aA
Kone kasdien apsiperku prie namų esančioje Kauno „Saulėtekio“ IKI, ir tikrai ne kartą yra tekę pastebėti kainos skirtumus tarp kainoženklio ir pirkimo kvito. Paprastai tai būna nedidelė suma, ir suprasdamas, kad žmonės daro klaidas, taupydamas savo laiką ir nervus, teisybės neieškau.
© DELFI montažas

Vis dėlto paskutinis atvejis peržengė mano kantrybės ribas. Ne tiek skirtumas tarp kvito ir kainoženklio (kuris dėl dviejų prekių sudaro nepilnus 4 Eur), kiek personalo nenoras ir negebėjimas tinkamai spręsti problemą. Tinkamai, tai yra parduoti prekę už tokią kainą, kuri yra nurodyta.

Pirkėją „Iki“ darbuotojai nuteikė nemaloniai: kodėl negalėjau susimokėti už nurodytą kainą?
© DELFI skaitytojas

Vasario 14 dienos pavakare užsukau į IKI nusipirkti produktų šventinei vakarienei, į prekių krepšelį papuolė ir du ryšulėliai smidrų. Kainoženklyje aiškiai nurodytas pavadinimas „Žaliųjų smidrų ryšulėlis“, kaina – 2.99 Eur. Prekė ir pateikiama tokiose pakuotėse, jokių minčių, kad kaina galėtų būti ne tos prekės ar neteisingai nurodyta nekilo. Šiek tiek nustebau kasoje sumokėjęs kiek daugiau nei 20 Eur už visus pirkinius. Po minutėlės, peržvelgęs kasos kvitą, pamačiau, jog smidrai kainuoja 4.99 Eur. Kadangi skirtumas iš tiesų nėra mažas (pirkau du ryšulėlius), kreipiausi į kasininkę dėl įvykusios klaidos. Kasininkė pasiūlė kreiptis į infocentrą, centro darbuotojas pasikvietė pamainos vadovę. Tiek kasininkas, tiek vėliau pakviesta pamainos vedėja aiškiai pripažino – taip, tai yra klaida, senas kodas, sena kaina. Pasiūlytas sprendimas buvo grąžinti prekes ir atgauti pinigus. Man paaiškinus, kad prekių grąžinti nenoriu, o noriu nusipirkti už etiketėje nurodytą kainą, buvo atsakyta, kad tokios galimybės nėra. Į argumentus, kad prekės pardavimas už kainoženklyje nurodytą kainą yra ne galimybė, o pardavėjo pareiga, atsižvelgta nebuvo.

Pirkėją „Iki“ darbuotojai nuteikė nemaloniai: kodėl negalėjau susimokėti už nurodytą kainą?
© DELFI skaitytojas

Kainų skirtumą kainoženklyje ir kvite galiu suprasti – visur dirba žmonės, gali pasitaikyti klaidų. Nesu kamuojamas paranojos, jog visi prekybininkai mus, klientus, bando apgauti. Juk gali darbuotojas tiesiog laiku nepakeisti kainos etiketės. Tačiau kas nuteikia itin nemaloniai – tai nenoras pripažinti klaidos ir tinkamai ją ištaisyti. Nepakeistas kainoženklis galimai yra žmogiška klaida, tuo tarpu atsisakymas parduoti prekę už nurodytą kainą, jau yra sąmoningas kliento klaidinimas.

Dėl šios situacijos teko kreiptis ir atsiliepimai@iki.lt elektroniniu paštu, permokėtus pinigus pažadėjo grąžinti.

Labai gaila savo laiko ir nervų, gaištamų tokios smulkmenoms taip sudėtingai spręsti, tačiau kas gi kitas, jeigu ne patys, pakovosime už savo teises.

Komentuoja prekybos tinklo IKI Komunikacijos vadovė Berta Čaikauskaitė

Apgailestaujame, kad mūsų prekybos tinklo parduotuvėje pirkėjas, įsigijęs minimą prekę, kasoje pamatė kitą kainą nei nurodyta kainolapyje. Prekių kainos yra keičiamos centralizuotai, atspausdintų kainolapių sudėliojimas lentynose yra darbuotojų atsakomybė ir, deja, žmogiškųjų klaidų čia ne visada pavyksta išvengti, tačiau visada stengiamės jas išspręsti pirkėjo naudai. Taip nutiko ir šiuo atveju, tačiau su pirkėju susisiekėme asmeniškai, dar kartą jo atsiprašėme dėl nemalonios patirties mūsų parduotuvėje ir grąžinsime pinigus.

