Koksas į mūsų namus atkeliavo 2014 m. gruodžio 28 d. iš „Lesės“ prieglaudos, esančios Kaune. Nuo pat vaikystės esu pati didžiausia šuniukų mylėtoja. Tai buvo lemtingas rytas, kai su draugu nutarėme, kad norime šuniuko iš prieglaudos, ir nieko nelaukdami keliavome jo ieškoti.
Reda ir Koksas. Foto / Vytautas Stirbys
© Foto / Vytautas Stirbys

Kai nuvažiavome į prieglaudą, buvo labai sunku – daug akučių, daug žvilgsnių, kurie tikisi, kad pasirinksi būtent jį. Kad ir kaip norėjau, kad ir kaip buvo gaila, reikėjo išsirinkti vieną. Apžiūrėjome visus, su visais pasilabinome, pabendravome, bet kai pamačiau už stiklo 3 mažuliukus, išsigandusius, bijančius, neabejojau, kad vienas iš jų bus mūsų.

Nieko nelaukdama, vieną iš 3 paėmiau į glėbį ir išsinešiau, pasakiau, kad šis bus mūsų. Neįmanoma atpasakoti to jausmo, kai laikiau išrinktąjį ant rankų šalia savęs, tai buvo lyg magnetas, kurio nepavyksta atitraukti. Tuomet šuniukui buvo 4 mėnesiai. Pradžia buvo labai sunki – Koksas turėjo traumą, jis bijojo visų – žmonių, gyvūnų, daiktų. Jis matė, kaip kiti šunys sudraskė jo mamą.

Jeigu kalbėčiau apie išdaigas, kurias jis yra iškrėtęs, tikriausiai neužtektų vienos nakties viskam aprašyti. Bet labiausiai jis mėgdavo graužti baldus, batus, yra linkęs kerštauti, jeigu jam kažkas nepatiks ar nepasiimsi jo kartu, grįžęs lauk staigmenos.

Naktys būna įvairios: kartais sapnuoja ir pradeda urgzti ar aimanuoti, loti, nepatinka naktį būti užkabintam, tuoj pat parodo nepasitenkinimą. Rytais stebi, žiūri tiesiai į akis ir laukia, kada pasikviesime atsigulti šalia. Kadangi miega su mumis lovoje, leidžiame jam viską, kad kuo daugiau džiaugtųsi, kad būtų laimingas.

Iš pradžių buvo nelengva, kol ji priprato, įgavo mūsų pasitikėjimą, kol leido jį mylėti ir galiausiai pamilo mus. Šiandien Koksui – 2,5 metų. Esam lankę mokyklą ir net sudalyvavę „Lesės“ organizuotoje parodoje, kurioje užėmėme 2 vietą! Esame stiprūs, sveiki ir laimingi.

VšĮ „Gyvūnų gerovės iniciatyvos“ projekto „neBrisius.lt“ idėja užsikrėtė nuo Amerikoje vykusio „Why We Rescue“ ir, gavę idėjos autorių leidimą bei palaikymą, pradėjo analogišką ilgalaikį projektą Lietuvoje. Projekto metu fotografuojami žmonės su augintiniais, priglaustais iš prieglaudų ar gatvės, talpinamos jų laimingos istorijos, kurios, tikimės, užkrės vis daugiau ir daugiau žmonių! Prisijunk prie projekto „neBrisius.lt“! Dėl detalesnės informacijos kreipkitės el. paštu info@ggi.lt.

Įvertink šį straipsnį
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Kelyje – ekstremali situacija: nesitikėjo tokios greitos tautiečių reakcijos (30)

Noriu pasidžiaugti situacija, kuri parodo, kad Lietuvoje dar yra gerų žmonių, pasiryžusių...

Paprastas šeimos laimės receptas – šuo, katinas ir egzotiškasis driežas (9)

Aš visą savo gyvenimą labai mylėjau gyvūnus ir nuolatos juos globodavau, tik pasitaikius progai...

Apleistoje sodyboje rastas tarpukario laikraštis sujaudino iki ašarų (37)

DELFI skaitytoją Rokiškio r. rastas tarpukario laikraštis ir ten perskaitytas skelbimas Amerikos...

Skaitytojos namuose – keistas darinys: koks čia „ufonautų“ erdvėlaivis? (101)

Į DELFI redakciją kreipėsi moteris, balkone, o vėliau ir kambaryje pastebėjusi keistą darinį,...

„Žalgirio“ sirgalius jaučiasi apgautas – veltui išleido pinigus (41)

Visi krepšinio sirgaliai ypatingai laukia šio penktadienio. Žmonės planuoja rungtynes žiūrėti...

Penkiamečio tragedija: motina stojo ginti patėvio (41)

„Grasino įkišti pimpaliuką jam į užpakalį“, – toks kaltinimas buvo įrašytas byloje,...

Orai: pirmiau trumpi lietūs ir perkūnija, vėliau – įspūdinga šiluma

Artimiausiomis dienomis per šalį nuvilnis lietus, kai kur griaudės perkūnija, bus vos gaiviau....

Tėvo ligoninėje netekęs vyras: traktuoju tai kaip žmogžudystę ir aplaidų darbą (367)

Jūrininkas Tomas Zigmantavičius atostogų metu Klaipėdoje planavo atšokti artimųjų vestuves ir...

Dėl išskirtinės nuotraukos lietuvė tapo žinoma visoje Italijoje: mane tai papiktino (45)

Trejus metus Milane gyvenanti Gintarė Sutkevičiūtė vadina save sušių menininke. Ji kuria...

Lietuvių kelionė į Iraną: neleidžiama miegoti poromis, o viešbutyje karšta lyg dykumoje (88)

Mūsų šios dienos herojus – dar vienas iš pasaulio blogiukų – Irano Islamo respublika. Iranas...

Šalia Vilniaus įvyko didelė avarija: sužaloti 2 žmonės, viena vairuotojų girta atnaujinta 21.30 (63)

Magistraliniame kelyje A4 (Vilnius–Druskininkai), prie Paluknio miestelio, pirmadienio vakarą...

Oksana Pikul: Simas jau susirinko daiktus ir išsikraustė į Panevėžį (251)

Nuolatiniai išgėrinėjimai, nuo kelių dienų iki kelių savaičių trunkantys pasilinksminimai...

Tokio košmaro nė nesapnavo: nuomos nemokėjo, butą suniokojo, išsinešė viską (239)

Užsienyje gyvenanti Laura (vardas pakeistas, redakcijai žinomas – DELFI), grįžusi į nuomojamą...

Kas nutiktų, jei visi lėktuvo keleiviai prijungtų savo telefonus krautis? (13)

Šiuolaikiniai lėktuvai yra išties neįtikėtini technologiniai šedevrai. Tai – tarsi...

Tiesus kelias į „subobėjimą“ – sekso atsisakymas (20)

Bobos nėra lytis, nėra amžius, nėra kokia nors kita socialinė grupė. Tai sindromas. Diagnozė....