinis atvejis.

„Apgailestaujame dėl nemalonios „Wolt“ kliento patirties. Kepame autentiškas neapolietiškas picas, kasdien sulaukiame daug svečių iš užsienio, įskaitant iš Italijos, todėl mums kritiškai svarbu užtikrinti aukščiausią pas mus ruošiamo maisto kokybę. Kruopščią patikrą atliekame pradedant picos tešlos gamyba (kokybę prižiūri kelis dešimtmečius Neapolyje picą kepęs picos meistras) ir baigiant iškeptos picos įvertinimu bei atidavimu išvežti mūsų partneriams.

„Wolt“ yra vienas pagrindinių maisto pristatymo partnerių, pasirinkome juos kaip inovatyvius, veržlius, atsakingai savo darbą vertinančius šios rinkos dalyvius. Tikime, kad tai tėra atsitiktinis nesusipratimas ar tiesiog vieno žmogaus klaida“, – komentavo atstovė.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Akcijos neatitikimą patyrusi pirkėja: reikia žinoti, kuri kaina tikra (39)

Paskutinę gegužės dieną buvau prekybos centre. Bevaikščiodama pamačiau, jog nebloga akcija...

Moteris iš darbdavių sulaukė tik komentarų apie amžių: 50-mečius laiko atsilikėliais (187)

Rašau, nes labai skauda. Skaitau dar vieną ir dar vieną straipsnį, parašytą jaunų, protingų,...

Prašmatnus gyvenimas Panevėžyje – pamačius keptos duonos kainą atėmė žadą (142)

Dėžutėse parduodama kepta duona – mėgiamas užkandis. Panevėžiečiai, tiesa, stebisi...

Ko mus išmokė karantinas: finansų ekspertė pasakė paprastą formulę, kaip reiktų skaičiuoti pinigus (13)

Kas keisis atėjus pirmajam vasaros mėnesiui? Dabar jau aišku, kaip planuoti savaitės meniu,...

Norintiems kurti savo verslą, pasakė 4 žingsnių planą: tada įmanomi ir turtai, ir prabanga (22)

Verslumas – kone mistiškai skambantis žodis, daugeliui gan abstrakti sąvoka. Tačiau dauguma...

Top naujienos

Rusija grįžta prie kaimynių bauginimo: du signalai skirti ir Lietuvai (205)

Koronaviruso pandemijai slopstant Rusija , nepaisant augančių užsikrėtimo ir mirčių skaičių,...

Nesąžiningų vystytojų pinklės: susigundę gali likti su neegzistuojančiu būstu (4)

Nuosavo būsto įsigijimas gali tapti ne išpildyta svajone, o didžiuliu nuostoliu ir galvos skausmu....

Didžiausioms arabų ekonomikoms blogiausia jau praeityje: verslas prisitaiko

Verslo sąlygos trijose didžiausiose arabų pasaulio ekonomikose gegužės mėnesį prastėjo...

Matas Bytautas

Laimė (1)

Laimė, ne tik vienas labiausiai komercializuotų jausmų, kuris kraštutinėje savo melo formoje...

Ką daryti, jei vaikas mušasi: paaiškino, kas padės, o kada jau kreiptis į specialistus

Stebitės, kodėl jūsų mažylis piktas ir agresyvus? Galbūt vertėtų išsamiau pasidomėti šio...

Su žinomos atlikėjos buvusiu sutuoktiniu poruojama Goda Alijeva: dabar bet kuriam vyrui pavojinga su manimi susitikti (41)

Jau kurį laiką sklinda kalbos, kad grupės „69 danguje“ narė Goda Alijeva susitikinėja su...

Kas visgi yra šprotai: žuvies rūšis ar paruošimo būdas? (4)

Turbūt kiekvienas iš mūsų bent kartą gyvenime esame ragavę šprotų, net jei negalime pakęsti...

Gydytojos patarimai pravers kiekvienam: šios priemonės padės geriausiai apsisaugoti nuo erkių atakų

Prasidėjus vasarai vis daugiau žmonių susiduria su erkėmis. Tačiau apie šiuos kraujasiurbius dar...

|Maža didelių žinių kaina