aA
Sugadintas lagaminas ir jame buvusi kosmetika – tokį nemalonų vaizdą teko pamatyti į Vilnių iš užsienio lėktuvu sugrįžusiai Aušrai (pavardė redakcijai žinoma – DELFI), kai ji nuskubėjo pasiimti savo bagažo į oro uostą. Merginos toks vaizdas per daug nenustebino – ji tikina mačiusi, kad su jos daiktais lėktuvą aptarnavusios antžeminio aptarnavimo įmonės darbuotojai elgėsi neatsargiai. Pasak kompanijos, dabar vykdomas įvykio tyrimas.
© DELFI skaitytojo nuotr.

Vilnių iš Didžiosios Britanijos per Lenkiją lėktuvais pasiekusi Aušra pasakojo skridusi oro linijomis „LOT“. Pasiekusi Lietuvos sostinę mergina tikino mačiusi, kaip atskridus jos lagaminai buvo mėtomi darbuotojų.

„Aišku, nepagautas – ne vagis, bet aš mačiau, kaip mano lagaminus mėto, – pasakojo Aušra. – Tik išėjusi iš lėktuvo priėjau prie to pačio darbuotojo ir pasakiau, kad kreipsiuosi į atitinkamas institucijas, jei mano lagaminai bus apvogti ar pan.“

Jau į oro uostą nuėjusi Aušra sakė pamačiusi, kad vienas lagaminas buvo visai sulūžęs, ant kito nebebuvo pusės plėvelės. Keleivės teigimu, oro uoste paklausus, kaip jai elgtis, iš pradžių buvo nurodyta kreiptis į tuos, kurie lagaminus mėtė, vėliau – į pamesto bagažo poskyrį.

„Ten dėl šito pradėjo bylą ir sakė kreiptis į oro linijas, ten užsiregistruoti. Manau, laukia ilga procedūra“, – sakė mergina, kol kas jokio atsakymo iš oro linijų nesulaukusi.

Aušra piktinosi susidariusia situacija. Pasak keleivės, nukentėjo ne tik jos lagaminas, bet ir jame buvę daiktai – kosmetikos pakuotės, tačiau dėl kompensacijos už jas mergina nesikreipė, nes abejoja, ar pavyks ją atgauti ir už sulaužytą lagaminą.

Kaip DELFI paaiškino Vilniaus oro uosto atstovai, kiekviena aviakompanija turi ją aptarnaujančią ir visomis procedūromis su lagaminais besirūpinančią antžeminio aptarnavimo įmonę. LOT oro linijų atveju, tai yra „Baltic Ground Services“.

Šios kompanijos atstovai portalui nurodė, kad informaciją apie incidentą jie yra gavę ir šiuo metu yra vykdomas įvykio tyrimas.

„Esame gavę informaciją apie incidentą ir apgailestaujame, jei keleivio bagažas ir turtas buvo apgadintas būtent Vilniaus oro uoste. Visos kelionės metu, keleivio bagažas buvo rūšiuojamas skirtingų antžeminio aptarnavimo bendrovių Londono Hitrou, Varšuvos Frederiko Šopeno ir Vilniaus tarptautiniuose oro uostuose. Nepaisant to, vadovaujantis vidiniais įmonės nuostatais, pradėtas tyrimas siekiant išsiaiškinti tikslias šio įvykio priežastis. Atsargumas yra vienas svarbiausių „BGS“ reikalavimų rūpinantis keleivių turtu, o pastebėjus bagažo apgadinimą, visuomet rekomenduojame kuo skubiau apie tai informuoti oro linijas. Aviakompanija artimiausiu metu susisieks su keleiviu, o apie „BGS“ vidinio tyrimo rezultatus keleivį informuosime asmeniškai“, – teigiama įmonės komentare.

DELFI taip pat kreipėsi ir į oro linijų „LOT“ atstovus, tačiau jie nurodė, kad apgailestauja, bet neteikia jokios informacijos, susijusios su keleiviais jų nuosavybe ar pretenzijomis.

Įvertink šį straipsnį
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Z KARTA: Lietuvoje startuoja Nacionalinė karjeros savaitė

Pirmadienį, laidoje „Z KARTA” viešės Nacionalinės karjeros savaitės ir iniciatyvos...

Aktyvus jaunimas Klaipėdoje: kokios čia galimybės? (1)

Karjeros galimybės Klaipėdoje – taip skamba Lapkričio 14 dieną vykęs renginys, kurį...

Atviras laiškas: Lietuva be mokytojų – jauni žmonės be ateities (45)

Leisk aš tau papasakosiu, kodėl tu niekada taip nieko ir nepasieksi.

Plungės kultūros centro folkloro ansamblis ,,Gondiga“ minės 30-ies metų kūrybinės veiklos sukaktį

Plungės kultūros centro folkloro ansamblis „ Gondinga “ yra vienas iš žinomiausių ir...

Gautas raštas įskaudino ilgametį ugniagesį: ar taip norima pasityčioti? (35)

Į DELFI redakciją kreipėsi nusivylęs ugniagesys , kuris jau ilgus metus dirba tokį darbą. Jį...

Top naujienos

Gyvai / DELFI Diena. Išskirtinis interviu su Veryga ir kodėl prezidentę sustabdė sugedęs lėktuvas (10)

Išskirtinis sveikatos apsaugos ministro interviu „DELFI Dienai“: kurios ligoninės bus...

Šimašiaus sprendimas užminė mįslę: liko tuščiomis kišenėmis ar išlošė aukso puodą? (66)

Vilniaus meras Remigijus Šimašius priėmė gan rizikingą sprendimą – likus visai mažai...

Aušra Maldeikienė ir Gitanas Nausėda turėjo ką pasakyti vienas kitam: jūs „durninate“ tautą (103)

Pirmadienio LNK laidoje „Yra, kaip yra“ 17 val. 35 min - pirmoji kandidatų į Lietuvos...

R.I.T.A. Marijampolės LEZ investicijų šleifas: kur nuteka valstybės ir investuotojų pinigų upės?

Valstybės kontrolė yra nustačiusi, kad LEZ – Laisvųjų ekonominių zonų - priežiūra...

Peikia galimybę važinėti su užsienietiška technine apžiūra: taip į kelius grįžta „lavonai“ (2)

Galimybė Lietuvoje užregistruoti naudotą automobilį, turintį galiojantį užsienyje atliktos...

Trumpo komentarai sukėlė internautų pašaipų bangą (16)

Socialinių tinklų vartotojai Suomijoje pirmadienį neslėpė nuostabos dėl Jungtinių Valstijų...

Lietuviai pasidalino į dvi stovyklas: ar brangtų prekės, jei prekybos tinklai sekmadieniais nedirbtų? (170)

Prekybos tinklų darbo laikas sekmadieniais – vis dar neišspręstas klausimas. Seime sprendimas...

Miške surado įtartinai sužymėtus medžius: ką visa tai reiškia? (37)

Vaikštinėjant miške, dažniausiai grožimasi natūralia gamta, mėgaujamasi grynu oru. Vasaros...

Paviešintos mįslingai dingusio povandeninio laivo liekanų nuotraukos (1)

Manoma, kad Argentinos karinių pajėgų laivas, prieš metus mįslingai pradingęs su 44 įgulos...

Naujas turistinis maršrutas Mažojoje Lietuvoje: šis kraštas nuo seno viliojo skanaus maisto gerbėjus (5)

Tilžės sūris, vofeliai, kafija – tai tik keli Mažosios Lietuvos skanėstai, apie kuriuos...