aA
Ką daryti, kai netyčia parduotuvės klientas nusiperka prekę su užklijuota klaidinga kaina, išmeta čekį, pasilieka tik nuolaidą suteikiantį papildomą kvitą, o klaidą pastebi jau namie? Tokioje situacijoje atsidūrė „IKI“ pirkėja – vėliau paprašiusi administracijos ištaisyti klaidą, nebuvo sutikta to padaryti.
© DELFI / Kiril Čachovskij

Moteris DELFI rašė, kad vienoje iš Vilniaus „IKI“ pirko jautienos kulninę ir nieko blogo neįtarė, kai už prekę susimokėjo.

„Mėsa buvo pigi ir dar buvo taikoma akcija. Ją suviniojo į „IKI“ firminį įpakavimą, užklijavo lipduką su informacija. Kitą dieną norėjau virti sriubą ir pamačiau, kad ant pakuotės lipduko užrašyta – „Varškės sausainiai“, o kaina – 5, 49 Eur/kg. Kartu buvo smagu ir apmaudu, akimirką sudvejojau, ar verta kreiptis, jog taip atsitiko. Gal geriau niekam nepasakoti, juk pati kalta, pati žiopla?“, – retoriškai klausė vilnietė.

Visgi ji apsisprendė nuvykti į tą pačią parduotuvę ir paprašyti ištaisyti klaidą, nors ir nebeturėjo čekio.

„Turėjau tik jo priedą su pirkimo data, adresu, pirkimo kodais ir kita informacija. Taip pat neišpakuotą pačią prekę su kodais ir rekvizitais. Deja, man buvo atsakyta, kad be pirkimo čekio negalima atsekti, ar aš iš tikrųjų taip nusipirkau“, – teigė pirkėja. Ji nesuprato, kodėl pateiktos informacijos buvo per mažai.

Vilnietė neslėpė kartėlio, kad nesulaukė supratingumo iš darbuotojų dėl neturėto čekio. Kitoje parduotuvėje, kai buvo įvykusi tokia pati klaida, jai skirtumą grąžino be jokių ginčų.

Prekybos tinklo „IKI“ viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė DELFI pranešė, kad apgailestauja dėl šio įvykio ir tikino, jog tai buvo žmogiškoji klaida.

„Apgailestaujame, kad mūsų prekybos tinklo „IKI“ parduotuvėje pirkėja, įsigijusi nurodytą prekę, tik namuose pastebėjo neteisingai įvestą jos kodą. Šiuo atveju turime pripažinti, kad įvyko žmogiškoji klaida, kurios metu prekės kodą kasoje įvedinėjusi darbuotoja sumaišė paskutinius kodo skaičius. Dar kartą pasikalbėjome su visais šios parduotuvės darbuotojais ir paprašėme būti atidesniais renkant prekės kodą kasoje“, – tvirtino ji.

B. Čaikauskaitė tuo pačiu nurodė, kad vadovaujantis prekių grąžinimo bendrosiomis taisyklėmis „IKI“ prekybos tinklo parduotuvėse, grąžinimas galimas tik tuo atveju, kuomet yra prekės įsigijimo čekis.

„Šiuo atveju suprantame ir pripažįstame, kad klaida įvyko dėl mūsų darbuotojo kaltės, todėl esame pasiruošę grąžinti pirkėjai sumokėtus pinigus. Dedame visas pastangas, kad tokia situacija nepasikartotų mūsų prekybos tinklo parduotuvėse. Tuo pačiu esame dėkingi savo pirkėjams, kurie padeda mums tobulėti ir kiekvieną dieną stengtis, kad jų apsipirkimo patirtis būtų pati geriausia“, – aiškino ji.

Viešųjų ryšių vadovė pažadėjo ištaisyti klaidą, jeigu nukentėjusi skaitytoja to panorės.

Pasidalink naujiena, istorija ar nuomone rašydamas el. p. pilieciai@delfi.lt.

Įvertink šį straipsnį
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Lietuvė įamžino protestus Vengrijos sostinėje (1)

Budapešte nuo trečiadienio vyksta daugiatūkstantinės protesto akcijos prieš darbo įstatymų...

Nufilmuota: į Lietuvą naktį atklydo netikėta viešnia (21)

Valstybinė sienos apsaugos tarnyba ( VSAT ) savo feisbuko paskyroje pasidalino vaizdo įrašu,...

Vasčio istorija: kažkodėl visi stebisi jo vardu (3)

Nuo pat vaikystės svajodavau apie šunelį, tačiau svajonė neišsipildė... Gyvenau kaime, todėl...

Mokiniai trečiadienį surengė piketą Šiauliuose (13)

Trečiadienį Šiauliuose 12 val. skvere prie miesto savivaldybės įvyko Šiaulių mokyklų...

Vilnietis pasipiktino: ar dėl kelių minučių verta rizikuoti gyvybe? (37)

Vilnietis, važiuodamas sekmadienį Mindaugo g. Vilniuje , buvo šokiruotas, kai vienpusio eismo...

Top naujienos

Netikėta: prieš šventes pigiausi maisto produktai šiemet pigesni (62)

Kainų palyginimo portalo „ Pricer.lt “ atliktas kainų tyrimas rodo, kad lapkričio mėnesį...

Į Lietuvą atkeliauja sniegas ir tikra žiema (53)

Sinoptikė Izolda Marcinonienė laidoje „DELFI Diena“ teigė, kad savaitgalį džiaugsimės...

Teisėsaugai – smūgis: teisėjai suabejojo, ar dėl 6 žmonių žūties nuteisė kaltą asmenį (31)

Net šešias gyvybes nusinešio gaisro sostinės Žirmūnų mikrorajono daugiabutyje byla pakrypo...

Baškienė apie nusivylimus politikoje: tokie dalykai Seime mane liūdina (142)

Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos ( LVŽS ) narė, Seimo pirmininko pirmoji pavaduotoja...

Vitas Vasiliauskas: pajamų nelygybės klausimas kitąmet tik aštrės (211)

Vyriausybės vykdoma mokesčių ir viešojo sektoriaus politika neprisideda prie pajamų nelygybės...

Masinė avarija Vilniuje: paralyžiuota Geležinio Vilko gatvė (131)

Penktadienį sostinėje, piko metu, Geležinio Vilko gatvėje, link Gerosios Vilties žiedo, įvyko...

Miunchene – itin gausios „Žalgirio“ gerbėjų gretos specialiai Krepšinis.lt iš Miuncheno (31)

Penktadienio vakaro Eurolygos rungtynėse Miuncheno „Audi Dome“ arenoje tikrai ryškiai bus galima...

Atsikirto Mauricui dėl Lietuvos pavadinimo „pigia“ (72)

Ekonomistas Žygimantas Mauricas paskelbė, kad Lietuva negaus pusės milijardo eurų Europos...

Lietuviai nuo Kalėdų karštinės ir gaminimo maratono bėga svetur (9)

„Yra žmonių stipriau įsikibusių į šventines tradicijas, jiems norisi šieno po staltiese ar...