Vandens keitimo procedūra. Ok, suprantama. Praeinu dar po kiek laiko, tačiau vandens nė kiek nepadaugėję. Pažvelgiu laikrodin – 14.53 val, klausiu, kodėl gi žuvys be vandens.

Viena pirkėja klausia to paties irgi. Darbuotoja nemandagiai atrėžia, kad čia keičiamas vanduo. Stebiu situaciją, moteris puola skambinti kažkam telefonu, iš nugirstų frazių galima suprasti, kad kažkas sugedo, vandenį leidžia, tačiau vanduo išbėga, akvariume neužsilaiko. Vandens kiekis akvariume nedidėja. Klausiu, ką padarėte, kad žuvims lengviau būtų? Darbuotoja labai nemandagiai kalba, kad čia viskas gerai, vanduo keičiamas. Vandens akvariume vis tiek pat, ne daugiau.

Apeinu parduotuvėje ratą, 15.06 val. vėl prieinu prie akvariumo, vandens ne daugiau, 15.10 val. viena pardavėja ima su kibiriuku įpilti vandens iš krano. Kiek pamenu, prieš keletą mėnesių Šeškinės IKI perpildytas žuvimi akvariumas irgi buvo patekęs į DELFI ir internetą.

Suvokiu, jog akvariumai genda. Mane sujaudino, kad atsitikus bėdai, labai ilgai niekas nesiėmė priemonių, kad pagelbėtų žuvims, kol bus sutaisyta akvariumo įranga. Pardavėja ėmė pilti vandenį kibiriuku, tik kai pirkėjai paklausė, kur vanduo.

DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!

Prekybos tinklo „IKI“ viešųjų ryšių vadovas Andrius Petraitis:

„Visos „IKI“ tinklo parduotuvės, kuriose parduodame gyva žuvis, turi VMVT patvirtinimus gyvos žuvies prekybai bei griežtai laikosi visų gyvūnų gerovės reikalavimų: nuolat tikrinama bei kontroliuojama žuvų akvariumo temperatūra, laiku keičiamas vanduo, kontroliuojama vandens prisotinimo deguonimi įrangos veikla, priėmimo metu žuvys yra apsaugomos nuo temperatūros šoko. Taip pat griežtai prižiūrime akvariumo vandens prisotinimą deguonimi. Pirkėjo aprašytu atveju parduotuvėje dėl techninių nesklandumų buvo laikinai sugedęs akvariumas, tačiau pastebėjus gedimą, jis nedelsiant buvo pašalintas ir šiuo metu akvariumas vėl puikiai veikia. Dedame visas pastangas, kad daugiau panašių atvejų nepasikartotų.“