Dedame visas pastangas ir nuolat kalbamės su savo darbuotojas, juos apmokome, kad tokių situacijų pavyktų išvengti arba jų būtų kuo mažiau. Vis tik, pastebėjus kainos neatitikimą ar nekokybišką prekę, pirkėjus visuomet raginame su pirkimo čekiu kreiptis į parduotuvės administraciją arba susisiekti nemokama infolinija 8 800 11 454.

Įvertink šį straipsnį
Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(41 žmogus įvertino)
3.6829
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Pilviškių miestelio gyventojus džiugina ypatingai papuoštas Velykų medis (2)

DELFI sulaukė skaitytojų laiško apie pilviškietę Oną Kazakevičienę, kuri ypatingai laukia...

Kauno medicinos įstaigos skelbime – patarimas dėl diagnozės kreiptis į „Yahoo“ (16)

Socialiniuose tinkluose išplito šmaikštus skelbimas, pakabintas Kauno šeimos ir odontologijos...

Idėjų dirbtuvės 2019 Maince, arba kaip pasiekti savo gyvenimo viršūnes

Šių metų kovo 29-31 dienomis Mainco miestas Vokietijoje nusidažė lietuviškos trispalvės...

Akimirkos iš Peterboro lietuvių įkurto „Baltic motocross club“ sezono atidarymo

Šeštadienį, lietuviška vėliava suplevėsavo kiek neįprastoje ir labai triukšmingoje vietoje....

Papasakojo, kada kotletai gali tapti skaniausiais pasaulyje

Tikra, nei trupučio nepagražinta, tik gražiai aprašyta gyvenimo istorija... Kai taip toli visa...

Top naujienos

Ulanovui asmeniškai dėkojęs Jasikevičius: čia vyksta aukščiausio lygio atkrintamųjų krepšinis specialiai Krepšinis.lt iš Stambulo (69)

Iš skurdžių – į turtuolius. Prieš dvi dienas rezultatyvumo antirekordus fiksavęs Kauno...

Sezamai, atsiverk: Sutkus aukštų krašto apsaugos sistemos pareigūnų kabinetuose – kaip namie (23)

Aukštų Lietuvos krašto apsaugos sistemos (KAS) pareigūnų kabinetuose Lietuvos verslo...

Dabartinė situacija NT rinkoje – nerami: būstų centre mažės, o kainos gali drastiškai pakilti (6)

Nekilnojamojo turto (NT) rinkos aktyvumas pirmąjį šių metų ketvirtį nustebino tiek pardavėjus,...

„Žalgiris“ įspūdingai smogė atgal – šį sezoną pirmasis triumfavo „Fenerbahče“ tvirtovėje (825)

Eurolygos atkrintamosiose varžybose Kauno „Žalgiris“ iškovojo pirmą pergalę ir pirmą kartą...

Rungtynių didvyris apie pergalingą savo metimą: visiška nesąmonė specialiai Krepšinis.lt iš Stambulo (6)

Daug vandens nutekėjo nuo to laiko, kai Edgaras Ulanovas vedė į pergalę Kauno „Žalgirį“....

„Spinter" apklausa parodė: lietuviai tiki Jurijaus Veklenko sėkme „Eurovizijoje“ (3)

Kol visa šalis laukia didžiosios „Eurovizijos“, o mūsų šalies atstovas šiame konkurse...

„Uber“ ruošia naują plėtros strategiją, tik ji nebus pelninga

Jei norite tikėti, kad „ Uber Technologies Inc.“ gali iš nuostolingos pavėžėjimo bendrovės...

Lietuviai parodė, kaip savarankiškai įsirengė butą: nuomininkai dėl jo rikiavosi į eilę (73)

Įsirengti būstą taip, kad jis išsyk taptų jaukiais namais – tai ne tik nelengva ir atsakinga...

Milda Sabienė: jei mylite savo vyrus, atostogos turėtų būti tokios (91)

Neseniai vykusioje pokyčių konferencijoje „Išdrįsk pradėti“ savo pranešimą skaitė ir...

Orai: po apsiblaususių Velykų – tikra vasara (4)

Šiandien, penktadienį, Lietuvos orus dar lems giedro ir labai sauso anticiklono rytinė dalis.