aA
Į DELFI kreipėsi nepatenkintas „Wolt“ klientas, kuris užsisakė picą iš „Jurgis ir Drakonas“, tačiau sunkiai rinko žodžius po to, kai pamatė, kokios būklės pristatytas maistas.
© DELFI montažas

„Dar to nemačiau pristatant maistą į namus. Geros picerijos picas „Wolt“ atvežė tokiame formate, vienos net nėra, vėliau sakė vairuotojas ar dviratininkas, kuris vežė maistą: kažkas iškrito, nepykite. O antra pica, matosi nuotraukose, kaip išmesta, „skuduras“. Tiesiog daro gėdą „Jurgis ir Drakonas“ įvaizdžiui. Susisiekti neįmanoma – bendrauti tik chat'u. Siaubinga“, – piktinosi vyras.

Pristatytų picų vaizdas klientą išmušė iš vėžių: tai siaubinga
© DELFI skaitytojas

DELFI paprašė pakomentuoti šį nemalonų įvykį „Wolt“ atstovus. Įmonės rinkodaros vadovė Ieva Stonytė apgailestavo dėl tokios nemalanios kliento patirties.

Pristatytų picų vaizdas klientą išmušė iš vėžių: tai siaubinga
© DELFI skaitytojas

„Ačiū, jog atkreipėte dėmesį į šį išties nemalonų įvykį – tai, be abejonės, padeda mums įvertinti situacijas, kurios gali nutikti, ir, reaguojant į jas, tobulėti.

Mes, „Wolt“, visuomet prisiimame atsakomybę už patirtus nemalonumus, susijusius su užsakymais, ir atlyginame klientui padarytą žalą, nes laikomės aukščiausios kokybės standartų. Jūsų nurodytu atveju klientui pristatėme naują, kokybišką užsakymą per 15 minučių ir, kompensuodami nemalonią situaciją, pridėjome „Wolt“ kreditų.

Tokie įvykiai nutinka retai, tačiau keliame sau aukščiausius kokybės reikalavimus ir visuomet atsižvelgiame į kliento pageidavimus – vadinasi, grąžiname jam pinigus už užsakymą arba pristatome jį iš naujo. Visas, su „Wolt“ paslauga susijusias, situacijas sprendžia mūsų klientų aptarnavimas – į klientų užklausas sureaguojame greičiau nei per dvidešimt sekundžių. Lygiai taip pat nutiko ir šiuo atveju.

Kaip ir minėjau, labai apgailestaujame, jog klientui teko tokia nemaloni patirtis, bet patikiname, jog visad ieškome geriausio sprendimo susiklosčius panašioms situacijoms“, – teigė ji.

Tikisi, kad vieno žmogaus klaida

Picerijos „Jurgis ir Drakonas“ Procesų vadovė Giedrė Eiliakas DELFI nurodė, kad „Wolt“ programėle ir toliau pasitiki bei tikisi, kad tai tik tik vienetinis atvejis.

„Apgailestaujame dėl nemalonios „Wolt“ kliento patirties. Kepame autentiškas neapolietiškas picas, kasdien sulaukiame daug svečių iš užsienio, įskaitant iš Italijos, todėl mums kritiškai svarbu užtikrinti aukščiausią pas mus ruošiamo maisto kokybę. Kruopščią patikrą atliekame pradedant picos tešlos gamyba (kokybę prižiūri kelis dešimtmečius Neapolyje picą kepęs picos meistras) ir baigiant iškeptos picos įvertinimu bei atidavimu išvežti mūsų partneriams.

„Wolt“ yra vienas pagrindinių maisto pristatymo partnerių, pasirinkome juos kaip inovatyvius, veržlius, atsakingai savo darbą vertinančius šios rinkos dalyvius. Tikime, kad tai tėra atsitiktinis nesusipratimas ar tiesiog vieno žmogaus klaida“, – komentavo atstovė.

Įvertink šį straipsnį
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Abituriento įspūdžiai po anglų kalbos egzamino: pasijutau lyg man tyčia trukdytų (28)

Noriu pasidalinti patirtimi apie šiandienos anglų kalbos egzamino kalbėjimo dalį. Esu nusivylęs,...

Kuo aukščiau, tuo geriau: kaimynus įsiutino gražiausioje kiemo vietoje paliktas automobilis (48)

Vilniečiai, gyvenantys S. Stanevičiaus gatvėje, trečiadienio rytą išvydo nemalonų vaizdą –...

„Žalgirio“ gerbėjai eilėje prie bilietų praleido ne vieną valandą (11)

Antradienį prie Kauno „Žalgirio“ arenos nekantriausi krepšinio gerbėjai kelias valandas...

Peterboro lietuviai atšventė vasariškais orais pradžiuginusias Velykas

Pavasaris šiais metais pamiršo ir visai nepastebėtai aplenkė Angliją. Po žiemos, nieko...

Top naujienos

Siaubo naktis netoli Vilniaus: taip žiauriai nužudyto žmogaus dar nebuvo matę (152)

Taip žiauriai nužudyto vyro nei policijos pareigūnai, teismo medicinos ekspertai dar nebuvo matę...

Kirkilas ir Kubilius: į Zelenskio pergalę žiūrime viltingai, kaip ir į Ukrainos narystę ES 2027-aisiais (187)

Vienas pirmųjų iššūkių naujai išrinktam Ukrainos prezidentui Volodymyrui Zelenskiui bus...

Iš Zelenskio – griežtas atsakas Rusijai (683)

Išrinktasis Ukrainos prezidentas Volodymyras Zelenskis trečiadienį paragino paskelbti Maskvai...

Vasara artinasi: su 24 laipsniais šilumos atkeliaus ir lietaus debesys (2)

Ketvirtadienį pietų oro srautas į Lietuvą toliau plukdys šiltus orus. Tačiau jau pasirodys ir...

Liūdniau nei „Žalgiriui“: katalonai sutrypti savo pačių tvirtovėje (10)

„Barcelona“ tapo penktąja komanda, pralaimėjusia Eurolygos atkrintamųjų varžybų dvikovą...

Sunkūs laikai Lietuvos bitininkams: dėl išgyvenimo ir kainų kovoja su ukrainiečiais (186)

Lietuvos bitininkai , spaudžiami pigesnio importo ir vidaus konkurencijos, ieško būdų, kaip...

Daugybės žmonių ieškotas dingęs 19-metis rastas negyvas (35)

Trečiadienį, apie 14 val., Alytaus apskrities policija gavo pranešimą, kad žvejodamas Ilgio...

Fotografas įamžino pažastų plaukų nešalinančias moteris: tai gali būti labai gražu (102)

Iš Londono kilęs fotografas Benas Hopperis nufotografavo galybę pažastų plaukų nešalinančių...

Neurochirurgas žino, ką reiškia būti tarp gyvenimo ir mirties: dabar gelbėja žmonės, kuriuos ištinka panašios problemos papasakojo įsimintiniausią operaciją (24)

„Malonus, rūpestingas ir atidus ligoniams gydytojas. Jis savo energija, dėmesių ir šypsena...

Klasiškas De Colo pastūmė baskus prie prarajos krašto (4)

Eurolygos finalo ketverto šeimininkai rizikuoja virsti žiūrovais. Vitorijos „ Baskonia “...