Vis dėlto paskutinis atvejis peržengė mano kantrybės ribas. Ne tiek skirtumas tarp kvito ir kainoženklio (kuris dėl dviejų prekių sudaro nepilnus 4 Eur), kiek personalo nenoras ir negebėjimas tinkamai spręsti problemą. Tinkamai, tai yra parduoti prekę už tokią kainą, kuri yra nurodyta.

Vasario 14 dienos pavakare užsukau į IKI nusipirkti produktų šventinei vakarienei, į prekių krepšelį papuolė ir du ryšulėliai smidrų. Kainoženklyje aiškiai nurodytas pavadinimas „Žaliųjų smidrų ryšulėlis“, kaina – 2.99 Eur. Prekė ir pateikiama tokiose pakuotėse, jokių minčių, kad kaina galėtų būti ne tos prekės ar neteisingai nurodyta nekilo. Šiek tiek nustebau kasoje sumokėjęs kiek daugiau nei 20 Eur už visus pirkinius. Po minutėlės, peržvelgęs kasos kvitą, pamačiau, jog smidrai kainuoja 4.99 Eur. Kadangi skirtumas iš tiesų nėra mažas (pirkau du ryšulėlius), kreipiausi į kasininkę dėl įvykusios klaidos. Kasininkė pasiūlė kreiptis į infocentrą, centro darbuotojas pasikvietė pamainos vadovę. Tiek kasininkas, tiek vėliau pakviesta pamainos vedėja aiškiai pripažino – taip, tai yra klaida, senas kodas, sena kaina. Pasiūlytas sprendimas buvo grąžinti prekes ir atgauti pinigus. Man paaiškinus, kad prekių grąžinti nenoriu, o noriu nusipirkti už etiketėje nurodytą kainą, buvo atsakyta, kad tokios galimybės nėra. Į argumentus, kad prekės pardavimas už kainoženklyje nurodytą kainą yra ne galimybė, o pardavėjo pareiga, atsižvelgta nebuvo.

Kainų skirtumą kainoženklyje ir kvite galiu suprasti – visur dirba žmonės, gali pasitaikyti klaidų. Nesu kamuojamas paranojos, jog visi prekybininkai mus, klientus, bando apgauti. Juk gali darbuotojas tiesiog laiku nepakeisti kainos etiketės. Tačiau kas nuteikia itin nemaloniai – tai nenoras pripažinti klaidos ir tinkamai ją ištaisyti. Nepakeistas kainoženklis galimai yra žmogiška klaida, tuo tarpu atsisakymas parduoti prekę už nurodytą kainą, jau yra sąmoningas kliento klaidinimas.

Dėl šios situacijos teko kreiptis ir atsiliepimai@iki.lt elektroniniu paštu, permokėtus pinigus pažadėjo grąžinti.

Labai gaila savo laiko ir nervų, gaištamų tokios smulkmenoms taip sudėtingai spręsti, tačiau kas gi kitas, jeigu ne patys, pakovosime už savo teises.

Komentuoja prekybos tinklo IKI Komunikacijos vadovė Berta Čaikauskaitė

Apgailestaujame, kad mūsų prekybos tinklo parduotuvėje pirkėjas, įsigijęs minimą prekę, kasoje pamatė kitą kainą nei nurodyta kainolapyje. Prekių kainos yra keičiamos centralizuotai, atspausdintų kainolapių sudėliojimas lentynose yra darbuotojų atsakomybė ir, deja, žmogiškųjų klaidų čia ne visada pavyksta išvengti, tačiau visada stengiamės jas išspręsti pirkėjo naudai. Taip nutiko ir šiuo atveju, tačiau su pirkėju susisiekėme asmeniškai, dar kartą jo atsiprašėme dėl nemalonios patirties mūsų parduotuvėje ir grąžinsime pinigus.

Dedame visas pastangas ir nuolat kalbamės su savo darbuotojas, juos apmokome, kad tokių situacijų pavyktų išvengti arba jų būtų kuo mažiau. Vis tik, pastebėjus kainos neatitikimą ar nekokybišką prekę, pirkėjus visuomet raginame su pirkimo čekiu kreiptis į parduotuvės administraciją arba susisiekti nemokama infolinija 8 800 11 454.