Ką daryti, kai netyčia parduotuvės klientas nusiperka prekę su užklijuota klaidinga kaina, išmeta čekį, pasilieka tik nuolaidą suteikiantį papildomą kvitą, o klaidą pastebi jau namie? Tokioje situacijoje atsidūrė „IKI“ pirkėja – vėliau paprašiusi administracijos ištaisyti klaidą, nebuvo sutikta to padaryti.
© DELFI / Kiril Čachovskij

Moteris DELFI rašė, kad vienoje iš Vilniaus „IKI“ pirko jautienos kulninę ir nieko blogo neįtarė, kai už prekę susimokėjo.

„Mėsa buvo pigi ir dar buvo taikoma akcija. Ją suviniojo į „IKI“ firminį įpakavimą, užklijavo lipduką su informacija. Kitą dieną norėjau virti sriubą ir pamačiau, kad ant pakuotės lipduko užrašyta – „Varškės sausainiai“, o kaina – 5, 49 Eur/kg. Kartu buvo smagu ir apmaudu, akimirką sudvejojau, ar verta kreiptis, jog taip atsitiko. Gal geriau niekam nepasakoti, juk pati kalta, pati žiopla?“, – retoriškai klausė vilnietė.

Visgi ji apsisprendė nuvykti į tą pačią parduotuvę ir paprašyti ištaisyti klaidą, nors ir nebeturėjo čekio.

„Turėjau tik jo priedą su pirkimo data, adresu, pirkimo kodais ir kita informacija. Taip pat neišpakuotą pačią prekę su kodais ir rekvizitais. Deja, man buvo atsakyta, kad be pirkimo čekio negalima atsekti, ar aš iš tikrųjų taip nusipirkau“, – teigė pirkėja. Ji nesuprato, kodėl pateiktos informacijos buvo per mažai.

Vilnietė neslėpė kartėlio, kad nesulaukė supratingumo iš darbuotojų dėl neturėto čekio. Kitoje parduotuvėje, kai buvo įvykusi tokia pati klaida, jai skirtumą grąžino be jokių ginčų.

Prekybos tinklo „IKI“ viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė DELFI pranešė, kad apgailestauja dėl šio įvykio ir tikino, jog tai buvo žmogiškoji klaida.

„Apgailestaujame, kad mūsų prekybos tinklo „IKI“ parduotuvėje pirkėja, įsigijusi nurodytą prekę, tik namuose pastebėjo neteisingai įvestą jos kodą. Šiuo atveju turime pripažinti, kad įvyko žmogiškoji klaida, kurios metu prekės kodą kasoje įvedinėjusi darbuotoja sumaišė paskutinius kodo skaičius. Dar kartą pasikalbėjome su visais šios parduotuvės darbuotojais ir paprašėme būti atidesniais renkant prekės kodą kasoje“, – tvirtino ji.

B. Čaikauskaitė tuo pačiu nurodė, kad vadovaujantis prekių grąžinimo bendrosiomis taisyklėmis „IKI“ prekybos tinklo parduotuvėse, grąžinimas galimas tik tuo atveju, kuomet yra prekės įsigijimo čekis.

„Šiuo atveju suprantame ir pripažįstame, kad klaida įvyko dėl mūsų darbuotojo kaltės, todėl esame pasiruošę grąžinti pirkėjai sumokėtus pinigus. Dedame visas pastangas, kad tokia situacija nepasikartotų mūsų prekybos tinklo parduotuvėse. Tuo pačiu esame dėkingi savo pirkėjams, kurie padeda mums tobulėti ir kiekvieną dieną stengtis, kad jų apsipirkimo patirtis būtų pati geriausia“, – aiškino ji.

Viešųjų ryšių vadovė pažadėjo ištaisyti klaidą, jeigu nukentėjusi skaitytoja to panorės.

Pasidalink naujiena, istorija ar nuomone rašydamas el. p. pilieciai@delfi.lt.

Įvertink šį straipsnį
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

I-asis Vilniaus rajono muzikos ir meno mokyklų styginių instrumentų ir akordeono etiudų konkursas „VIRTUOSSO“

Š. m. balandžio 14 d. Pagirių meno mokykloje vyko I-asis Vilniaus rajono muzikos ir meno mokyklų...

Ieško romantiško laiško autoriaus – nebegali užmigti naktimis (30)

Į DELFI redakciją kreipėsi DELFI skaitytoja Jurga, kuri gavo paslaptingą ir jausmingą laišką,...

Mažinamą „Statyk ir važiuok“ kainą vadina absurdu: bilietai turėtų būti piginami visiems (50)

Kiek girdėjau, nuo gegužės mėnesio Vilniuje, aikštelėse „ Statyk ir važiuok “ galima bus...

Pragaras autobuse: žmonės, kur jūsų kultūra? (150)

Rašau, nes esu pasipiktinusi situacija viešajame transporte . Kultūra, kultūra, žmonės, kur...

Atsakymas Avuliui: siūlote atimti iš būsto pirkėjų galimybę rinktis (16)

Šią savaitę keliuose naujienų portaluose pasirodė straipsnis „ Arvydas Avulis : daugiabučių...

Top naujienos

Jasikevičius prakalbo apie serijos pabaigą, bet komandai turi sąlygą (43)

Kas prieš šešis mėnesius būtų pasakęs, kad Kauno „Žalgiris“ brausis į Eurolygos finalo...

Šlykšti kiaulystė: „Žalgirio“ krepšininką su pergale „pasveikino“ vagys (5)

Džiaugsmas įveikus Pirėjo „Olympiakos“ (Graikija) klubą ir priartėjus prie Eurolygos finalo...

Priklausomybė nuo sekso skelbiama pasiekusi epidemijos lygį: politikai mano, kad atėjo laikas tai sutvarkyti atlikite testą (556)

Kasdien galvojate apie seksą ir galbūt kone nuolat? O pačiu seksu užsiimti nepraleidžiate...

Pasakiškas vakaras Kaune ir „Žalgiris“ – per žingsnį nuo Eurolygos finalo ketverto (571)

Žalia sirgalių jūra dar nesibaigus rungtynėms traukė pergalės skanduotes: į namus po antrųjų...

„Olympiakos“ strategas skaičiavo aukas: žaidėjams teko leisti vaistų nuo skausmo

Belgradas pavojingai tolsta nuo Pirėjo „Olympiakos“ komandos: Eurolygos ketvirtfinalio serijoje...

Po naujausio Kim Jong Uno žingsnio – įspėjimas: tai spąstai (78)

Šiaurės Korėjos lyderiui vien susitikimas su JAV prezidentu yra didžiulis pasiekimas, nes taip...

Prieš vidurnaktį Telšių turguje užsiliepsnojo prekybos paviljonai (9)

Vėlų antradienio vakarą, 23.35 val., Bendrajame pagalbos centre skubios pagalbos telefono numeriu...

Įvertino Jasaičių santykius: ji – plėšrūnė, o jį traukia nuodėmingi malonumai (66)

Šeimos dramą išgyvenančių Simo ir Oksanos Jasaičių santykius nusprendė įvertinti garsus...

Valdžios malonė: suteiks vienkartinę galimybę susimokėti (58)

2019 metais gyventojai ir įmonės turės vienkartinę galimybę susimokėti „pamirštus“...

Salah šou UEFA Čempionų lygos pusfinalyje: „Liverpool“ įvarčių fiestoje pranoko „Romą“ (9)

Antradienio vakarą Liverpulio „Anfield“ stadione sužaistos pirmosios UEFA Čempionų lygos...